die snapte het nietquote:
zal ik er effe een zoeken danquote:
Moeders zijd ook niet zo bekwaam op dat gebied volgens mij!quote:
waar hebben we het overquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik baal nu echt verschrikkelijk
doe maar wel onder linkjes!quote:
Let dan ook opquote:
En dan loopt het topic weer leeg...!quote:
Kuni Kuno ik ben hier nog tot eind juli hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...Moeti k dan het hele topic in meentje volpraten...
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
doe eens, misschien heeft die van jou nog leuke vriendinnen
niet veel gemist!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuni Kuno ik ben hier nog tot eind juli hoor![]()
En yo, heb ik verder nog iets gemist tijdens mijn 70 minuten durende pauze?![]()
wacht effe, me moeder zit nu naast mequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
doe eens, misschien heeft die van jou nog leuke vriendinnen
pipoquote:
?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuni Kuno ik ben hier nog tot eind juli hoor![]()
En yo, heb ik verder nog iets gemist tijdens mijn 70 minuten durende pauze?![]()
Whehehequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
wacht effe, me moeder zit nu naast me
Jezelf maar ff boven aangezet?quote:
dan krijgen we zeker bootje tavavavavrrereeelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehehe
Laat haar ook effe op fok!
wat voor tavarelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan krijgen we zeker bootje tavavavavrrereeelen![]()
dan wil z'n moeder geen seks meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weheh preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh ja wij gaan altijd een wandeling maken, niemand heeft dat toch in de gaten (of ze hebben er geen problemen mee haha). Ja sorry was even melig Kuniquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet veel gemist!maar 70 minuten pauze...?
![]()
Gelukkig dan hoef ik dus maar 2-3 weekjes tegen mezelf te praten!![]()
wie ben jij nou weerquote:
Ik dacht al, is dat nou een koosnaam?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja wij gaan altijd een wandeling maken, niemand heeft dat toch in de gaten (of ze hebben er geen problemen mee haha). Ja sorry was even melig Kuni
quote:
Zo wat haal jij je in je hoofd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht al, is dat nou een koosnaam?![]()
en we hebben elkaar nog nooit gezien!
![]()
quote:
ik moet volgens mij even aan het werk...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zet haar voor een cam, dan heeft ze binnen no-time de kleren uit
en hoe bedoel je datquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weheh precies
Hoewel jij niet zoveel op je kerfstok hebt toch?
Neuqsex met jou..quote:
niets... je hebt een vriend weet je nog?quote:
dat is netjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fuck! ik zie gewoon dat mn toetsenbord schoon is gemaakt!mn enter toets was tot gister smerig bruin en nu weer glanzend grijs!
Alles kan kapot jeweetsquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niets... je hebt een vriend weet je nog?![]()
ik heb geen sex met mensen die ik nog nooit heb gezien!quote:
Oja...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niets... je hebt een vriend weet je nog?![]()
ja... ik weet het, en haar vriend woont toch in een ander postcode gebiedquote:
Vooral dat ik er laat in de middag pas achterkom...quote:
quote:
owja, dan mag het wel, dat is waar ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... ik weet het, en haar vriend woont toch in een ander postcode gebied![]()
je hebt er zin in of niet?!quote:
Hey hey hey, ik doe niet aan elk stadje ander schatjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... ik weet het, en haar vriend woont toch in een ander postcode gebied![]()
dan maakt het niet uit...!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dan mag het wel, dat is waar ook
hoeft ook niet in elke stad...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey hey hey, ik doe niet aan elk stadje ander schatje![]()
er is niks kapot heb ik vernomen van een redelijke betrouwbare bronquote:
er is alleen iets op Non-actief gezet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er is niks kapot heb ik vernomen van een redelijke betrouwbare bron
sorry...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Damzkieee het volgende:
Doe es niet zo snel allemaal!
leg dan even een stekkerdoosje neer!quote:
heeft hij dat touwtje al verwijderd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Whehequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er is alleen iets op Non-actief gezet?![]()
Touwtje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
heeft hij dat touwtje al verwijderd?
Oh ja PB, jij kent hem persoonlijk he?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ohh diequote:
Of ligt het soms aan jouw pissnelheid?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Sehnsucht het volgende:
jemig, jullie gaan wel hard zeg. ik ben effe pissen, kom terug en hop anderhalve pagina.
voor jou wel jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Sehnsucht het volgende:
jemig, jullie gaan wel hard zeg. ik ben effe pissen, kom terug en hop anderhalve pagina.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of ligt het soms aan jouw pissnelheid?![]()
hij doet eerst zijn broek uit, hij kan niet staand plassen denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hij is gewoon wezen poepenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WheheDeze relatie is geschorst tot volgende week maandag!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh ja PB, jij kent hem persoonlijk he?
dat was toch een pluisjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
heeft hij dat touwtje al verwijderd?
M.T.P.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij is gewoon wezen poepenmaar durft t niet toe te geven
![]()
nou, ik heb wel een halve liter water, 0,75 Liter fruitontbijt, een blikje redbull, en een bak koffie op. dus dat ik elke keer moet pissen is niet zo gek hequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ooh, vrij goed dus.. Zei die nog wat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb met die gast 8 jaar in dezelfde klas gezeten en zit nu op dezelfde hogeschool
muahahahquote:
wat een taal leinonleinquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:
nietes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij is gewoon wezen poepenmaar durft t niet toe te geven
![]()
Onkennen heeft geen zin!quote:
nog steeds niet! slapjes hoor !quote:
wellusquote:
wat wil je... ze zit met bijna alleen maar mannen in een topic...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
daar sta ik ook een beetje van te kijken![]()
Ooh ja, goddomme.. ff vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds niet! slapjes hoor !
M.T.P. = MASTRUBEREN TIJDENS POEPEN
jeweets [afbeelding]
dan heb je geen harde piemelquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als ik morgen niet in de top 10 sta...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
jeweets [afbeelding]
je komt echt wel op 1quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
piem0lquote:
ik wou jullie dan allemaal een bakje starbucks aanbieden maar met zulke gedachtes over mij...quote:
Haha ik heb jullie allang door, het liefst hebben jullie een niet geemancipeerde vrouw die geen bier drinkt en geen vieze woordjes zegt he? Maar vooral wel veel en lekker kookt? Hehe.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
jeweets [afbeelding]
quote:
Geilquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik heb jullie allang door, het liefst hebben jullie een niet geemancipeerde vrouw die geen bier drinkt en geen vieze woordjes zegt he? Maar vooral wel veel en lekker kookt? Hehe.
Maarrrr, wees gerust, ik heb een grens.
Dus je doet je maar voor als iemand anders...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik heb jullie allang door, het liefst hebben jullie een niet geemancipeerde vrouw die geen bier drinkt en geen vieze woordjes zegt he? Maar vooral wel veel en lekker kookt? Hehe.
ik begon met 840...quote:
zolang een vrouw maar niet rookt. gadverquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef DaFan het volgende:
Tering kut Dell ik wil chatten met zo'n sletje die me moet helpen met een printer probleem maar ze zijn al allemaal andere klanten aan het afwerken
ik lees 'slet' en 'afwerken'quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef DaFan het volgende:
Tering kut Dell ik wil chatten met zo'n sletje die me moet helpen met een printer probleem maar ze zijn al allemaal andere klanten aan het afwerken
Ja das altijd wel wat minderquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zolang een vrouw maar niet rookt. gadver
edit: geld ook voor mannen
Oh die edit stond er net nog niet. Hier stem ik volledig mee inquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zolang een vrouw maar niet rookt. gadver
edit: geld ook voor mannen
'klanten aan het afwerken' en 'sletje'quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef DaFan het volgende:
Die fotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.ad.nl/familie_en_relaties/article1391404.ece
35 en oma
quote:
dat het allemaal weer goed is gekomen.. Hij heeft er van geleerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, vrij goed dus.. Zei die nog wat?
quote:
Dat kind is 13....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.ad.nl/familie_en_relaties/article1391404.ece
35 en oma
quote:'Geen jonge vrouw die van stappen en hardcore houdt, zoals ik.’
We willen je hier niet wanneer dringt t nou s doorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik word wel lekker steeds naar 'niet-actieve posters' verplaatst als ik een tijdje niks zeg hè. Maar goed, ik laat het maar zo, want 15 juni is mijn stage toch voorbij
.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik word wel lekker steeds naar 'niet-actieve posters' verplaatst als ik een tijdje niks zeg hè. Maar goed, ik laat het maar zo, want 15 juni is mijn stage toch voorbij
.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Bierdrinkende vrouwen-->
(met mate dan hè!)
Rokende vrouwen
Voetballiefhebbende vrouwen
kwil hier nie eens zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
We willen je hier niet wanneer dringt t nou s door
7%quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
is die nou al leeg. of heb je een adapter gevonden![]()
ben je nou nog niet weg...quote:
Halloquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
.
Gatverdamme voetballiefhebbende vrouwen? Een man vind ik al erg genoeg maar die vrouwen met een "voetbalclub X"-sjaal om hun nek, sorry maar dat is toch werkelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Bierdrinkende vrouwen
Rokende vrouwen
Voetballiefhebbende vrouwen
dankquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoi, eh, iemand die mij vaag bekent voorkomt![]()
.
quote:
Nee hoor... leuk dat je er bent!quote:
liever een vrouw met een AJAX sjaal, dan metaal in der hoofdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gatverdamme voetballiefhebbende vrouwen? Een man vind ik al erg genoeg maar die vrouwen met een "voetbalclub X"-sjaal om hun nek, sorry maar dat is toch werkelijk![]()
ouwe postopkrikkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee hoor... leuk dat je er bent!![]()
![]()
Beter dan met een fles pils op de lipquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gatverdamme voetballiefhebbende vrouwen? Een man vind ik al erg genoeg maar die vrouwen met een "voetbalclub X"-sjaal om hun nek, sorry maar dat is toch werkelijk![]()
quote:
Brrrrrr, ik krijg er de bibbers vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
liever een vrouw met een AJAX sjaal, dan metaal in der hoofd![]()
zo, gecorrigeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
liever een vrouw met metaal in der hoofd, dan met een AJAX-sjaal![]()
quote:
quote:
Om even een serieuze post te proberen, leinonlein, heb je al wel eens the good geman gelezen/gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe oud zou de vader van het klein kind wel niet zijn...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe die vrouw van dat verhaal heeft ook een kind van 1. Dus dat wil zeggen dat haar dochter een broertje heeft dat 1 jaar ouder is dan haar zoon
quote:
gelukkig welquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Brrrrrr, ik krijg er de bibbers van.
Smaak en twisten he?
Gemiste kansquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft niemand hier tijd om nog wat nuttigs te doen als hij het topic wil bijhouden. Het gaat gewoon veel te snel en ik wil alles lezen, dus dan kom ik maar niet
.
Gewoon je best doen!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft niemand hier tijd om nog wat nuttigs te doen als hij het topic wil bijhouden. Het gaat gewoon veel te snel en ik wil alles lezen, dus dan kom ik maar niet
.
Dunno.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe oud zou de vader van het klein kind wel niet zijn...voor hetzelfde geld is het de vriend van oma!
![]()
oh ja wel.. Ik kan druk FOK!ken en nog nuttig bezig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Viking84 het volgende:
.
wel handig, dochter gaat naar de tweede klas, en moeder past op haar eigen kind en op die van haar dochter!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dunno.
Weet wel dat de echte vader 16 is
En ze zijn al heel verantwoordelijk hoor
ik zeg niks iddquote:
Hey weer eens iets andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Om even een serieuze post te proberen, leinonlein, heb je al wel eens the good geman gelezen/gezien?
quote:
Zitten vlak bij het strand hiero dusquote:
inderdaad een goede film (goodbye lenin!! the good german is wel leuk om te lezen omdat er met straatnamen gegooid worden die er nog steeds zijn en dat je dus je een "beetje" in kan leven in de film!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey weer eens iets anders.
Maar nee, wel al heel veel over gehoord maar nog niet gelezen/gezien, wil ik overigens wel heel graag (maar zo staan er nog vele boeken en films op mijn "To Do" lijstje haha. Ben nu eerst Das Parfum aan het lezen en als ik die uit heb ga ik de filmversie even doen.
Is ie de moeite waard?
Heb laatst goodbye lenin gezien, verdorie dat vond ik een goede film!
NAISquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef denB het volgende:
[..]
Zitten vlak bij het strand hiero dus
Gewoon een random auto gepakt, en dan met zn 5 naar het strand gegaan ^^
doping affaire...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Ej Lein, staat heel Deutschland op zn kop na de doping-afaire?![]()
Wielrennen.. Aldag/Zabel etc...quote:
ik heb er nog weinig van gehoordquote:
Does effe het nieuws aan andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb er nog weinig van gehoord
als je nou met je zus naar bed gaat, en je krijgt een kind. heb je dan een broertje of zusje gekregen, of ben je dan een vader gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel handig, dochter gaat naar de tweede klas, en moeder past op haar eigen kind en op die van haar dochter!![]()
oftewel die komt binnen 2 weken bij het grof vuil te liggen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dunno.
Weet wel dat de echte vader 16 is
En ze zijn al heel verantwoordelijk hoor
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je nou met je zus naar bed gaat, en je krijgt een kind. heb je dan een broertje of zusje gekregen, of ben je dan een vader geworden
groetjes anoniempje
Had ik dus ook met Goodbye Lenin, met de wereldklok en de fernsehturm, toch wel gek idee vind ik dat. Dat we op een plek wonen waar zoveel is gebeurd, niet eens zo lang geleden. Ik ga het boek wel even scoren dan, maar ik heb eerst nog "wir sind kinder vom bahnhof zoo" liggen die ik nog moet lezen. gaat volgens mij over een drugsverslaafd meisje. gelukkig zit ik 1h. p.dag in de metro dus kan ik lekker lezenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad een goede film! the good german is wel leuk om te lezen omdat er met straatnamen gegooid worden die er nog steeds zijn en dat je dus je een "beetje" in kan leven in de film!
[..]
als je nou met je zus naar bed gaat, en je krijgt een kind. heb je dan een broertje of zusje gekregen, of ben je dan een vader geworden
groetjes anoniempje
http://aladin.bibliotheek.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
groetjes anoniempje
wie hebben nu weer hun mond opgedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
groetjes anoniempje
Eric Zadelquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wie hebben nu weer hun mond opgedaan?
zou zo in de tina kunnen staan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
groetjes anoniempje
zijquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wie hebben nu weer hun mond opgedaan?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb gisteren mijn papa gepijpt zonder condoom, ben ik nu zwanger?
Groetjes,
Anoniempje
Nee van op zijn kop valt niet te spreken, heb er wel iets over gehoord maar ik heb hier verder geen tv of krant (gvd niet eens een metroquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Groetjes,
Anoniempje
Antwoord:quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Groetjes,
Anoniempje
Ja, redelijke issue. Wordt met de dag gekker met al die doping shizzlequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee van op zijn kop valt niet te spreken, heb er wel iets over gehoord maar ik heb hier verder geen tv of krant (gvd niet eens een metro) dus, soms een beetje wereldvreemd haha.Veel niet echt over gehoord dus, is het in NL een groot issue?
Give Us Turntables, Give Us Speakers,quote:
Hahahaha de tina, die had ik vroeger! Die vragen af en toe... ongelofelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zou zo in de tina kunnen staan!![]()
tha beat is rockinquote:
zelf nooit een vraag gesteld?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahahaha de tina, die had ik vroeger! Die vragen af en toe... ongelofelijk![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
tha beat is rockin!!!!!!!!
hallo gast![]()
heey!quote:
Mysterylanndd Houniet komt eraaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Give Us Turntables, Give Us Speakers,
We've Got That Shit That Makes You Jump Out Of Your Fucking Sneakers
Zabel? das best een grote jaquote:
Ja, ronduit ziekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, redelijke issue. Wordt met de dag gekker met al die doping shizzle![]()
ka-ching!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mysterylanndd Houniet komt eraaan [afbeelding]
Alles goed?quote:
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappigquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.101.tv/page/clip/9e79ac34e846c2cf1d4d170418457ade/
Alles is weer helemaal goed, had ff geen zin meer om te gamen op mijn laptop en aangezien ik toch wat moet gaan doen op mn werk ga ik maar FOK!kenquote:
flashy smiliequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
ik swing helemaaal uit me stoelll whaa [afbeelding]
Je swingt niet uit je stoel, je verdwijnt heel erg snel van het scherm af steedsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
Jupquote:
Nee, wel veel geleerd, maar dat eigenlijk meer uit de Fancyquote:
dat is best ziekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Die Rofl Aldag heeft een tattoo laten zetten om zo de gaten van de naalden te kunnen verbloemen
ROFL @ Smiley!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
jij spaced hem gastquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je swingt niet uit je stoel, je verdwijnt heel erg snel van het scherm af steeds
doen wij al de hele dag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Alles is weer helemaal goed, had ff geen zin meer om te gamen op mijn laptop en aangezien ik toch wat moet gaan doen op mn werk ga ik maar FOK!ken
en ik wil nu ook dik winnen ook!quote:
Waar is dat eigenlijk opgenomen ReM, weet je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappig!
Ga m thuis wel ff bekijken![]()
Spammerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik wil nu ook dik winnen ook!![]()
echt super kerelquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappig!
Ga m thuis wel ff bekijken![]()
Game Overquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben al halve dag aan het gamen
Wist je dat je allemaal kleurtjes had ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerfeesten St. Isidorushoeve, vorige weekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk opgenomen ReM, weet je dat?
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Wij zijn geen spammers! Wij zijn actieve posters die het forum in leven houden![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsnou wij doen het overdag, mogen anderen het weer savonds en snachts doen!
![]()
je bent nog neits zo goed?quote:
Mee eens! Maar het aantal posts dat ik gister had haal ik vandaag niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsnou wij doen het overdag, mogen anderen het weer savonds en snachts doen!
![]()
je zit echt aan dat pretspul hequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wist je dat je allemaal kleurtjes had ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef teardropnl het volgende:
[quote]Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
een bootje zegt tie... onze "boot" van de radar verdwenen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
Komt net ff bootje voorbij varen:
[afbeelding]
Waarom stop je dan!!!!!!einzwei!!~!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog even oefenen denk ik
sorry...quote:
De boot van mn pa is daar een schoen bij vergelekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
bootje84 is terugquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
maar die komt hier tijdelijk niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een bootje zegt tie... onze "boot" van de radar verdwenen!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |