abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49739595
Het maakt Lieke niet uit of ze naast Huub zit of niet
Ze loopt de hele dag achter hem aan.
Goedemorgen :W
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:59:04 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49739600
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef tipsch het volgende:

[..]

Huub heeft Sylvia heel open en bloot gewaarschuwd voor de toneelhaak, meerdere keren. Ik begrijp Scanman's stellingname dan ook echt niet - hoe naïef wil je zijn SM
Ik ook niet, vaak wel maar nu even niet.
pi_49739601
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Morgen komt de laatste relnacht in de uitzending. Daarin zal wel niet te zien zijn hoe Huub en Jaap heel abrupt ophielden met het plagen van Natasia waarbij Brian weer gek begon te worden. Huub riep toen iets als 'Jaap we moeten stoppen'. Zoiets is sturen, de dingen niet op hun beloop laten. Daar zijn redenen voor, en in zo'n geval ligt het er wel heel dik bovenop dat Brian uit de wind wordt gehouden - net als vanavond.
pi_49739611
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Amandamodus: Je zit ernaast?
ja
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 20:59:37 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_49739619
quote:

[..]

Morgen komt de laatste relnacht in de uitzending. Daarin zal wel niet te zien zijn hoe Huub en Jaap heel abrupt ophielden met het plagen van Natasia waarbij Brian weer gek begon te worden. Huub riep toen iets als 'Jaap we moeten stoppen'. Zoiets is sturen, de dingen niet op hun beloop laten. Daar zijn redenen voor, en in zo'n geval ligt het er wel heel dik bovenop dat Brian uit de wind wordt gehouden - net als vanavond.
Heb je vriendjes bij 10?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49739621
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
jeetje na de zwarte schermen van vanmiddag vanwege technische storing (zg) log ik vanavond weer in en wat denk je........SATANIEL pffffffffffffffffff kan iemand mij vertellen wat hier de bedoeling van is? ennnn blijft hij ofzo?
Rustig maar, hij kwam iemand halen om samen naar Nasty te gaan..
Daarna komt hij terug en gaat hij nog even draaien..
Dan is het bedtijd
pi_49739639
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus heeft ze al die maanden daarna geen script meer gekregen?
Dat is júist het bewijs dat er niet met scripts wordt gewerkt. Ze drongen er wel op aan bij Sylvia en daar heeft ze één keer aan toe gegeven.
Wat zeg je nou?
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:00:47 #248
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49739662
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dank je
Ik ben toch beniewd hoeveel er in totaal kijen naar de streams, maarja dat zullen we nooit weten, denk ik.
'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:01:00 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49739671
quote:

[..]

Dat is júist het bewijs dat er niet met scripts wordt gewerkt. Ze drongen er wel op aan bij Sylvia en daar heeft ze één keer aan toe gegeven.
Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.
pi_49739684
quote:

[..]

Op het moment dat Jaap de kamer werd uitgezet door Brian hoor je duidelijk de telefoon/. Het rellen was al een tijdje bezig, maar juist op dat moment werd er ingegrepen.
pi_49739691
quote:

[..]

DUS wordt er wel degelijk met scrips gewerkt Scan toevallig legde syl dat ook naast zich neer daarom is ze nu ook weg maw je gaat volgens de scripts of je vliegt eruit
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:01:38 #252
137949 Disana
pi_49739699
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb je vriendjes bij 10?
Nee, een gezond verstand... net als d e meesten hier. Het ligt er toch allemaal duimendik bovenop
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:02:13 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49739722
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ook niet, vaak wel maar nu even niet.
Alles weest erop dat het Sylvia's eigen keuze was. Maar als je niet achter de meerderheid aanhobbelt hier dan ben je naief. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat er geen scripts zijn. Maar de mensen denken bij iedere enigszins onlogische gebeurtenis het bewijs te hebben dat er een script is. Dat zal niet meer veranderen. Als ze Sylvia er echt zelf uitgezet hebben, hadden ze dat wel op een Angelique/Sylvia achtige manier gedaan. Je kon gewoon al die laatste dagen duidelijk zien dat Sylvia zelf weg wilde.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49739735
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.
Kijk eens naar het verschil tussen de TV uitzendingen en de streams, een bewijs dat er gestuurd wordt. Brian komt op TV veel positiever over dan op de streams.
pi_49739739
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).
Misschien kunnen 'we' met FOK e.d. wel een actie opzetten waarbij we de volgende maand niet betalen totdat er fatsoenlijke beloftes zijn gemaakt richting de streamers... Geen waardeloze streamlocks, betere verbinding, beter hulp voor mensen die er niet opkomen (zelf zwaaaar negatieve ervaring mee)
pi_49739743
quote:

[..]

Het incident met Jaap en Juf Judith met de eieren werd anders niet ingegrepen ..
dus dat lieten ze ook op zijn beloop...
toch?
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:02:53 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49739752
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, een gezond verstand... net als d e meesten hier. Het ligt er toch allemaal duimendik bovenop
Dit vind ik zo leuk, dat het al als een feit wordt geschreven hier
Maar ik ga maar even wat anders doen. Dit is te vermoeiend.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:02:54 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_49739754
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is jammer dat Scan het niet begrijpt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49739760
quote:

[..]

Het is toch ook logisch om iemand proberen aan te sporen om televisie te maken als diegene alleen maar op de achtergrond is en discussies niet aangaat. Maar het is nog altijd aan de persoon zelf of hij of zij daarmee instemt.
pi_49739767
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:52 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal maar veronderstellingen zonder enig tastbaar bewijs daarvoor.
mijn beide oortjes zijn tastbaar.
en die hebben in november gehoord dat er in het contract staat dat er 2 keer per jaar een kandidaat uit gehaald kan worden door de programmaleiding.
November = angelique
April = Sylvia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')