quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
En jij denkt dat dat past?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik mis nu wel de FiPo.
Waar is de TT:
Waar men binnen 2 weken het gemm opleidings niveau gaat opvijzelen![]()
Ode aan de TTquote:Ik zag stukken aan het strand
Die waren fijn, fijn, fijn,
En dat meissie uit Maasdijk
Dat mocht er ook best zijn
Er hangt een poster op de plee
Nou, daar heb ik best wel vrede mee
Maar het geeft me niet het gevoel van ware liefde
Refrein:
Maar jij ahcter het glas tussen de bloemen
Jij achter het glas tussen de bloemen
Licht gebogen over een bed
Nergens zag ik zo een pracht portret
Dan jij achter het glas tussen de bloemen
Meest zijn mijn woorden groot
Maar daden klein, klein, klein
Dat komt door die brutale mond van mij, mij ,mij
Maar soms ben ik even stil
En is staren alles wat ik wil
Dan wordt m’n mond gesnoerd
Door ware liefde
Je hebt geen lippenstift
Je bent zo puur natuur
Dat bevalt me ook veel beter
Oop de lanbge duur
Je hebt je haar niet in de krul
Maar je bost je bos en glimlacht gul
Dat hart van jou zit vol
Met ware liefde
Ja het gaat aan de lopende band hier de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:53 schreef wlsandman het volgende:
Zo, dub: meisje op het oog(zie tt)
Jullie hebben trouwens aardig door lopen posten![]()
![]()
Nogmaals, EENSquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Examens leren is NOT an option![]()
ThaRooP, FVP en ik hebben morgen economie1 (ik en roop) en economie1,2 (fvp)quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hebben jullie morgen nog examens dan![]()
Ah, economie is goed te doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
ThaRooP, FVP en ik hebben morgen economie1 (ik en roop) en economie1,2 (fvp)
Volg week zelfs nog, zoals Dub zei morgen ecoquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hebben jullie morgen nog examens dan![]()
Je bent het vaak met mensen eens, concludeer ik hieruit.quote:
Nee, valt wel mee. Wel gezellig trouwens, met z'n tweeënquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent het vaak met mensen eens, concludeer ik hieruit.![]()
En ik ga nu pokeren tegen m'n broer: Hij beneden op de laptop, ik boven op de laptop, via PP
Ik vermorzel hem wel effe.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Wel gezellig trouwens, met z'n tweeën![]()
Ik ga maar 'es een bierje scoren op de scouting
Ik ben hier pas vanaf deel 2, heeft research uitgewezenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef ThaRooP het volgende:
In die lijst met vorige topics mist nog nr 12, 14 en 15
Goeie TVP hæ![]()
En pas vanaf de laatste paar topics serieus aanwezigquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben hier pas vanaf deel 2, heeft research uitgewezen
Wij waren de pioniersquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En pas vanaf de laatste paar topics serieus aanwezig![]()
En ik ook nog eens de grondleggerquote:
je hebt er ook de naam voorquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En ik ook nog eens de grondlegger![]()
Dat wil zeggen dat ik de opperwestlander van deze reeks ben![]()
Deze naam heb ik verzonnen toen ik niks beters te doen hadquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef wlsandman het volgende:
[..]
die naam had ik eens verzonnen toen ik nog jong was![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En ik ook nog eens de grondlegger![]()
Dat wil zeggen dat ik de opperwestlander van deze reeks ben![]()
MEET!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef wlsandman het volgende:
En 21-juni-2007 bestaat deze reeks precies 1 jaar![]()
Op naar het Museumplein dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef GotC het volgende:
Mysterieus spel ontdekt! Nou hier Westlanders, ook weer wat te doen
Het gaat verder dan datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dik is dat dan wel niet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef ThaRooP het volgende:
Gister was PotC 1 op tv
Ff een vraagie erover:uhm, zolang die kist niet ALLE muntjes heeft, en bloed van die orlando bloom gast, is de "vloek" nog steeds van kracht. daarna, als dat gebeurt is, worden alle piraten stervelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
De examens van dit jaar worden toch geijkt op de examens van de 2 vorgaande jaren? Ik heb net nog 2005 gemaakt, best te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo met vol vertrouwen economie in, ik ben alleen het bokje als blijkt dat het examen structureel anders is als de 2 van 2006.
http://ncrv.eindexamen.nu(...)g_BB/1/wiskunde/796/quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
De examens van dit jaar worden toch geijkt op de examens van de 2 vorgaande jaren? Ik heb net nog 2005 gemaakt, best te doen
Zo, inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
http://ncrv.eindexamen.nu(...)g_BB/1/wiskunde/796/
Moet je dit proefexamen eens maken, echt hardball dat. Ik kan de massale klachtenstroom wel begrijpen.
omg,.. is dit serieus ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
http://ncrv.eindexamen.nu(...)g_BB/1/wiskunde/796/
Moet je dit proefexamen eens maken, echt hardball dat. Ik kan de massale klachtenstroom wel begrijpen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef dubidub het volgende:
Mats, probeer anders deze (http://forum.fok.nl/topic/1029362) eens.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef kassenbouwer het volgende:
Lig ik gisterenavond in bed, denk ik heb ik me gvd eigenlijk wel ingeschreven voor dat tentamen wat ik zaterdagochtend moet maken. En nee hoor... Grrr... De hele nacht niet kunnen slapen. Maar goed, vanochtend dus maar als een idioot naar Rotterdam gereden en een klein beetje zekerheid gehad. Ik mag 'm op eigen risico gaan maken en daarna moet ik een brief sturen naar de examencommissie met het verzoek alsnog het tentamen toe te laten... Maar ze zeiden het wel op een positieve toon...Pfffff...![]()
Ja, inschrijven voor tentamens slaat ook nergens op. Ik was toch al voor het vak ingeschreven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef dubidub het volgende:
[..], dat probleem hebben wij iig niet. Succes dan, morgen
ja ik las dat ook al...wat een aap. Moeten we het dan in de doofpot stoppen ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:31 schreef dubidub het volgende:
En nu is het tijd voor een goede lach: Telegraaf en Nu.nl berichtgeving! Wat een vent, die meki
Wat een idioot. Als Marokkanen een homo in het water gooien is dat gewoon nieuws. Vanwege hun achtergrond is gebleken dat hun "acceptatiegrens" wat betreft homo's lager en de kans dat een Marokkaan dus een homo in het water gooit, is groter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja ik las dat ook al...wat een aap. Moeten we het dan in de doofpot stoppen ofzo?![]()
Bovendien, als er een bepaald patroon te ontdekken valt dat criminaliteit samenhangt met (een deel van) een bepaalde bevolkingsgroep moet daar jusit over bericht worden. Dan is niet de Telegraaf fout maar juist die media die het NIET melden. Verzwijgen lost al helemaal niks op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat een idioot. Als Marokkanen een homo in het water gooien is dat gewoon nieuws. Vanwege hun achtergrond is gebleken dat hun "acceptatiegrens" wat betreft homo's lager en de kans dat een Marokkaan dus een homo in het water gooit, is groter.
Linkse kerk![]()
Ik geloof het pas als het ergens anders dan op voetbalzone staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef kassenbouwer het volgende:
En voor de voetballiefhebbers: Van Nistelrooy komt weer in Oranje![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=43762
Als je nog even wat tijd over hebt, kijk dit http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2339&md5=6f449f010668a6e396df17f9499db821quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bovendien, als er een bepaald patroon te ontdekken valt dat criminaliteit samenhangt met (een deel van) een bepaalde bevolkingsgroep moet daar jusit over bericht worden. Dan is niet de Telegraaf fout maar juist die media die het NIET melden. Verzwijgen lost al helemaal niks op.
Mja het ergste is dat 'zij' altijd alles meteen op discriminatie afschuiven, ik hoor niet skinheads klagen, om maar een groep te noemen, bij de zoveelste berichtgeving over geweldsdelicten waar zij bij betrokken zijn, of voetbalsupporters.
http://www.depers.nl/spor(...)erug-bij-Oranje.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het ergens anders dan op voetbalzone staat.
En waarom is dat goed nieuws?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/spor(...)erug-bij-Oranje.html
De Pers, het niveau begint te stijgen. Nu nog de Telegraaf en nu.nl...
Ja, daar verschillen de meningen natuurlijk over, maar als je topscorer ben in Spanje hoor je naar mijn mening gewoon thuis in Oranje. En zeker met Slory op de flanken, krijgt ie genoeg voorzettenquote:
Ja, maar hij heeft nog helemaal niets gepresteerd in oranjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, daar verschillen de meningen natuurlijk over, maar als je topscorer ben in Spanje hoor je naar mijn mening gewoon thuis in Oranje. En zeker met Slory op de flanken, krijgt ie genoeg voorzetten![]()
Ja, daar heb je gelijk in. Maar volgens mij kwam dat altijd omdat hij op een eilandje stond en geen voorzetten krijg, omdat de vleugels te zwak waren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft nog helemaal niets gepresteerd in oranje
Oh my god.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
eindelijk klaar met het doorlezen van 18 topics geslachtsdeelblunders..
heeft me volgens mij een week geduurd..
ik ben een stuk wijzer geworden over de do's en don'ts![]()
je kan beter goed beslagen ten ijs komenquote:
nope..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:02 schreef kassenbouwer het volgende:
En nog wat geslachtsblunders met Prince Albertpiercings tegengekomen?
Ik vond het maar kutquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef dubidub het volgende:
Economie ging wel redelijk, die 4,5 heb ik wel
der kwam ook wel een klein pisstraaltje uit die pop hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mythbusters gezien en het schijnt helemaal geen pijn te doen
Adam himself ging er ook tegenaan pissen, gebeurde niksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
der kwam ook wel een klein pisstraaltje uit die pop hoor![]()
Ik ga volgend jaar ook Rabobank gebruiken, maar weet me god niet hoe dat zit met dat rabo mobiel en bijbehorende telefoons/kosten en mogelijkheden enzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef dubidub het volgende:
Ik krijg weer eenn ieuwe telefoon van Rabo Mobiel![]()
*meldtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
Mats, volgens mij ken je gewoon op je huidige telefoon die rabo mobiel gebruiken.
Nog veel mensen naar teejater dan vanavond?
Ja en ook echt een trouwe poster hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hehe we hebben een poster in ons topic verloren aan een mod:
SF en enter!!
Wat bedoel je met 'Rabobank gebruiken' ? Ga je je bankzaken regelen via de computer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar ook Rabobank gebruiken, maar weet me god niet hoe dat zit met dat rabo mobiel en bijbehorende telefoons/kosten en mogelijkheden enzo.
Ik heb nu de rabobank als spaarbank zeg maar, doe er verders niks mee. In het dagelijks leven gebruik ik Postbank. Ik ga echter overstappen, mn stufi komt al op de Rabo enzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'Rabobank gebruiken' ? Ga je je bankzaken regelen via de computer?
Agreed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef GotC het volgende:
RabobankHeb er geen slecht woord over te zeggen.
Eens!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef GotC het volgende:
RabobankHeb er geen slecht woord over te zeggen.
Wie is SF?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hehe we hebben een poster in ons topic verloren aan een mod:
SF en enter!!
Aha. Rabo mobiel is niet iets wat je krijgt als je bij Rabo een betaalrekening opent. Het is hetzelfde als dat je een abonnement bij T-Mobile of Hi afsluit. Het is gewoon een mobile operator. Je krijgt wel, als je een betaalrekening opent, Rabofoon. Hiermee kun je, door naar een bepaald nummer te bellen, je bankzaken regelen. Het is eigenlijk achterhaalt, doordat je telebankieren hebt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb nu de rabobank als spaarbank zeg maar, doe er verders niks mee. In het dagelijks leven gebruik ik Postbank. Ik ga echter overstappen, mn stufi komt al op de Rabo enzo.
Nu ik dit weet drink ik er wel eentje extra dubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:16 schreef dubidub het volgende:
NEE NIET DOEN. Ik moet NIET drinken dit weekendKutscheikunde
laten we dit volgendeweek donderdag gaan doen.
Moet je doen. Ik moet nog ff 1 weekend volhouden, dan is het een gevalletje 'dub gaat los'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:17 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nu ik dit weet drink ik er wel eentje extra dub![]()
Ja, hoe ging die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mag vanavond gelukkig ook weer bier na mijn tentamen van vanochtend. Geen bier op vrijdagavond als die idioten van mijn universiteit denken gezellig om zaterdagochtend om half 10 een tentamen te houden![]()
Idd, op zaterdagochtend een tentamenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mag vanavond gelukkig ook weer bier na mijn tentamen van vanochtend. Geen bier op vrijdagavond als die idioten van mijn universiteit denken gezellig om zaterdagochtend om half 10 een tentamen te houden![]()
Lurkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Toempf het volgende:
zoals ik vanmiddag al tegen je zei koen, je kan ook leren met bier op. leren en bierdrinken tegelijk mag ook.
Ja, ging wel lekker. Ik stond natuurlijk strak van de spanning van het feit dat het eerst nog even billenknijpen was of ik hem überhaupt wel mocht makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, op zaterdagochtend een tentamen![]()
Hoe ging het trouwens?
Je staat zeker al een tijdje droog?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
Wil wel ef flink kapot gaan vanavond. Moet alleen nog kijken met wie.
Same herequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:56 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Valt mee hoor. Maar de enige verplichting die ik heb morgen is om half 3 in de winkel staan.![]()
Ik heb wel zin ook om uit te gaan ofzo.. maarja iedereen moet lerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ehm ja.
Laten we het over
BIER
hebben
[afbeelding]
![]()
Is dat zo danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
zuur is dat!
Hoe lang wordt er nog Jupiler bier geschonken in het teejater?![]()
Veul beter dan oranjeboom imoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Is dat zo dan![]()
Jupiler is best te drinken![]()
Ja ik dus wel ff in de dommerick hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vanavond maar weer eens flink zuipen, een weekend overslaan is meer dan genoeg.
Morgen ook half 3 in de winkel. Wie nog meer?
Ik zie
-Rick
-Keijz
Nou niet in het teejaterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Is dat zo dan![]()
Jupiler is best te drinken![]()
Zie jullie daar dan welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef kurk_droog het volgende:
Helemaal als je ergens Heineken zit te tanken en dan ineens Jupiler voor je kiezen krijgtMaar daarna gaat het wel ( tam ) en is het opzich best te doen.
Devin en ik gaan hoogstwaarschijnlijk ook vanavond mats.
Wanneer ga jij ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
Zou ook wel willen weten waar je al die club cards kan halen. Die eurobar wordt trouwens mijn vaste stek met voordrinken![]()
Ben overigens te vinden in appartement Royal.
nee gek, ik zag de stukken krentenbol overal liggen. Oa in mijn bierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
hehe, en hij at hem helemaal op heJe had die dames moeten zien
Denk een combinatie van hond,poes,poes en zusje![]()
Ga 10 tot 18 JuliJij dan?
Wij (ThaRooP, ik en nog 2 lui) zitten daar vanaf 7 augustusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
hehe, en hij at hem helemaal op heJe had die dames moeten zien
Denk een combinatie van hond,poes,poes en zusje![]()
Ga 10 tot 18 JuliJij dan?
Nee, wij zitten in Royal geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ga ik zeker doen dan. Zeker in Bolero Park ofzo?
De busquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, wij zitten in Royal geloof ik7 vrienden van ons (die gaan met de bus, wij met het vliegtuig
) die zitten geloof ik in Bolero Park
"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De bus![]()
been there, done that, never again![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben met de bus naar Salou gegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
"
Als je gaat vliegen, dan begint je vakantie al als je in de auto stapt naar het vliegveld toe. Lekker gek doen, dan op schiphol chillen. In de bus moet je 20 uur klreperen, voordat je kapot aankomt. Nee, doe mij maar het vliegtuig![]()
![]()
2 uur vliegen, 2,5 uur bussen geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ben met de bus naar Salou gegaan![]()
Op zich wel goed te doen, je stapt in en 18 u later ben je er![]()
Ik kan dan ook redelijk goed slapen in een bus![]()
Jij moet mij dus ff uitleggen waar die eurobar zit . Tof dat je voor ons gaat verkennenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
uurtje bussen toch van barca naar lloret? En dan eten en meteen door met de kroegentocht of naar de euribar. ( vliegtuig vertrekt tegen de avond )
Ik weet trouwens niet hoe laat wij vliegen, ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij moet mij dus ff uitleggen waar die eurobar zit . Tof dat je voor ons gaat verkennen
De eurobar, dat is zeg maar na de muntjes bij de meiden toi...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij moet mij dus ff uitleggen waar die eurobar zit . Tof dat je voor ons gaat verkennen
Ik ben naar polen geweest met de bus, 2 keer 24 ..op papierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ben met de bus naar Salou gegaan![]()
Op zich wel goed te doen, je stapt in en 18 u later ben je er![]()
Ik kan dan ook redelijk goed slapen in een bus![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eurobar, dat is zeg maar na de muntjes bij de meiden toi...
oh in Lloret![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Zal ik doen. Of volg gewoon alle Nederlanders(gieren)
Ik heb met de scouting 2 dagen door parijs gelopen/gezopen. Leuke stadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:49 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben met de bus naar Parijs geweest, met het ISW toen voor mensen die frans in hun keuzepakket hadden. 's Avonds om 12 uur weg, volgende avond om 12 uur terug.
Wat een hel was dat. We waren rond 7 uur op Gare du Nord, bleek dat al het OV daar staakte. Ik ben van de notre dame naar de eiffeltoren naar Champ Elysees gelopen. Nooit meer, nooit meer. Ik heb nog zere voeten als ik er aan denk.
Ik zou ook dolgraag weer naar Parijs willen, maar dan eis ik dat het OV gewoon rijdt, of dat ik langer de tijd heb. nu was het snel rondkijken en dan met een flink tempo doorlopen naar het volgende. en we zouden ook naar het louvre gaan bijvoorbeeld maar daar was gewoon geen tijd meer voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb met de scouting 2 dagen door parijs gelopen/gezopen. Leuke stadNee serieus, ik vond het echt een mooie stad, jammer dat je zo weinig tijd had, hoor
Nee, echt niet. Dat noemt men België (en dan met name wallonië )quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ben alleen in disney geweest. Parijs zelf nog nooit bezocht maar hoorde wel dat het er verneukt uitziet allemaal met veel zwervers en alles ...?
Viel reuze mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ben alleen in disney geweest. Parijs zelf nog nooit bezocht maar hoorde wel dat het er verneukt uitziet allemaal met veel zwervers en alles ...?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Viel reuze mee.
Wat ik nooit zal vergeten is dat we bij het station liepen, buiten, we moesten wachten op een leraar. Toen was er een zwervertje (weet niet eens of het een jongen/meisje was) en die probeerde een vrouw haar tas te jatten.
Vervolgens werd hij/zij gewoon door omstanders vastgepakt, kreeg een paar klappen, en toen lieten ze diegene los en liep iedereen verder. Later hoorde ik dat dat daar heel normaal was, politie grijpt niet in en kan niks doen omdat het zwerfjongeren zijn, dus is de makkelijkste manier diegene een hoek verkopen en dan verder lopen.
Echt wel de moeite waard. Plekken zoals montmartre (kunstenaarswijkje), champs elisees (moet je gezien hebben) eiffeltoren (echt zo totaal anders als op een plaatje en tof bovenin) zijn gaaf om gewoon een keer te zien. Leuk voor een dagje hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:13 schreef kurk_droog het volgende:
hehe
Misschien dat ik met de 'roadtrip' deze vakantie een bezoek aan parijs kan brengen. Wil ook niet te ver omrijden ivm kosten
'n bierje is alleen niet heel erg goedkoopquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
daaromMats enzo zullen ook wel instemmen. Enm daarna doorkachelen naar Nice
In Lloret aan de zee wel?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
'n bierje is alleen niet heel erg goedkoop
Nee, kartonnen dozen kronenburgquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef kurk_droog het volgende:
eurobar![]()
![]()
Als je onderweg via parijs gaat drink je toch neit veel bier. Komt in Nice wel. En in zo een stad gewoon van die kratjes kopen.
nee hoor, als je boven bent vervalt je kaartje. Als je dan weer naar beneden gaat moet je een nieuwe kopen. Bovendien kost het 2 pleur ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:56 schreef dubidub het volgende:
Metro is daar zo relaxt. Je kioopt een kaartje voor anderhalve stuiver, je kan heel de dag op en af stappen.
hehe idd, dat ken ik van vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, kartonnen dozen kronenburg34 flesjes met twistdop
Helemaaaaaal niet mee eens, ongelofelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
"
Als je gaat vliegen, dan begint je vakantie al als je in de auto stapt naar het vliegveld toe. Lekker gek doen, dan op schiphol chillen. In de bus moet je 20 uur klreperen, voordat je kapot aankomt. Nee, doe mij maar het vliegtuig![]()
![]()
Sinds Polen ben ik echt genezen van het fenomeen busreis. Busreizen kunnen me gestolen wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Helemaaaaaal niet mee eens, ongelofelijk. De hele busreis was 1 groot feest, je kent gelijk al een hele groep mensen als je aankomt, en de terugreis gewoon lekker slapen en fris aankomen thuis
.
Vond het helemaal niet erg, en kwam ook niet kapot aan in Blanes, gingen gelijk uit tot een uurtje of 5.
Iig, dit jaar naar Kos vliegen, 3,5 uur vliegen en dan nog een half uur in de bus. Kom 9 uur 's avonds dus in het appartement aan, gelijk eten en uitgaan.
Lijkt me opzich wel verschrikkelijk, moet je tot 5 uur 's middags wachten totdat je vertrekt
Dan heb je het ook wel over Polenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sinds Polen ben ik echt genezen van het fenomeen busreis. Busreizen kunnen me gestolen worden![]()
![]()
Blanes is wel wat voor jou trouwens GotC Vooral in GotchA bar heb ik me aardig vermaaktquote:Op zondag 27 mei 2007 14:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over Polen. Blanes is een klein beetje anders.
Was er dus vorig jaar, jaquote:Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Blanes is wel wat voor jou trouwens GotC Vooral in GotchA bar heb ik me aardig vermaakt
Kos ben ik ook nog nooit geweest. Bassie en Adriaan wel volgens mij, of was dat nou Rhodos?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Was er dus vorig jaar, ja.
Dit jaar Kos..wel zin in, maar ken niemand die er ooit is geweest dusja
Idd,quote:Op zondag 27 mei 2007 10:58 schreef ThaRooP het volgende:
Mogen, was gister best gezellig, beetje bij een vriend bier drinken
![]()
Wij kwamen uit TJ en toen nog ff afterbakkie bij de overburen van Johan. Ik weet niet meer precies hoe het tot stand kwam maar ik weet wel dat die gozer ff slikte toen dr 7 onbekenden en een krat bier half 3 het huis ingingenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd,Ik fietste naar huis, door Naaldwijk, om tien over 2 ofzo, toen, ter hoogte van de dierenwinkel, dacht ik iemand te herkennen. Was het een bedrijfsleider van me, z'n ketting lag eraf. Hij bij mij achterop, ik hem naar z'n huis gereden (naast m'n werk zegmaar). Toen daar heel dapper het aanbod om een bierje te doen in de kantine afgeslagen, tien over half 3 thuis
Meen je dat nou serieus, komt je moeder op Fokquote:
Ze snapt het ook nog niet helemaal hoe fok zelf werkt, maar ze is vrij handig dus kan nooit lang meer durenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:18 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus, komt je moeder op Fok![]()
![]()
Mijn moeder weet niet eens hoe ze moet internetten![]()
Weer is wat anders dan een lijntje cokequote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe mij maar sos dan
kom nou, ik ga een beetje 3% alcohol door mijn neus duwen
haha ik zei het toch, jij gaat echt niet leren op zaterdagavondquote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd,Ik fietste naar huis, door Naaldwijk, om tien over 2 ofzo, toen, ter hoogte van de dierenwinkel, dacht ik iemand te herkennen. Was het een bedrijfsleider van me, z'n ketting lag eraf. Hij bij mij achterop, ik hem naar z'n huis gereden (naast m'n werk zegmaar). Toen daar heel dapper het aanbod om een bierje te doen in de kantine afgeslagen, tien over half 3 thuis
Ik wilde eik helemaal niet zo laat thuis zijn, maar het begon om kwart voor 1 te regenen in Maasdijk. Wij wilden dat ff afwachtenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Toempf het volgende:
[..]
haha ik zei het toch, jij gaat echt niet leren op zaterdagavondkwam je broer nog tegen in de winkel, was wel best avondje daarzo
![]()
Kwart over 9 eruitquote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef dubidub het volgende:
Het is al 11 uur dames und herren, tijd om d'ruit te komen. Of zijn jullie om 7 uur begonnen vanochtend?![]()
Ja mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 11:33 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En die natuurkunde examens zijn best wel pittig eigenlijk![]()
12 uur tot op de seconde was ik eruitquote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef dubidub het volgende:
Het is al 11 uur dames und herren, tijd om d'ruit te komen. Of zijn jullie om 7 uur begonnen vanochtend?![]()
7 uur begonnen, morgen weerquote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef dubidub het volgende:
Ik voor de enerlaatste, if all goes wellquote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef dubidub het volgende:
Dank. Ik mag donderdag voor de laatste keer op
40 euro per uur.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef dubidub het volgende:
Jij lest ook bij Rinus Meijer he?
Hoeveel kost een les?
Als jij zegt dat je er via mij bent gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
40 euro per uur.
Als je lief bent zeg je btw dat je via mij er gekomen bent![]()
Dat gaat niet, ik heb al 18 uur ofzo. Maar doe nu 1 keer in de week en zelfs tijdens de examens ff niet:')quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je er via mij bent gekomenHoeveel lessen heb je al? En wat mocht je de eerste les doen?
Ok, boring dusquote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb al 18 uur ofzo. Maar doe nu 1 keer in de week en zelfs tijdens de examens ff niet:')
Eerste les doe je nog geen flikker, sturen en dan ff beetje gaat ie dingen uitleggen(eerste les kost daarom maar 50%) en dan gas geven. Daarna ga je pas echt opbouwen. De eerste lessen ga je langzamer dan andere rijlessen.
2de les remmen en koppelen en als je een quickie bent schakelen. Maar dan ga je eerst nog hellingproef en bochtje achteruit enzo doen alvorens je de snelweg op gaat. Ik ging geloof ik in de 7de of 8ste les pas de snelweg op.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ok, boring dusThaRooP ging gelijk gassen/schakelen/snelweg op. Kutwortelboer
Ik had trouwens ook al eerder kunnne beginnen met lessen, maarn iet gedaan, lekker na de examens
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat ik daar veel te snel overheen raasde waardoor ik bijna fout uit kwam![]()
Ook wel is gehad. Maar tegenwoordig rij ik altijd te hardquote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef dubidub het volgende:
[..]. Ook leuk, als je op het fietsje zit en zo'n lesauto haalt je in, daarachter een complete kolonne aan overig verkeer, inclusief trekkers en graafmachines
Was een keer toen ik naar het strand fietste. Waren ze aan het graven bij de brug bij WEBA/Van der Valk constructies... stond zo'n stoplichtje die heel kort op groen staat. Staat ie op groen, laat de voorste auto (lesauto) hem afslaan, dat ding weer op rood
![]()
![]()
Ik zal denkik wel ff moeten wennen aan het feit dat het stuur geen stuurknop heeft (zoals op heftrucks) en dat je je beide handen aan het stuur moet houden, ipv makkie aan met één handje manoevrerenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook wel is gehad. Maar tegenwoordig rij ik altijd te hard![]()
Als ik wegrijd bij stoplicht, binnen no time 60 in zn 2![]()
Ontbreken van de stuurknop merk je niet, je hoeft nml ook niet 10 rondjes aan het stuur te hengelen:pquote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zal denkik wel ff moeten wennen aan het feit dat het stuur geen stuurknop heeft (zoals op heftrucks) en dat je je beide handen aan het stuur moet houden, ipv makkie aan met één handje manoevrerenHet werken in de tuin doet me geen goed
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:38 schreef dubidub het volgende:
Ga lekker de venlose voetbal vereniging venlosupporteren
WVVW : Westlandse Voetbal Vereniging Wateringenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die naam ook echt, daar is vast jaren overheen gegaan,
Ik zie het al voor me.
WVVW Wateringse Voetbalvereniging Wateringen![]()
Ach de mijne ging zitten wachten tot ze mail kreeg terwijl ze d'r adres niet doorgegeven had en dat is ook helemaal goedgekomenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ze snapt het ook nog niet helemaal hoe fok zelf werkt, maar ze is vrij handig dus kan nooit lang meer duren
Gaerne.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Genoeg nu.
failliet of?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
nee nee, bestaat niet meer
Normaal is t super simpel, maar nu telkens vragen waarbij ik echt niet weet wat ik moet doenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gaerne.
Now, where were we?
Oja, examens leren
Zo echt he!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:55 schreef dubidub het volgende:
Wolkbreuk, anyone?
hehe jammerquote:
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
hehe jammer
ooit een keer geweest, 10 jaar geleden
Is er nog een andere plek om in de buurt daar uit te gaan?
Wil je wat doen moet je eigenlijk naar Rotterdam. Mja het OV ligt beetje kut vanuit en naar het Westlandquote:
Hehe zeker naar 'Hollywood'.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wil je wat doen moet je eigenlijk naar Rotterdam. Mja het OV ligt beetje kut vanuit en naar het Westland![]()
Skihut. En waarom niet gewoon gelijk met de taxi naar huis. Als je de goeie hebt ben je maar een tientje pp kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Hehe zeker naar 'Hollywood'.
Daar ben ik ook 1 keer geweest met een vriendin uit Kwintsheul, moesten we wel blijven tot 's morgens vroeg... en dan met de trein tot Rijswijk en in de kou wachten op een taxi...
Idd ov is klote daar
Tja. Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 28 mei 2007 14:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Skihut. En waarom niet gewoon gelijk met de taxi naar huis. Als je de goeie hebt ben je maar een tientje pp kwijt
Ik woon zelf in Wateringen das precies goed, Rijswijk en Den Haag ov voor de win.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Hehe zeker naar 'Hollywood'.
Daar ben ik ook 1 keer geweest met een vriendin uit Kwintsheul, moesten we wel blijven tot 's morgens vroeg... en dan met de trein tot Rijswijk en in de kou wachten op een taxi...
