Wat bedoel je met 'Rabobank gebruiken' ? Ga je je bankzaken regelen via de computer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar ook Rabobank gebruiken, maar weet me god niet hoe dat zit met dat rabo mobiel en bijbehorende telefoons/kosten en mogelijkheden enzo.
Ik heb nu de rabobank als spaarbank zeg maar, doe er verders niks mee. In het dagelijks leven gebruik ik Postbank. Ik ga echter overstappen, mn stufi komt al op de Rabo enzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'Rabobank gebruiken' ? Ga je je bankzaken regelen via de computer?
Agreed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef GotC het volgende:
RabobankHeb er geen slecht woord over te zeggen.
Eens!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef GotC het volgende:
RabobankHeb er geen slecht woord over te zeggen.
Wie is SF?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hehe we hebben een poster in ons topic verloren aan een mod:
SF en enter!!
Aha. Rabo mobiel is niet iets wat je krijgt als je bij Rabo een betaalrekening opent. Het is hetzelfde als dat je een abonnement bij T-Mobile of Hi afsluit. Het is gewoon een mobile operator. Je krijgt wel, als je een betaalrekening opent, Rabofoon. Hiermee kun je, door naar een bepaald nummer te bellen, je bankzaken regelen. Het is eigenlijk achterhaalt, doordat je telebankieren hebt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb nu de rabobank als spaarbank zeg maar, doe er verders niks mee. In het dagelijks leven gebruik ik Postbank. Ik ga echter overstappen, mn stufi komt al op de Rabo enzo.
Nu ik dit weet drink ik er wel eentje extra dubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:16 schreef dubidub het volgende:
NEE NIET DOEN. Ik moet NIET drinken dit weekendKutscheikunde
laten we dit volgendeweek donderdag gaan doen.
Moet je doen. Ik moet nog ff 1 weekend volhouden, dan is het een gevalletje 'dub gaat los'quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:17 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nu ik dit weet drink ik er wel eentje extra dub![]()
Ja, hoe ging die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mag vanavond gelukkig ook weer bier na mijn tentamen van vanochtend. Geen bier op vrijdagavond als die idioten van mijn universiteit denken gezellig om zaterdagochtend om half 10 een tentamen te houden![]()
Idd, op zaterdagochtend een tentamenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mag vanavond gelukkig ook weer bier na mijn tentamen van vanochtend. Geen bier op vrijdagavond als die idioten van mijn universiteit denken gezellig om zaterdagochtend om half 10 een tentamen te houden![]()
Lurkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:34 schreef Toempf het volgende:
zoals ik vanmiddag al tegen je zei koen, je kan ook leren met bier op. leren en bierdrinken tegelijk mag ook.
Ja, ging wel lekker. Ik stond natuurlijk strak van de spanning van het feit dat het eerst nog even billenknijpen was of ik hem überhaupt wel mocht makenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, op zaterdagochtend een tentamen![]()
Hoe ging het trouwens?
Je staat zeker al een tijdje droog?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
Wil wel ef flink kapot gaan vanavond. Moet alleen nog kijken met wie.
Same herequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:56 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Valt mee hoor. Maar de enige verplichting die ik heb morgen is om half 3 in de winkel staan.![]()
Ik heb wel zin ook om uit te gaan ofzo.. maarja iedereen moet lerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ehm ja.
Laten we het over
BIER
hebben
[afbeelding]
![]()
Is dat zo danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
zuur is dat!
Hoe lang wordt er nog Jupiler bier geschonken in het teejater?![]()
Veul beter dan oranjeboom imoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Is dat zo dan![]()
Jupiler is best te drinken![]()
Ja ik dus wel ff in de dommerick hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vanavond maar weer eens flink zuipen, een weekend overslaan is meer dan genoeg.
Morgen ook half 3 in de winkel. Wie nog meer?
Ik zie
-Rick
-Keijz
Nou niet in het teejaterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Is dat zo dan![]()
Jupiler is best te drinken![]()
Zie jullie daar dan welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef kurk_droog het volgende:
Helemaal als je ergens Heineken zit te tanken en dan ineens Jupiler voor je kiezen krijgtMaar daarna gaat het wel ( tam ) en is het opzich best te doen.
Devin en ik gaan hoogstwaarschijnlijk ook vanavond mats.
Wanneer ga jij ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
Zou ook wel willen weten waar je al die club cards kan halen. Die eurobar wordt trouwens mijn vaste stek met voordrinken![]()
Ben overigens te vinden in appartement Royal.
nee gek, ik zag de stukken krentenbol overal liggen. Oa in mijn bierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
hehe, en hij at hem helemaal op heJe had die dames moeten zien
Denk een combinatie van hond,poes,poes en zusje![]()
Ga 10 tot 18 JuliJij dan?
Wij (ThaRooP, ik en nog 2 lui) zitten daar vanaf 7 augustusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
hehe, en hij at hem helemaal op heJe had die dames moeten zien
Denk een combinatie van hond,poes,poes en zusje![]()
Ga 10 tot 18 JuliJij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |