Ja, ronduit ziekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, redelijke issue. Wordt met de dag gekker met al die doping shizzle![]()
ka-ching!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mysterylanndd Houniet komt eraaan [afbeelding]
Alles goed?quote:
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappigquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.101.tv/page/clip/9e79ac34e846c2cf1d4d170418457ade/
Alles is weer helemaal goed, had ff geen zin meer om te gamen op mijn laptop en aangezien ik toch wat moet gaan doen op mn werk ga ik maar FOK!kenquote:
flashy smiliequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
ik swing helemaaal uit me stoelll whaa [afbeelding]
Je swingt niet uit je stoel, je verdwijnt heel erg snel van het scherm af steedsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
Jupquote:
Nee, wel veel geleerd, maar dat eigenlijk meer uit de Fancyquote:
dat is best ziekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Die Rofl Aldag heeft een tattoo laten zetten om zo de gaten van de naalden te kunnen verbloemen
ROFL @ Smiley!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Houniet het volgende:
jij spaced hem gastquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je swingt niet uit je stoel, je verdwijnt heel erg snel van het scherm af steeds
doen wij al de hele dag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Alles is weer helemaal goed, had ff geen zin meer om te gamen op mijn laptop en aangezien ik toch wat moet gaan doen op mn werk ga ik maar FOK!ken
en ik wil nu ook dik winnen ook!quote:
Waar is dat eigenlijk opgenomen ReM, weet je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappig!
Ga m thuis wel ff bekijken![]()
Spammerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik wil nu ook dik winnen ook!![]()
echt super kerelquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappig!
Ga m thuis wel ff bekijken![]()
Game Overquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben al halve dag aan het gamen
Wist je dat je allemaal kleurtjes had ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerfeesten St. Isidorushoeve, vorige weekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk opgenomen ReM, weet je dat?
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Wij zijn geen spammers! Wij zijn actieve posters die het forum in leven houden![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsnou wij doen het overdag, mogen anderen het weer savonds en snachts doen!
![]()
je bent nog neits zo goed?quote:
Mee eens! Maar het aantal posts dat ik gister had haal ik vandaag niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsnou wij doen het overdag, mogen anderen het weer savonds en snachts doen!
![]()
je zit echt aan dat pretspul hequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wist je dat je allemaal kleurtjes had ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef teardropnl het volgende:
[quote]Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
een bootje zegt tie... onze "boot" van de radar verdwenen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
Komt net ff bootje voorbij varen:
[afbeelding]
Waarom stop je dan!!!!!!einzwei!!~!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog even oefenen denk ik
sorry...quote:
De boot van mn pa is daar een schoen bij vergelekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
bootje84 is terugquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
maar die komt hier tijdelijk niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een bootje zegt tie... onze "boot" van de radar verdwenen!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |