Sinds ze samen in een spel zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendinnen beschermengelen?
ja is goed mogelijk maar ik denk dat lieke haar eigen agenda heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sinds ze samen in een spel zitten.
En die vriendin wil dat haar vriendje daar ook blijft.
Die tutler nicht??? Mwwwaahuaaaaquote:
ja precies, laat maar, hautain gezwets in de trant van de massa is dom haat ik......dus dank jequote:
Nee ze loopt als een bouwvakkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft echt geen benen of houding voor zulke korte t-shirtjes.![]()
Ik heb de indruk dat hij Amanda wel interessant vindt als 'geval'. Een type waarmee hij normaal niet in aanraking komt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zit mitch nog in een identiteitscrisis
Misschien krijgt Eric hem uit de kast...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef ericahysterica het volgende:
volgens mij zit mitch nog in een identiteitscrisis
Een echte hooligan gaat door tot ie wordt gebantquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DGK HOOLIGANS # 8
Hij bestaat nog...![]()
Ik denk (hoop) dat hij de opdracht van achter heeft om Amanda aandacht te gevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij Amanda wel interessant vindt als 'geval'. Een type waarmee hij normaal niet in aanraking komt.
Beetje tegenstrijdig:quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
!! Binnenkort optreden in de kooi :: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
zou Rat mitch opdracht hebben gegeven?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij de opdracht van achter heeft om Amanda aandacht te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |