wat een taal leinonleinquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of ligt het soms aan jouw pissnelheid?![]()
quote:
nietes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij is gewoon wezen poepenmaar durft t niet toe te geven
![]()
Onkennen heeft geen zin!quote:
nog steeds niet! slapjes hoor !quote:
wellusquote:
wat wil je... ze zit met bijna alleen maar mannen in een topic...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
daar sta ik ook een beetje van te kijken![]()
Ooh ja, goddomme.. ff vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds niet! slapjes hoor !
M.T.P. = MASTRUBEREN TIJDENS POEPEN
jeweets [afbeelding]
dan heb je geen harde piemelquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als ik morgen niet in de top 10 sta...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
jeweets [afbeelding]
je komt echt wel op 1quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
piem0lquote:
ik wou jullie dan allemaal een bakje starbucks aanbieden maar met zulke gedachtes over mij...quote:
Haha ik heb jullie allang door, het liefst hebben jullie een niet geemancipeerde vrouw die geen bier drinkt en geen vieze woordjes zegt he? Maar vooral wel veel en lekker kookt? Hehe.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
jeweets [afbeelding]
quote:
Geilquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik heb jullie allang door, het liefst hebben jullie een niet geemancipeerde vrouw die geen bier drinkt en geen vieze woordjes zegt he? Maar vooral wel veel en lekker kookt? Hehe.
Maarrrr, wees gerust, ik heb een grens.
Dus je doet je maar voor als iemand anders...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik heb jullie allang door, het liefst hebben jullie een niet geemancipeerde vrouw die geen bier drinkt en geen vieze woordjes zegt he? Maar vooral wel veel en lekker kookt? Hehe.
ik begon met 840...quote:
zolang een vrouw maar niet rookt. gadverquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef DaFan het volgende:
Tering kut Dell ik wil chatten met zo'n sletje die me moet helpen met een printer probleem maar ze zijn al allemaal andere klanten aan het afwerken
ik lees 'slet' en 'afwerken'quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef DaFan het volgende:
Tering kut Dell ik wil chatten met zo'n sletje die me moet helpen met een printer probleem maar ze zijn al allemaal andere klanten aan het afwerken
Ja das altijd wel wat minderquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zolang een vrouw maar niet rookt. gadver
edit: geld ook voor mannen
Oh die edit stond er net nog niet. Hier stem ik volledig mee inquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
zolang een vrouw maar niet rookt. gadver
edit: geld ook voor mannen
'klanten aan het afwerken' en 'sletje'quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef DaFan het volgende:
Die fotoquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.ad.nl/familie_en_relaties/article1391404.ece
35 en oma
quote:
dat het allemaal weer goed is gekomen.. Hij heeft er van geleerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh, vrij goed dus.. Zei die nog wat?
quote:
Dat kind is 13....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.ad.nl/familie_en_relaties/article1391404.ece
35 en oma
quote:'Geen jonge vrouw die van stappen en hardcore houdt, zoals ik.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |