Nee, wij zitten in Royal geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ga ik zeker doen dan. Zeker in Bolero Park ofzo?
De busquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, wij zitten in Royal geloof ik7 vrienden van ons (die gaan met de bus, wij met het vliegtuig
) die zitten geloof ik in Bolero Park
"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De bus![]()
been there, done that, never again![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben met de bus naar Salou gegaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
"
Als je gaat vliegen, dan begint je vakantie al als je in de auto stapt naar het vliegveld toe. Lekker gek doen, dan op schiphol chillen. In de bus moet je 20 uur klreperen, voordat je kapot aankomt. Nee, doe mij maar het vliegtuig![]()
![]()
2 uur vliegen, 2,5 uur bussen geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ben met de bus naar Salou gegaan![]()
Op zich wel goed te doen, je stapt in en 18 u later ben je er![]()
Ik kan dan ook redelijk goed slapen in een bus![]()
Jij moet mij dus ff uitleggen waar die eurobar zit . Tof dat je voor ons gaat verkennenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
uurtje bussen toch van barca naar lloret? En dan eten en meteen door met de kroegentocht of naar de euribar. ( vliegtuig vertrekt tegen de avond )
Ik weet trouwens niet hoe laat wij vliegen, ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij moet mij dus ff uitleggen waar die eurobar zit . Tof dat je voor ons gaat verkennen
De eurobar, dat is zeg maar na de muntjes bij de meiden toi...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij moet mij dus ff uitleggen waar die eurobar zit . Tof dat je voor ons gaat verkennen
Ik ben naar polen geweest met de bus, 2 keer 24 ..op papierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ben met de bus naar Salou gegaan![]()
Op zich wel goed te doen, je stapt in en 18 u later ben je er![]()
Ik kan dan ook redelijk goed slapen in een bus![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eurobar, dat is zeg maar na de muntjes bij de meiden toi...
oh in Lloret![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Zal ik doen. Of volg gewoon alle Nederlanders(gieren)
Ik heb met de scouting 2 dagen door parijs gelopen/gezopen. Leuke stadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:49 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben met de bus naar Parijs geweest, met het ISW toen voor mensen die frans in hun keuzepakket hadden. 's Avonds om 12 uur weg, volgende avond om 12 uur terug.
Wat een hel was dat. We waren rond 7 uur op Gare du Nord, bleek dat al het OV daar staakte. Ik ben van de notre dame naar de eiffeltoren naar Champ Elysees gelopen. Nooit meer, nooit meer. Ik heb nog zere voeten als ik er aan denk.
Ik zou ook dolgraag weer naar Parijs willen, maar dan eis ik dat het OV gewoon rijdt, of dat ik langer de tijd heb. nu was het snel rondkijken en dan met een flink tempo doorlopen naar het volgende. en we zouden ook naar het louvre gaan bijvoorbeeld maar daar was gewoon geen tijd meer voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb met de scouting 2 dagen door parijs gelopen/gezopen. Leuke stadNee serieus, ik vond het echt een mooie stad, jammer dat je zo weinig tijd had, hoor
Nee, echt niet. Dat noemt men België (en dan met name wallonië )quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ben alleen in disney geweest. Parijs zelf nog nooit bezocht maar hoorde wel dat het er verneukt uitziet allemaal met veel zwervers en alles ...?
Viel reuze mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ben alleen in disney geweest. Parijs zelf nog nooit bezocht maar hoorde wel dat het er verneukt uitziet allemaal met veel zwervers en alles ...?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Viel reuze mee.
Wat ik nooit zal vergeten is dat we bij het station liepen, buiten, we moesten wachten op een leraar. Toen was er een zwervertje (weet niet eens of het een jongen/meisje was) en die probeerde een vrouw haar tas te jatten.
Vervolgens werd hij/zij gewoon door omstanders vastgepakt, kreeg een paar klappen, en toen lieten ze diegene los en liep iedereen verder. Later hoorde ik dat dat daar heel normaal was, politie grijpt niet in en kan niks doen omdat het zwerfjongeren zijn, dus is de makkelijkste manier diegene een hoek verkopen en dan verder lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |