Ach de mijne ging zitten wachten tot ze mail kreeg terwijl ze d'r adres niet doorgegeven had en dat is ook helemaal goedgekomenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ze snapt het ook nog niet helemaal hoe fok zelf werkt, maar ze is vrij handig dus kan nooit lang meer duren
Gaerne.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Genoeg nu.
failliet of?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
nee nee, bestaat niet meer
Normaal is t super simpel, maar nu telkens vragen waarbij ik echt niet weet wat ik moet doenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gaerne.
Now, where were we?
Oja, examens leren
Zo echt he!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:55 schreef dubidub het volgende:
Wolkbreuk, anyone?
hehe jammerquote:
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
hehe jammer
ooit een keer geweest, 10 jaar geleden
Is er nog een andere plek om in de buurt daar uit te gaan?
Wil je wat doen moet je eigenlijk naar Rotterdam. Mja het OV ligt beetje kut vanuit en naar het Westlandquote:
Hehe zeker naar 'Hollywood'.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wil je wat doen moet je eigenlijk naar Rotterdam. Mja het OV ligt beetje kut vanuit en naar het Westland![]()
Skihut. En waarom niet gewoon gelijk met de taxi naar huis. Als je de goeie hebt ben je maar een tientje pp kwijtquote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Hehe zeker naar 'Hollywood'.
Daar ben ik ook 1 keer geweest met een vriendin uit Kwintsheul, moesten we wel blijven tot 's morgens vroeg... en dan met de trein tot Rijswijk en in de kou wachten op een taxi...
Idd ov is klote daar
Tja. Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 28 mei 2007 14:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Skihut. En waarom niet gewoon gelijk met de taxi naar huis. Als je de goeie hebt ben je maar een tientje pp kwijt
Ik woon zelf in Wateringen das precies goed, Rijswijk en Den Haag ov voor de win.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Hehe zeker naar 'Hollywood'.
Daar ben ik ook 1 keer geweest met een vriendin uit Kwintsheul, moesten we wel blijven tot 's morgens vroeg... en dan met de trein tot Rijswijk en in de kou wachten op een taxi...
Idd ov is klote daar
hehe ja weet ik veel. twas ook 10 jaar geledenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Wateringen das precies goed, Rijswijk en Den Haag ov voor de win.
De trein Rdam-Rijswijk gaat nu snachts elk uur, dus geen onnodig gewacht.
Waarom btw een taxi van rijswijk-->kwintsheul, das 15-20m minuten fietsen.
Ik heb zelf op het IMC gezeten, veel westlanders daaro.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef GotC het volgende:
Hoe kom je trouwens ineens in dit topic VVV-Venlo?
Ik moet er dus echt niet aan denken om in Wateringen te wonen. Te dicht bij den haag. Ik woon hier perfect in naaldwijk. Ik woon dicht bhij het cnetrum in een rustige buurt, kan bijna alles aanlopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
ja, zou er niet aan moeten denken om in een andere kern te wonen dan wateringen. Hierzo is alles nog licht bereikbaar.
Ja, alles binnen Naaldwijkquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik moet er dus echt niet aan denken om in Wateringen te wonen. Te dicht bij den haag. Ik woon hier perfect in naaldwijk. Ik woon dicht bhij het cnetrum in een rustige buurt, kan bijna alles aanlopen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef ThaRooP het volgende:
He Keen, je zal ook niet ff zeggen als ik 200x over natuurkunde lul dat we morgen niet natuurkunde hebben maar scheikunde![]()
7 uur al? genaaid, zit je in de auto als devin en ik aan de arbeid begin.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen om 7uur mijn 2e rijles:D
Hoop dat ik ook al begin met schakelen.
Ja precies, ik zit in de auto. Beter blijft dat mokkel bij ons werkenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
7 uur al? genaaid, zit je in de auto als devin en ik aan de arbeid begin.
Gelukkig mag ik op de tuin mét mokkel en devin zonder![]()
Hmm reken er maar op van niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja precies, ik zit in de auto. Beter blijft dat mokkel bij ons werkenMaar ze zal wel op school zitten dus weinig kans dat ze er is morgen.
Ze blijft echt wel als ze met ons te maken krijgtquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm reken er maar op van niet.
En dat laatste zal je wel gelijk in hebben, al was ze er 2 weken geleden ook, toen was er toch geen vakantie?
Ik ga blindelings op devins oordeel mee, is dat verstandig?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze blijft echt wel als ze met ons te maken krijgtVolgens mij was er wel vakantie toen? Mja zal wel. Heb der ook pas 2x gezien.
Nee, maar van een afstand was het niet verkeerd. ( heb je nog niks aan ) Ef afwachten hoe het van dichtbij eruit ziet:Pquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga blindelings op devins oordeel mee, is dat verstandig?
Ja ik snapte al niet dat jij enkelt natuurkunde aan het leren wasquote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef ThaRooP het volgende:
He Keen, je zal ook niet ff zeggen als ik 200x over natuurkunde lul dat we morgen niet natuurkunde hebben maar scheikunde![]()
als je t niets vind zeg ik 1 ding..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga blindelings op devins oordeel mee, is dat verstandig?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
als je t niets vind zeg ik 1 ding..
[afbeelding]
![]()
Morgen maar ff om 6 uur t wekkertje om een beetje bij te leren ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja ik snapte al niet dat jij enkelt natuurkunde aan het leren was![]()
![]()
. Lullo
![]()
Hoi bieft!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Morgen maar ff om 6 uur t wekkertje om een beetje bij te leren ofzo![]()
Die zijn ze aan het verplaatsen, naar de plek waar het hoofdveld van de handbal lagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
piet, wat is er nou aan de zijs op het naaldwijkse atletiekbaantje..?
Er komt een nieuwe weg op de oude atletiekbaan... het oude handbalveld en een van de velden van Westlandia wordt straks de nieuwe atletiekbaan..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
piet, wat is er nou aan de zijs op het naaldwijkse atletiekbaantje..?
Mogen, vanochtend ff alles beetje doorgenomen en een examen gemaakt, was opzich niet zo moeilijk, wist 3 vragen niet.. zal nu ff nakijkenquote:
Ik vond 2006-I vrij simpel, maar 2006-II vind ik echt kutquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:59 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mogen, vanochtend ff alles beetje doorgenomen en een examen gemaakt, was opzich niet zo moeilijk, wist 3 vragen niet.. zal nu ff nakijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |