Toen ik in Duitsland zat heb ik elke keer een ander merk gehaald, met zijn 2e steeds 6 flesjes, als die op zijn volgende merkquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
Haha, Kuno wat voor bier drink jij in Berlin?
Voornamelijk Warsteiner of dat Berliner Pilsener of hoe heet datquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
Haha, Kuno wat voor bier drink jij in Berlin?
Er is in duitsland zoooveeeeel keus...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Toen ik in Duitsland zat heb ik elke keer een ander merk gehaald, met zijn 2e steeds 6 flesjes, als die op zijn volgende merk
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, is geniaal
En we zuipen niks gelukkig:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Er is in duitsland zoooveeeeel keus...![]()
Jaaa Berliner vind ik echtquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Voornamelijk Warsteiner of dat Berliner Pilsener of hoe heet dat
quote:
WEEEEKEND!!!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
Wie lust hier trouwens Guinnes, dat vind ik weer niet te drinken
inderdaaad! meisjes drank!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaa Berliner vind ik echt![]()
Je hebt ook Berliner Weise mit schuss, heb je dus witbier met een zoete groene of rode siroop erin![]()
(meisjesdrankje haha)
Voor vanavond op het topic vol te spammen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
Moet nog wel meer foto's hebben, halve gang volgestapeldStraks thuis wel even zoeken
Dat is wel een mooie voor de bierindex!quote:
wat is er vern**kt aan dan??quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Wie heeft de OP verpest, door verkeerd in Wiki te plaatsen?
Wij hebben ons niet gewaagd aan de mixjes van bier met cola, bier met energie drank. Wel soms een Radler's zijn op zijn tijd wel te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaa Berliner vind ik echt![]()
Je hebt ook Berliner Weise mit schuss, heb je dus witbier met een zoete groene of rode siroop erin![]()
(meisjesdrankje haha)
quote:The Radler ("cyclist") is a beverage consisting of a 50%/50% or 60%/40% mixture of lager beer and German-style lemonade. It was invented by the Munich gastronomer Franz Xaver Kugler in September 1922 when approximately 13,000 cyclists visited his tavern. His beer started to run out, so he cleverly mixed the remaining beer with lemonade and pretended he created the Radler especially for the cyclists so that they could drive home without the risk of falling off their bicycles. Radler is not just drunk only in Bavaria but the rest of Germany as well, and is also quite common in Austria. During the summer months, Radler is very popular due to its reputation of being a thirst-quencher.
De tweede nieuwe user.. die staat bij mij heel raar..quote:
Ja duitsland kan er wat van!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Wij hebben ondervonden dat de bekende duitse merken allemaal wel te drinken zijn. De meeste minder bekende merken zijn niet te zuipen. En een deel is voor de bierkenner erg lekker, maar een beginnende drinker zou het ook niets vinden.
Krombacher vonden wij erg lekker
ik zie niks verkeerdsquote:
Guinnes, Murphiesquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
Wie lust hier trouwens Guinnes, dat vind ik weer niet te drinken
Radler is f*cking populair...!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Wij hebben ons niet gewaagd aan de mixjes van bier met cola, bier met energie drank. Wel soms een Radler's zijn op zijn tijd wel te doen.
[..]
Killkenny!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Guinnes, Murphies![]()
(maar je moet niet net gegeten hebben, zoon biertje is een hele maaltijd
)
Bij mij is de eerste helemaal klikbaar ipv alleen usernamequote:
ik verander het ffquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
De tweede nieuwe user.. die staat bij mij heel raar..
Oh, en de eerste klopt ook niet!
de eerste staat bij mij verkeerd!quote:
Klopt.. de helft minder alcohol.. soort Grolsch 2.5 maar dan met limonadequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Radler is f*cking populair...!
Ja?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Radler is f*cking populair...!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt.. de helft minder alcohol.. soort Grolsch 2.5 maar dan met limonade
Huhu zoiets als Becks lemon/orange? (quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt.. de helft minder alcohol.. soort Grolsch 2.5 maar dan met limonade
wit bier drink ik niet in duitsland, er gaat niets boven Wieckse Witte!quote:
kleiner is voor vrouwen! Echte mannen drinken halve liters!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Goover het volgende:
Ik heb trouwens van elk biermerk dat we gedronken hebben een flesje bewaard, ik heb (bij mijn ouders) thuis nu iets van 40 verschillende flesjes staan.
Owhja, de standaard maat in Duitsland is 0,5l
ik had mijn post al aangepastquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nopez.. onder actieve posters!
zet Bootje maar op non-actief danquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nopez.. onder actieve posters!
Weet je wat ik pas raar vond in Duitsland, dat je óveral bier kunt kopen op straat, er staan gewoon van die handelaren op straat met bier, of anders kun je bij de plaatselijke dönerverkoper wel even inslaan. Maf vond ik dat joh!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Goover het volgende:
Ik heb trouwens van elk biermerk dat we gedronken hebben een flesje bewaard, ik heb (bij mijn ouders) thuis nu iets van 40 verschillende flesjes staan.
Owhja, de standaard maat in Duitsland is 0,5l
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:29 schreef DaFan het volgende:
Tis nog geen weekend hoor
Nog 12.5 uur.
Eerst maar s lunchen
maar iedereen drinkt ook bier op straat!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas raar vond in Duitsland, dat je óveral bier kunt kopen op straat, er staan gewoon van die handelaren op straat met bier, of anders kun je bij de plaatselijke dönerverkoper wel even inslaan. Maf vond ik dat joh!
Tijd voor een vitrinekast?![]()
Die komt volgende week wel weer terug... Die gast heeft anders helemaal niks te doen op zijn stagequote:
WAT EEN LEVEN, ik moet morgen van 1000 / 2100quote:
dan is hij dus nu Non-actief! gewoon een nieuw lijstje aanmaken in de Wiki, kijken of hij het opmerkt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die komt volgende week wel weer terug... Die gast heeft anders helemaal niks te doen op zijn stage
Oh, niet gezienquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had mijn post al aangepast
maar heb de Wiki en de OP even aangepast
Morgen van 8:00 tot 14:00!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT EEN LEVEN, ik moet morgen van 1000 / 2100
en zaterdag van 1000 / 1700 [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die komt volgende week wel weer terug... Die gast heeft anders helemaal niks te doen op zijn stage
Haha echt apart he? Zeker opvrijdag middag, dan zit de metro gewoon vol met zakenmannetjes die bier drinkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar iedereen drinkt ook bier op straat!
jaah laten we gelijk iedereen sorteren op datum enzow... wow wat een project ! go for it !quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan is hij dus nu Non-actief! gewoon een nieuw lijstje aanmaken in de Wiki, kijken of hij het opmerkt!
En de schilders dan! hele metro vol met schilders die bier drinken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha echt apart he? Zeker opvrijdag middag, dan zit de metro gewoon vol met zakenmannetjes die bier drinken. En, bierflesjes op straat neer zetten want met de statiegeldopbrengsten verdienen de zwervers hun geld mee!
Sorry, ik loop stage, heb daar geen tijd voor..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
jaah laten we gelijk iedereen sorteren op datum enzow... wow wat een project ! go for it !
en nog niets gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik herinner met net dat ik morgen een presentatie/debat heb op school...ter waarde van 15 EC's..
oops
Mooi op tijd kom je daar achter...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik herinner met net dat ik morgen een presentatie/debat heb op school...ter waarde van 15 EC's..
oops
ik moet vandaag nog even kijken wanneer ik morgen en zaterdag moet werken bij bijbaantje...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT EEN LEVEN, ik moet morgen van 1000 / 2100
en zaterdag van 1000 / 1700 [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, niet gezien
Dank, nu ben ik weer gerustgesteld![]()
en je moet daar nog een klein beetje mee beginnen??quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
oops
dat dacht ik ook...! ik ga ook maar weg, eten komt zo!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
2 minuten zonder post, het is weer lunchtijd
jawel.. ik, maar ga nu ook weg!quote:
Hard aan het werk dan!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
oops
netjes!quote:
Het is voor de differentiatieminor... aangezien we eerst een project hadden bij Xerox.. maar door reorganisaties werd dat project in week 8 ff keihard gecancelled.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hard aan het werk dan!!
Zoveel ects?!Dat staan dan toch gelijk aan 15x28 uur werken?? Jeetje!
Zelfs voor m'n klote assessment krijg ik nog niet zoveel punten!!
Succes PB!
Sorry ReMcOrE, ik was even bezig met werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, kom op zeg!!!
5 (!!!) minuten niks van jullie gehoord
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry ReMcOrE, ik was even bezig met werken
kan er ook niks aan doen ...quote:
Gezelliequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weerLekker een uur pauze gehad ipv 30 min. Ach ja, soms loopt het wat uit
We waren lekker aan het discussieren over onze Noord-Arikaanse medemens die een heel stadion afbrak![]()
Op straat? Niet echt opgevallen... Wel dat er soms in de middle of nowhere een drankzaak langs de weg staatquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas raar vond in Duitsland, dat je óveral bier kunt kopen op straat, er staan gewoon van die handelaren op straat met bier, of anders kun je bij de plaatselijke dönerverkoper wel even inslaan. Maf vond ik dat joh!
Tijd voor een vitrinekast?![]()
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan de MOD's hier horen zuchten van opluchting![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Is.
Cursus spammen voor beginners gevolgd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is iedereen?
Hier ben ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is iedereen?
'loquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is iedereen?
heb nu gewerkt: spellingscontrole gedaan voor de hele scriptiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef Cuckoo het volgende:
SpammenZeg dan niets!
(Niet dat deze post zoveel toegevoerde waarde heeft, maar wilde het toch ff melden)
Jquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu gewerkt: spellingscontrole gedaan voor de hele scriptie
Netjes ReMcOrE!quote:
Goed bezig kerel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bij mij was dat de tweede dag al geblokt!quote:
Hoeveel pagina's heje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik gebruik www.iloveim.com , werkt dat niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij mij was dat de tweede dag al geblokt!![]()
met bijlages en voorkantje e.d. kom ik op 48 pagina's...quote:
OOOOhquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met bijlages en voorkantje e.d. kom ik op 48 pagina's...
maximale is dacht ik 40 (zonder bijlages), dus we moeten nog ff wat spul als 'bijlage' aanmerken
Hoe komen ze erachter dat je aan het msn'n bent danquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij mij was dat de tweede dag al geblokt!![]()
is bij jullie max. niet 40 pagina's??quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OOOOh
Wij 63p verslag en 60p bijlagen
Access to this site has been denied by SuperScoutquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik gebruik www.iloveim.com , werkt dat niet?
Die van Bootje ook niet meerquote:
Waarschijnlijk aan een poort die gebruikt werd, werd vanuit het hoofdkantoor gedaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe komen ze erachter dat je aan het msn'n bent dan![]()
Nopes, weten van niksquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is bij jullie max. niet 40 pagina's??
stond Nawijn beneden bij jou te jumpen??quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoooooo er werd hier net geflitst van jewelste! staat beneden een belangrijke politicus met een boek in zn handen en 20!!! fotografen erbij!
Hij heeft last van wel meer dingen die het niet meerquote:
staat als het goed is in de afstudeerhandleiding, toch maar ff controlerenquote:
Zn vriendin bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hij heeft last van wel meer dingen die het niet meer![]()
Ik ben in Duitsland, daar hebben we geen kansloze politica politici!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stond Nawijn beneden bij jou te jumpen??![]()
![]()
Nergens voor nodig, hebben een brief thuis gekregen maar staat niks in van max. pagina's. Hebben t verscheidene keren gestuurd naar onze begeleider, ook niks van gezegdquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat als het goed is in de afstudeerhandleiding, toch maar ff controleren
Politiciquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben in Duitsland, daar hebben we geen kansloze politica!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, hebben een brief thuis gekregen maar staat niks in van max. pagina's. Hebben t verscheidene keren gestuurd naar onze begeleider, ook niks van gezegd![]()
quote:De omvang van de scriptie is afhankelijk van het onderwerp. Gestreefd moet worden naar een zakelijk en derhalve beknopt rapport. Een uitgangspunt voor de maximale omvang exclusief bijlagen is 40 pagina’s. De minimale omvang is 30 pagina’s. Regelafstand 1 lettertype Times New Roman 12.
voor de 1000?quote:
jazeker!quote:
Thanx, hij doet hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wij hebben het meeste overbodige al in debijlagen gezet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons vind ik dit in Afstudeerhandleiding BE
[..]
100% FOK!-ken voor jou dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme... word doet het niet meer...Moet ik zeker opnieuw opstarten? LATER! ga ik echt niet doen!
Hmm, niks bekend bij onsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons vind ik dit in Afstudeerhandleiding BE
[..]
ik ben vandaag begonnen met een postaantal van 840...quote:
Ik gebruik gewoon MSNquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
Langzaam of niet Iloveim.com ?
Gewoon goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
Langzaam of niet Iloveim.com ?
Moet ik even onthouden voor school..quote:
ik heb ook al weer meer dan 100 posts gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben vandaag begonnen met een postaantal van 840...![]()
tegen zn vrouw zeker!quote:
ik zit nog steeds op 1 per dag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ook al weer meer dan 100 posts gedaan!
en mijn gemiddelde is nu naar 37 per dag gegaan
mijn baas heeft gezegd, dat als ik zou solliciteren, dat hij me aan zou nemen.quote:
Spamquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
994!
Mijn baas geeft me gratis sigaretten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
mijn baas heeft gezegd, dat als ik zou solliciteren, dat hij me aan zou nemen.
en da's echt waar
![]()
hij geeft je kanker!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn baas geeft me gratis sigaretten!![]()
Porsche 997quote:
nee hoor, het is gewoon een bijdrage op mn salaris, want ik verkoop ze doorquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon een bijdrage op mn salaris, want ik verkoop ze door![]()
Dat zei de mijne ook, en daar hebben ze nu een overleg overquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en da's echt waar
![]()
hey kerelquote:
Nee, dat kost me mijn geloofwaardigheid hierquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef Frrreek het volgende:
Geilen jullie op elkaars foto's? Dat clownspak doet het niet voor me
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, dat kost me mijn geloofwaardigheid hier
Ik heb geen bijbaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoef nog maximaal 3 maand en 1 week te overleven bij m'n bijbaan![]()
Als ik hier had moeten solliciteren, was ik hier niet eens gekomen man!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
en da's echt waar
![]()
ik heb al vakantiewerk hier, van 11 juni tot 27 juli. van eind mei tot ik daar begin lekker vrijquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:42 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zei de mijne ook, en daar hebben ze nu een overleg over
Dus ik zit denk ik wel gebakken voor de zomer vakantie
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]dan laten we het zo, straks kunnen ze niet meer slapen!
ik werk vrijdag en zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb geen bijbaanzonde van mn vrije zaterdag
Ik lees net dat ik een mooie 37ste positie heb behaaldquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey kerel![]()
je hebt het niet gered gisteren, omdat je ze vroeg weg was
zie [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
Is er vandaag ook weer!quote:
hoera voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo, ik heb een lekker stuk taart gegeten om et vieren dat ik de 1000 heb gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een collega op het werk is jarig!
feliquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik een mooie 37ste positie heb behaald![]()
Ik dacht al.. dat zou wel hel triest zijn als je taart ging eten omdat je 1000 post heb gepostquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo, ik heb een lekker stuk taart gegeten om et vieren dat ik de 1000 heb gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een collega op het werk is jarig!
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb geen bijbaanzonde van mn vrije zaterdag
gedeeld 15e met PC eendquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ben net 15e geworden,
en Spamcore 1ste
Nou ja, al die lui die in het duits beginnen te praten waari k nog niets van versta, dan maak ik mn eigen feestje er maar vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht al.. dat zou wel hel triest zijn als je taart ging eten omdat je 1000 post heb gepost
Spamcore had er zin in gisterenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ben net 15e geworden,
en Spamcore 1ste
Hoelang zit je daar al dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja, al die lui die in het duits beginnen te praten waari k nog niets van versta, dan maak ik mn eigen feestje er maar van
jaquote:
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ga in de zomer wel een maandje of wat werken
![]()
Eenschquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jamaar we hadden ook een goed gespreksonderwerp
3-4 weekquote:
ik doe lekker met je mee!quote:
Ik niet man, werk max tot eind juliquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...Moeti k dan het hele topic in meentje volpraten...
![]()
Ik geef les...en ik denk niet dat mijn leerlingen dehele zomer door willen gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk de hele zomervakantie door...! Loopt er dan niemand meer stage...Moeti k dan het hele topic in meentje volpraten...
![]()
meerdere onderwerpen zelfsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jamaar we hadden ook een goed gespreksonderwerp
ben bang van welquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik als een:quote:
Midden augustus hier...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik niet man, werk max tot eind juli![]()
Daarna vakantie vieren![]()
gvd... nou ja, eens zien of ik dan wel kan werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meerdere onderwerpen zelfs
[..]
ben bang van wel
quote:
Ooh vandaar dat je t nog niet kan verstaanquote:
dat is 1 van de voordelen als lerares zijnde...!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik geef les...en ik denk niet dat mijn leerlingen dehele zomer door willen gaan
Dus ik ben lekker vrij deze zomer
nee.... Leinonlein zit hier al een tijd, ik nog niet zo lang, maar het duits komt langzaam, het spreken dan, schrijven zal nooit lukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh vandaar dat je t nog niet kan verstaan!
Dacht dat je t er al langer vol hield..
Spreken pik je zo op denk ik! Verstaan nog wel iets snellerquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee.... Leinonlein zit hier al een tijd, ik nog niet zo lang, maar het duits komt langzaam, het spreken dan, schrijven zal nooit lukken
wat moet er allemaal gebeuren in dat huis dan??quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
moeten ook nog wel bezig in t huis (als ik deze opleiding haal) en we gaan studeren Rotterdam! Wordt je ook niet veel vrolijker van denk ik![]()
wat moet je in hemelsnaam in Rotterdam...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
moeten ook nog wel bezig in t huis (als ik deze opleiding haal) en we gaan studeren Rotterdam! Wordt je ook niet veel vrolijker van denk ik![]()
ja dat verstaan gaat wel, maar als ze allemaal doorelkaar heen gaan blaffen en ook nog in dialect enzo...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Spreken pik je zo op denk ik! Verstaan nog wel iets sneller![]()
lekker...! veel plezier! geniet er van onder werktijd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
Ben even naar het strandwe worden gek hiero op het kantoor, even een biertje drinken met de zaak
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
Ben even naar het strandwe worden gek hiero op het kantoor, even een biertje drinken met de zaak
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet er allemaal gebeuren in dat huis dan??
Studeren he, aan de Erasmus!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet je in hemelsnaam in Rotterdam...
Wat een levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
en welke is dat? FOK!ken?quote:
doegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:all
en inrichtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..
Irritant, zijn die Duitsers nog een beetje uit te houden? Tonen ze beetje interesse in je of valt het nog vies tegen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat verstaan gaat wel, maar als ze allemaal doorelkaar heen gaan blaffen en ook nog in dialect enzo...![]()
ook ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en inrichtenmeubels, koelkasten, grote diepvries, alle elektronica
![]()
Succes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben nog geen huis, moeten we nog regelen! Zal nog wel van een likje verf enzo moeten worden voorzien..
[..]
Studeren he, aan de Erasmus!![]()
Dankquote:
HOIquote:
Het gaat, ben wel gelijk door iedereen geaccepteerd, het is niet dat ik genegeerd word omdat ik NOG MAAR 20 ben en even om de hoek kom kijken. En ze spreken (tegen mij dan) rustig en vooral duidelijk duits, en ik leer ze een beetje engels! en nederlands!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Irritant, zijn die Duitsers nog een beetje uit te houden? Tonen ze beetje interesse in je of valt het nog vies tegen?
alleen je stage nog? of moest je ook nog een paar tentamens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank![]()
Eerst deze studie maar eens halen![]()
ik zou ook wel met een laptop in de tuin willen zitten, maar ik heb A) geen laptop en B) ik moet hier zittenquote:
vooral A maakt het lastig!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik zou ook wel met een laptop in de tuin willen zitten, maar ik heb A) geen laptop en B) ik moet hier zitten![]()
ZEKERquote:
Nais, nais!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het gaat, ben wel gelijk door iedereen geaccepteerd, het is niet dat ik genegeerd word omdat ik NOG MAAR 20 ben en even om de hoek kom kijken. En ze spreken (tegen mij dan) rustig en vooral duidelijk duits, en ik leer ze een beetje engels! en nederlands!
En ik ga zaterdag alweer naar een feest, veel dingen waar ze vragen of ik mee wil enzo!![]()
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Casual-T het volgende:
MyFiPo
Tering wat laat...![]()
Cadeau voor stagebegeleiders?
Hee zit ons niet op te naaien hier hè!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stage SC #177 Weekend?!!!!!!!!!!!!!!
kijk eerst hier maar naar voordat je verder oordeeltquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stage SC #177 Weekend?!!!!!!!!!!!!!!
ik ben redelijk op weg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
redt hij ook wel als hij zo doorgaat
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk eerst hier maar naar voordat je verder oordeelt![]()
Stage SC #177 Weekend?!
Ja de duitsers zij goed te doen! ik mag ze wel! weet wel dat hier niet later wil wonen doem ij maar gewoon een engels sprekend land ergens ver wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nais, nais!Duitsers zijn over het algemeen wel:
![]()
Dit nog afmaken en nog 3 tentamens, te doen denk ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen je stage nog? of moest je ook nog een paar tentamens?
Mijn ouders komen zondag, en mn baas praat altijd over dubbel vla en chocomel dus mn ouders nemen van beide even 3 pakken mee! heb ik mn kado al klaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denken
topic diaree....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensen
het was een zwak moment, sorryquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zag ik ook, belachelijk hoor, beetje last van topic diaree mensen
hoop je!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dit nog afmaken en nog 3 tentamens, te doen denk ik!![]()
vind ik wel 1 van de slechtste smoesjes!quote:
dat is niet best hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Dokter Dokter.. Ik heb last van topic diaree..
lijkt me echt heel vervelend..quote:
okeej, lees dan maar: ik had er gewoon zin in!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind ik wel 1 van de slechtste smoesjes!
Moet je ook een cadeau geven, ondanks dat je het jaar erop ook blijft?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet daar binnenkort ook eens aan gaan denken
En dan blijven plakken tot je 65equote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Moet je ook een cadeau geven, ondanks dat je het jaar erop ook blijft?
Volgend jaar ga ik weer op dezelfde school stagelopen
wat vond je ma van die MILF??quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:17 schreef Houniet het volgende:
godverdomme manik zat in de auto van me ma, even met haar naar de praxis
afijn we rijden daar in Duiven, dikke MILF. ik wou bijna tuutere ik werd gek, me ma:
"is er iets"
"jaaaa!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |