Hey weer eens iets andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Om even een serieuze post te proberen, leinonlein, heb je al wel eens the good geman gelezen/gezien?
quote:
Zitten vlak bij het strand hiero dusquote:
inderdaad een goede film (goodbye lenin!! the good german is wel leuk om te lezen omdat er met straatnamen gegooid worden die er nog steeds zijn en dat je dus je een "beetje" in kan leven in de film!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey weer eens iets anders.
Maar nee, wel al heel veel over gehoord maar nog niet gelezen/gezien, wil ik overigens wel heel graag (maar zo staan er nog vele boeken en films op mijn "To Do" lijstje haha. Ben nu eerst Das Parfum aan het lezen en als ik die uit heb ga ik de filmversie even doen.
Is ie de moeite waard?
Heb laatst goodbye lenin gezien, verdorie dat vond ik een goede film!
NAISquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef denB het volgende:
[..]
Zitten vlak bij het strand hiero dus
Gewoon een random auto gepakt, en dan met zn 5 naar het strand gegaan ^^
doping affaire...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Ej Lein, staat heel Deutschland op zn kop na de doping-afaire?![]()
Wielrennen.. Aldag/Zabel etc...quote:
ik heb er nog weinig van gehoordquote:
Does effe het nieuws aan andersquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb er nog weinig van gehoord
als je nou met je zus naar bed gaat, en je krijgt een kind. heb je dan een broertje of zusje gekregen, of ben je dan een vader gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel handig, dochter gaat naar de tweede klas, en moeder past op haar eigen kind en op die van haar dochter!![]()
oftewel die komt binnen 2 weken bij het grof vuil te liggen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dunno.
Weet wel dat de echte vader 16 is
En ze zijn al heel verantwoordelijk hoor
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je nou met je zus naar bed gaat, en je krijgt een kind. heb je dan een broertje of zusje gekregen, of ben je dan een vader geworden
groetjes anoniempje
Had ik dus ook met Goodbye Lenin, met de wereldklok en de fernsehturm, toch wel gek idee vind ik dat. Dat we op een plek wonen waar zoveel is gebeurd, niet eens zo lang geleden. Ik ga het boek wel even scoren dan, maar ik heb eerst nog "wir sind kinder vom bahnhof zoo" liggen die ik nog moet lezen. gaat volgens mij over een drugsverslaafd meisje. gelukkig zit ik 1h. p.dag in de metro dus kan ik lekker lezenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad een goede film! the good german is wel leuk om te lezen omdat er met straatnamen gegooid worden die er nog steeds zijn en dat je dus je een "beetje" in kan leven in de film!
[..]
als je nou met je zus naar bed gaat, en je krijgt een kind. heb je dan een broertje of zusje gekregen, of ben je dan een vader geworden
groetjes anoniempje
http://aladin.bibliotheek.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
groetjes anoniempje
wie hebben nu weer hun mond opgedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Ej Lein, staat heel Deutschland op zn kop na de doping-afaire?![]()
[..]
groetjes anoniempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |