abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49739691
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus heeft ze al die maanden daarna geen script meer gekregen?
Dat is júist het bewijs dat er niet met scripts wordt gewerkt. Ze drongen er wel op aan bij Sylvia en daar heeft ze één keer aan toe gegeven.
DUS wordt er wel degelijk met scrips gewerkt Scan toevallig legde syl dat ook naast zich neer daarom is ze nu ook weg maw je gaat volgens de scripts of je vliegt eruit
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:01:38 #252
137949 Disana
pi_49739699
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb je vriendjes bij 10?
Nee, een gezond verstand... net als d e meesten hier. Het ligt er toch allemaal duimendik bovenop
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:02:13 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49739722
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ook niet, vaak wel maar nu even niet.
Alles weest erop dat het Sylvia's eigen keuze was. Maar als je niet achter de meerderheid aanhobbelt hier dan ben je naief. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat er geen scripts zijn. Maar de mensen denken bij iedere enigszins onlogische gebeurtenis het bewijs te hebben dat er een script is. Dat zal niet meer veranderen. Als ze Sylvia er echt zelf uitgezet hebben, hadden ze dat wel op een Angelique/Sylvia achtige manier gedaan. Je kon gewoon al die laatste dagen duidelijk zien dat Sylvia zelf weg wilde.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49739735
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.
Kijk eens naar het verschil tussen de TV uitzendingen en de streams, een bewijs dat er gestuurd wordt. Brian komt op TV veel positiever over dan op de streams.
pi_49739739
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).
Misschien kunnen 'we' met FOK e.d. wel een actie opzetten waarbij we de volgende maand niet betalen totdat er fatsoenlijke beloftes zijn gemaakt richting de streamers... Geen waardeloze streamlocks, betere verbinding, beter hulp voor mensen die er niet opkomen (zelf zwaaaar negatieve ervaring mee)
pi_49739743
quote:

[..]

Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.
Het incident met Jaap en Juf Judith met de eieren werd anders niet ingegrepen ..
dus dat lieten ze ook op zijn beloop...
toch?
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:02:53 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49739752
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, een gezond verstand... net als d e meesten hier. Het ligt er toch allemaal duimendik bovenop
Dit vind ik zo leuk, dat het al als een feit wordt geschreven hier
Maar ik ga maar even wat anders doen. Dit is te vermoeiend.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:02:54 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_49739754
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is jammer dat Scan het niet begrijpt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49739760
quote:

[..]

Het is toch ook logisch om iemand proberen aan te sporen om televisie te maken als diegene alleen maar op de achtergrond is en discussies niet aangaat. Maar het is nog altijd aan de persoon zelf of hij of zij daarmee instemt.
pi_49739767
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:52 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal maar veronderstellingen zonder enig tastbaar bewijs daarvoor.
mijn beide oortjes zijn tastbaar.
en die hebben in november gehoord dat er in het contract staat dat er 2 keer per jaar een kandidaat uit gehaald kan worden door de programmaleiding.
November = angelique
April = Sylvia
pi_49739773
en de dag voordat Syl het gevoel voelde oprispen of ze er nog wel hoorde etc. Toen heeft ze heel lang achter gezeten en toen was het duidelijk dat het geen lekker gesprek was. Huub hoorde ik toen nog vragen,'wanneer?'
Dag later en Syl begint iets te voelen. Natasia maakte nog een opmerking dat ze achter had gevraagd of ze Syl mocht houden.
Syl is eruit gehaald. 100% zeker.

Heeft Ilona daar ook niet iets over gezegd of geschreven?
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:03:52 #262
137949 Disana
pi_49739788
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik schreef helemaal niet voor, tegen of over jou. Zie het nou allemaal niet zo zwaar joh.
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:04:05 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49739795
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Het incident met Jaap en Juf Judith met de eieren werd anders niet ingegrepen ..
toch?
Ja want dat liep volgens wens Men grijpt pas in als ze vinden dat het de verkeerde kant op gaat.
pi_49739803
quote:

[..]

Alles weest erop dat het Sylvia's eigen keuze was. Maar als je niet achter de meerderheid aanhobbelt hier dan ben je naief. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat er geen scripts zijn. Maar de mensen denken bij iedere enigszins onlogische gebeurtenis het bewijs te hebben dat er een script is. Dat zal niet meer veranderen. Als ze Sylvia er echt zelf uitgezet hebben, hadden ze dat wel op een Angelique/Sylvia achtige manier gedaan. Je kon gewoon al die laatste dagen duidelijk zien dat Sylvia zelf weg wilde.
Het was ook Sylvia haar eigen keuze om weg te gaan, ze had geen zin om zich anders voor te doen dan dat ze is.
Toen Natasja vroeg wanneer komt de toneel haak zei ze duidelijk zondag, en toen was er verder nog niets bekend.
Goedemorgen :W
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:04:13 #265
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49739805
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

DUS wordt er wel degelijk met scrips gewerkt Scan toevallig legde syl dat ook naast zich neer daarom is ze nu ook weg maw je gaat volgens de scripts of je vliegt eruit
En die drie of vier maanden dat ze geen tv heeft gemaakt dan? Heeft ze toen geen scripts gehad? Zo ja, dan heeft ze die dus geweigerd en had ze er toch al uit moeten vliegen toch?

Maar nu ga ik echt wat anders doen want het schijnt niet door te dringen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:04:23 #266
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_49739809
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).
Ik denk dat ik wel meer % afdek, ook omdat er nog wel eens problemen zijn en dan zelfs de tien site bezoekers op zoek gaan naar antwoorden en dan vaak naar mijn pagina verwezen worden door anderen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_49739815
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Meganog het volgende:

[..]

Op het moment dat Jaap de kamer werd uitgezet door Brian hoor je duidelijk de telefoon/. Het rellen was al een tijdje bezig, maar juist op dat moment werd er ingegrepen.
ingrijpen is in mijn ogen hetzelfde als scripting.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49739817
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Rustig maar, hij kwam iemand halen om samen naar Nasty te gaan..
Daarna komt hij terug en gaat hij nog even draaien..
Dan is het bedtijd
oh gelukkig dank je voor de geruststellende info
pi_49739821
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

toch?
Maar dat maakte niet uit, Brian was niet het slachtoffer.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:04:56 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_49739827
Amanda en Mitch in de weer.
― Mark Twain
pi_49739845
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Misschien kunnen 'we' met FOK e.d. wel een actie opzetten waarbij we de volgende maand niet betalen totdat er fatsoenlijke beloftes zijn gemaakt richting de streamers... Geen waardeloze streamlocks, betere verbinding, beter hulp voor mensen die er niet opkomen (zelf zwaaaar negatieve ervaring mee)
Heeft geen nut, zie hier:
Ondanks dat er een vergoeding staat tegenover het bekijken van de streams, heeft Tien nog steeds de rechten om de streams in uitzonderlijke gevallen op alternatief te zetten.

Bron : Tien
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_49739850
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En die drie of vier maanden dat ze geen tv heeft gemaakt dan? Heeft ze toen geen scripts gehad? Zo ja, dan heeft ze die dus geweigerd en had ze er toch al uit moeten vliegen toch?

Toen heeft ze nog kansen gehad en alle dingen werden ingetrokken van haar.
Go hard or go home
pi_49739853
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef avonne het volgende:

[..]

mijn beide oortjes zijn tastbaar.
en die hebben in november gehoord dat er in het contract staat dat er 2 keer per jaar een kandidaat uit gehaald kan worden door de programmaleiding.
November = angelique
April = Sylvia
Uitgehaald KAN worden zeg je. Dat de productie het heeft gedaan is geen enkel bewijs voor.
pi_49739855
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
en de dag voordat Syl het gevoel voelde oprispen of ze er nog wel hoorde etc. Toen heeft ze heel lang achter gezeten en toen was het duidelijk dat het geen lekker gesprek was. Huub hoorde ik toen nog vragen,'wanneer?'
Dag later en Syl begint iets te voelen. Natasia maakte nog een opmerking dat ze achter had gevraagd of ze Syl mocht houden.
Syl is eruit gehaald. 100% zeker.

Heeft Ilona daar ook niet iets over gezegd of geschreven?
Zeg nou eerlijk..zie jij Ilona en Sylvia nog zitten tussen dit stelletje randdebielen?
Zelfs Nicolaas paste er niet meer tussen, die zit lekker thuis aan de koffie met appelkoeken...
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:05:43 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49739856
quote:

[..]

Ook al verschillen wij van mening, ik waardeer het dat je de jouwe uitlegt
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:05:48 #276
137949 Disana
pi_49739860
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

ingrijpen is in mijn ogen hetzelfde als scripting.....
Scripten richting een mooi beeld van Brian, of het erin houden van Brian
pi_49739866
quote:

[..]

je ziet alleen je eigen feiten.das dan weer jammer ik geef het op me je...liefde maakt blind....
pi_49739888
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat maakte niet uit, Brian was niet het slachtoffer.
er werd toen wel ingegrepen.

Toen Huub, Brian het vuur aan de schenen legde, dat hij die eieren gegeven had... kwam er ook een streamlock

Daarna ging iedereen volle bak los op Huub i.v.m uitbreken van Fries.
pi_49739893
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Heeft geen nut, zie hier:
Ondanks dat er een vergoeding staat tegenover het bekijken van de streams, heeft Tien nog steeds de rechten om de streams in uitzonderlijke gevallen op alternatief te zetten.

Bron : Tien
Denk je niet dat ze daar nog een keertje over nadenken?... Maargoed, dat is ook niet het enige, dat gebuffer en andere bs ben ik ook zat! Ik betaal er wel voor!

Je moet niet bang zijn, een antwoord krijg je toch, als je met zijn allen ineens wegblijft merken zij ook wel dat het 'zomaar' een actie is
pi_49739908
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Dus heeft ze al die maanden daarna geen script meer gekregen?
Dat is júist het bewijs dat er niet met scripts wordt gewerkt. Ze drongen er wel op aan bij Sylvia en daar heeft ze één keer aan toe gegeven.
Er zijn inderdaad geen scripts, de bewoners kunnen nooit hun uren durende monologen uit hun hoofd leren natuurlijk. Maar 90% van hun acties word wel gestuurd. De redaktie bepaald wie er uitgestemd word, wie de kadotjes krijgt, wie de targets van de ruzies worden, en wie bij welk groepje zit. Als je dat na 8 maanden nog niet ziet, zal je het ook nooit gaan zien.

En dat Sylvia geen "script" gekregen heeft zegt niets want ze had constant problemen met de redaktie omdat die haar wilden sturen in een richting waar ze zelf niet achter stond. (heeft ze zelfs gezegd, en waarom zou ze daar over liegen?) Toen stierf haar vader ineens en toen werd dat door de redaktie tot een verhaal lijntje gemaakt, bovendien werd ze hierdoor een beetje ontzien. Maar zodra het "rouwproces" over was begon de redaktie haar weer te pushen en ze liet al meerdere malen weten dat ze weer eens "ruzie" had achter. Uiteindelijk ging ze heel onverwachts weg, uiteraard omdat de redaktie haar een interessant aanbod gedaan heeft (dat zal wel de 10k inleg + bonus zijn).
pi_49739916
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja want dat liep volgens wens Men grijpt pas in als ze vinden dat het de verkeerde kant op gaat.
Nou het scheelde anders weinig...of het ging de verkeerde kant op...
en het bleef stil ook toen JJ wanhopig om Stijn gilde...remember?
("Stijn, we hadden GVD een afspraak!")

donderdag 24 mei 2007 @ 21:07:24 #282
180877 xcomputer
ik ben hier nieuw
pi_49739918

[ Bericht 100% gewijzigd door Jump op 24-05-2007 21:23:12 ]
ik ben hier nieuw en wil graag weten wat jullie van deze site vinden.
pi_49739922
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Zeg nou eerlijk..zie jij Ilona en Sylvia nog zitten tussen dit stelletje randdebielen?
Zelfs Nicolaas paster er niet meer tussen, die zit lekker thuis aan de koffie met appelkoeken...
Die eet beslist geen appelkoeken!
Nee, ik zie ze daar ook niet meer zitten maar Syl kon zich daar heel goed van afsluiten. Zij zat daar voor de winst.
Ze had ook een hele lange adem volgens mij.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:08:04 #284
137949 Disana
pi_49739951
Wat zijn vriend Eric en vriendin Lieke het heerlijk roerend eens over Huub
pi_49739956
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Scan je geeft zelf het antwoord al.............jammer dat je wat anders gaat doen want ik vind je een leuke fokker
pi_49739961
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef noekje het volgende:

[..]

Toen heeft ze nog kansen gehad en alle dingen werden ingetrokken van haar.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49739977
lekker loyale vriendin die Liederke bahbah
pi_49739999
Leike: Je kunt hem beter even met rust laten, want nu ga je ook du du du du du dudududuududu...

JAH LIEKE! ZEKER!
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:09:35 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49740001
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Zie ook de post van Desii 21.06
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:09:44 #290
137949 Disana
pi_49740009
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
lekker loyale vriendin die Liederke bahbah
Zo verliefd he, helemaal blind nog voor de fouten van haar vriendje
pi_49740021
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:06 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze daar nog een keertje over nadenken?... Maargoed, dat is ook niet het enige, dat gebuffer en andere bs ben ik ook zat! Ik betaal er wel voor!

Je moet niet bang zijn, een antwoord krijg je toch, als je met zijn allen ineens wegblijft merken zij ook wel dat het 'zomaar' een actie is
Als ik er een kans van slagen in zou zien, okee. Maar het is nagenoeg onmogelijk om alle neuzen de zelfde kant op te krijgen. Dat zag je wel met het wel of niet betalen voor de streams...
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_49740028
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef noekje het volgende:

[..]

Die eet beslist geen appelkoeken!
Nee, ik zie ze daar ook niet meer zitten maar Syl kon zich daar heel goed van afsluiten. Zij zat daar voor de winst.
Ze had ook een hele lange adem volgens mij.
Je geeft zelf de kern van het probleemgeval Sylvia al aan...

liefje
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:10:21 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49740036
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Scan je geeft zelf het antwoord al.............jammer dat je wat anders gaat doen want ik vind je een leuke fokker
+1
pi_49740047
Eric kan wel over drank, die ging niet proberen Nicolaas aan te randen.
Goedemorgen :W
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:10:55 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49740054
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo verliefd he, helemaal blind nog voor de fouten van haar vriendje
Hoort bij verliefd zijn toch
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49740060
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Voor geld doen mensen veel hé... Ze hebben vast wel leuke contractjes bij mensen die op TV komen dat ze het TOCH mogen uitzenden etc. etc...
pi_49740067
GEACHTE REDACTIE, SEDERT 2 DAGEN BETAAL IK VOOR DE STREAMS. HELAAS BESCHIK IK MAAR OVER 2 STREAMS TERWIJL NA 13.00 UUR MIJ ER 4 BELOOFD ZIJN. GEACHTE REDACTIE IK KRIJG GEEN WAAR VOOR MIJN GELD HOE ZIT DIT NOU ?
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:11:17 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_49740072
De nieuwe coupe van Mitch.
― Mark Twain
pi_49740074
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:

[..]