Idd ov is klote daar
hehe ja weet ik veel. twas ook 10 jaar geledenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Wateringen das precies goed, Rijswijk en Den Haag ov voor de win.
De trein Rdam-Rijswijk gaat nu snachts elk uur, dus geen onnodig gewacht.
Waarom btw een taxi van rijswijk-->kwintsheul, das 15-20m minuten fietsen.
Ik heb zelf op het IMC gezeten, veel westlanders daaro.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef GotC het volgende:
Hoe kom je trouwens ineens in dit topic VVV-Venlo?
Ik moet er dus echt niet aan denken om in Wateringen te wonen. Te dicht bij den haag. Ik woon hier perfect in naaldwijk. Ik woon dicht bhij het cnetrum in een rustige buurt, kan bijna alles aanlopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
ja, zou er niet aan moeten denken om in een andere kern te wonen dan wateringen. Hierzo is alles nog licht bereikbaar.
Ja, alles binnen Naaldwijkquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik moet er dus echt niet aan denken om in Wateringen te wonen. Te dicht bij den haag. Ik woon hier perfect in naaldwijk. Ik woon dicht bhij het cnetrum in een rustige buurt, kan bijna alles aanlopen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef ThaRooP het volgende:
He Keen, je zal ook niet ff zeggen als ik 200x over natuurkunde lul dat we morgen niet natuurkunde hebben maar scheikunde![]()
7 uur al? genaaid, zit je in de auto als devin en ik aan de arbeid begin.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen om 7uur mijn 2e rijles:D
Hoop dat ik ook al begin met schakelen.
Ja precies, ik zit in de auto. Beter blijft dat mokkel bij ons werkenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
7 uur al? genaaid, zit je in de auto als devin en ik aan de arbeid begin.
Gelukkig mag ik op de tuin mét mokkel en devin zonder![]()
Hmm reken er maar op van niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja precies, ik zit in de auto. Beter blijft dat mokkel bij ons werkenMaar ze zal wel op school zitten dus weinig kans dat ze er is morgen.
Ze blijft echt wel als ze met ons te maken krijgtquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm reken er maar op van niet.
En dat laatste zal je wel gelijk in hebben, al was ze er 2 weken geleden ook, toen was er toch geen vakantie?
Ik ga blindelings op devins oordeel mee, is dat verstandig?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze blijft echt wel als ze met ons te maken krijgtVolgens mij was er wel vakantie toen? Mja zal wel. Heb der ook pas 2x gezien.
Nee, maar van een afstand was het niet verkeerd. ( heb je nog niks aan ) Ef afwachten hoe het van dichtbij eruit ziet:Pquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga blindelings op devins oordeel mee, is dat verstandig?
Ja ik snapte al niet dat jij enkelt natuurkunde aan het leren wasquote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef ThaRooP het volgende:
He Keen, je zal ook niet ff zeggen als ik 200x over natuurkunde lul dat we morgen niet natuurkunde hebben maar scheikunde![]()
als je t niets vind zeg ik 1 ding..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga blindelings op devins oordeel mee, is dat verstandig?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
als je t niets vind zeg ik 1 ding..
[afbeelding]
![]()
Morgen maar ff om 6 uur t wekkertje om een beetje bij te leren ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja ik snapte al niet dat jij enkelt natuurkunde aan het leren was![]()
![]()
. Lullo
![]()
Hoi bieft!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Morgen maar ff om 6 uur t wekkertje om een beetje bij te leren ofzo![]()
Die zijn ze aan het verplaatsen, naar de plek waar het hoofdveld van de handbal lagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
piet, wat is er nou aan de zijs op het naaldwijkse atletiekbaantje..?
Er komt een nieuwe weg op de oude atletiekbaan... het oude handbalveld en een van de velden van Westlandia wordt straks de nieuwe atletiekbaan..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
piet, wat is er nou aan de zijs op het naaldwijkse atletiekbaantje..?
Mogen, vanochtend ff alles beetje doorgenomen en een examen gemaakt, was opzich niet zo moeilijk, wist 3 vragen niet.. zal nu ff nakijkenquote:
Ik vond 2006-I vrij simpel, maar 2006-II vind ik echt kutquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:59 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mogen, vanochtend ff alles beetje doorgenomen en een examen gemaakt, was opzich niet zo moeilijk, wist 3 vragen niet.. zal nu ff nakijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |