Meen je dat nou serieus, komt je moeder op Fokquote:
Ze snapt het ook nog niet helemaal hoe fok zelf werkt, maar ze is vrij handig dus kan nooit lang meer durenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:18 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus, komt je moeder op Fok![]()
![]()
Mijn moeder weet niet eens hoe ze moet internetten![]()
Weer is wat anders dan een lijntje cokequote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe mij maar sos dan
kom nou, ik ga een beetje 3% alcohol door mijn neus duwen
haha ik zei het toch, jij gaat echt niet leren op zaterdagavondquote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd,Ik fietste naar huis, door Naaldwijk, om tien over 2 ofzo, toen, ter hoogte van de dierenwinkel, dacht ik iemand te herkennen. Was het een bedrijfsleider van me, z'n ketting lag eraf. Hij bij mij achterop, ik hem naar z'n huis gereden (naast m'n werk zegmaar). Toen daar heel dapper het aanbod om een bierje te doen in de kantine afgeslagen, tien over half 3 thuis
Ik wilde eik helemaal niet zo laat thuis zijn, maar het begon om kwart voor 1 te regenen in Maasdijk. Wij wilden dat ff afwachtenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Toempf het volgende:
[..]
haha ik zei het toch, jij gaat echt niet leren op zaterdagavondkwam je broer nog tegen in de winkel, was wel best avondje daarzo
![]()
Kwart over 9 eruitquote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef dubidub het volgende:
Het is al 11 uur dames und herren, tijd om d'ruit te komen. Of zijn jullie om 7 uur begonnen vanochtend?![]()
Ja mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 11:33 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En die natuurkunde examens zijn best wel pittig eigenlijk![]()
12 uur tot op de seconde was ik eruitquote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef dubidub het volgende:
Het is al 11 uur dames und herren, tijd om d'ruit te komen. Of zijn jullie om 7 uur begonnen vanochtend?![]()
7 uur begonnen, morgen weerquote:Op maandag 28 mei 2007 10:56 schreef dubidub het volgende:
Ik voor de enerlaatste, if all goes wellquote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef dubidub het volgende:
Dank. Ik mag donderdag voor de laatste keer op
40 euro per uur.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef dubidub het volgende:
Jij lest ook bij Rinus Meijer he?
Hoeveel kost een les?
Als jij zegt dat je er via mij bent gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
40 euro per uur.
Als je lief bent zeg je btw dat je via mij er gekomen bent![]()
Dat gaat niet, ik heb al 18 uur ofzo. Maar doe nu 1 keer in de week en zelfs tijdens de examens ff niet:')quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je er via mij bent gekomenHoeveel lessen heb je al? En wat mocht je de eerste les doen?
Ok, boring dusquote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb al 18 uur ofzo. Maar doe nu 1 keer in de week en zelfs tijdens de examens ff niet:')
Eerste les doe je nog geen flikker, sturen en dan ff beetje gaat ie dingen uitleggen(eerste les kost daarom maar 50%) en dan gas geven. Daarna ga je pas echt opbouwen. De eerste lessen ga je langzamer dan andere rijlessen.
2de les remmen en koppelen en als je een quickie bent schakelen. Maar dan ga je eerst nog hellingproef en bochtje achteruit enzo doen alvorens je de snelweg op gaat. Ik ging geloof ik in de 7de of 8ste les pas de snelweg op.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ok, boring dusThaRooP ging gelijk gassen/schakelen/snelweg op. Kutwortelboer
Ik had trouwens ook al eerder kunnne beginnen met lessen, maarn iet gedaan, lekker na de examens
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat ik daar veel te snel overheen raasde waardoor ik bijna fout uit kwam![]()
Ook wel is gehad. Maar tegenwoordig rij ik altijd te hardquote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef dubidub het volgende:
[..]. Ook leuk, als je op het fietsje zit en zo'n lesauto haalt je in, daarachter een complete kolonne aan overig verkeer, inclusief trekkers en graafmachines
Was een keer toen ik naar het strand fietste. Waren ze aan het graven bij de brug bij WEBA/Van der Valk constructies... stond zo'n stoplichtje die heel kort op groen staat. Staat ie op groen, laat de voorste auto (lesauto) hem afslaan, dat ding weer op rood
![]()
![]()
Ik zal denkik wel ff moeten wennen aan het feit dat het stuur geen stuurknop heeft (zoals op heftrucks) en dat je je beide handen aan het stuur moet houden, ipv makkie aan met één handje manoevrerenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook wel is gehad. Maar tegenwoordig rij ik altijd te hard![]()
Als ik wegrijd bij stoplicht, binnen no time 60 in zn 2![]()
Ontbreken van de stuurknop merk je niet, je hoeft nml ook niet 10 rondjes aan het stuur te hengelen:pquote:Op maandag 28 mei 2007 13:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zal denkik wel ff moeten wennen aan het feit dat het stuur geen stuurknop heeft (zoals op heftrucks) en dat je je beide handen aan het stuur moet houden, ipv makkie aan met één handje manoevrerenHet werken in de tuin doet me geen goed
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:38 schreef dubidub het volgende:
Ga lekker de venlose voetbal vereniging venlosupporteren
WVVW : Westlandse Voetbal Vereniging Wateringenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die naam ook echt, daar is vast jaren overheen gegaan,
Ik zie het al voor me.
WVVW Wateringse Voetbalvereniging Wateringen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |