We willen je hier niet wanneer dringt t nou s doorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik word wel lekker steeds naar 'niet-actieve posters' verplaatst als ik een tijdje niks zeg hè. Maar goed, ik laat het maar zo, want 15 juni is mijn stage toch voorbij
.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik word wel lekker steeds naar 'niet-actieve posters' verplaatst als ik een tijdje niks zeg hè. Maar goed, ik laat het maar zo, want 15 juni is mijn stage toch voorbij
.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Bierdrinkende vrouwen-->
(met mate dan hè!)
Rokende vrouwen
Voetballiefhebbende vrouwen
kwil hier nie eens zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
We willen je hier niet wanneer dringt t nou s door
7%quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
is die nou al leeg. of heb je een adapter gevonden![]()
ben je nou nog niet weg...quote:
Halloquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
.
Gatverdamme voetballiefhebbende vrouwen? Een man vind ik al erg genoeg maar die vrouwen met een "voetbalclub X"-sjaal om hun nek, sorry maar dat is toch werkelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Bierdrinkende vrouwen
Rokende vrouwen
Voetballiefhebbende vrouwen
dankquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoi, eh, iemand die mij vaag bekent voorkomt![]()
.
quote:
Nee hoor... leuk dat je er bent!quote:
liever een vrouw met een AJAX sjaal, dan metaal in der hoofdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gatverdamme voetballiefhebbende vrouwen? Een man vind ik al erg genoeg maar die vrouwen met een "voetbalclub X"-sjaal om hun nek, sorry maar dat is toch werkelijk![]()
ouwe postopkrikkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee hoor... leuk dat je er bent!![]()
![]()
Beter dan met een fles pils op de lipquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gatverdamme voetballiefhebbende vrouwen? Een man vind ik al erg genoeg maar die vrouwen met een "voetbalclub X"-sjaal om hun nek, sorry maar dat is toch werkelijk![]()
quote:
Brrrrrr, ik krijg er de bibbers vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
liever een vrouw met een AJAX sjaal, dan metaal in der hoofd![]()
zo, gecorrigeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
liever een vrouw met metaal in der hoofd, dan met een AJAX-sjaal![]()
quote:
quote:
Om even een serieuze post te proberen, leinonlein, heb je al wel eens the good geman gelezen/gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe oud zou de vader van het klein kind wel niet zijn...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe die vrouw van dat verhaal heeft ook een kind van 1. Dus dat wil zeggen dat haar dochter een broertje heeft dat 1 jaar ouder is dan haar zoon
quote:
gelukkig welquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Brrrrrr, ik krijg er de bibbers van.
Smaak en twisten he?
Gemiste kansquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft niemand hier tijd om nog wat nuttigs te doen als hij het topic wil bijhouden. Het gaat gewoon veel te snel en ik wil alles lezen, dus dan kom ik maar niet
.
Gewoon je best doen!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft niemand hier tijd om nog wat nuttigs te doen als hij het topic wil bijhouden. Het gaat gewoon veel te snel en ik wil alles lezen, dus dan kom ik maar niet
.
Dunno.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe oud zou de vader van het klein kind wel niet zijn...voor hetzelfde geld is het de vriend van oma!
![]()
oh ja wel.. Ik kan druk FOK!ken en nog nuttig bezig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Viking84 het volgende:
.
wel handig, dochter gaat naar de tweede klas, en moeder past op haar eigen kind en op die van haar dochter!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dunno.
Weet wel dat de echte vader 16 is
En ze zijn al heel verantwoordelijk hoor
ik zeg niks iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |