dildo/butplugquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Binnenkort loopt mijn afstudeerstage af, bij een overheidsorganisatie. Zit met nog een stagiair op een afdeling van +/- 30 man. Daar hebben we twee begeleiders die ons echt heel goed begeleid hebben. Nu zitten we even met een praktisch vraagstukkie, wat geven we onze stagebegeleiders straks bij het weggaan? Voor de afdeling kopen we een paar taarten (is hier gebruikelijk) die dan opgepeuzeld worden, maar onze begeleiders (beiden in de 40) willen we eigenlijk nog 'iets meer' geven. Maar wat is nou iets leuks?![]()
De originaliteit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Fles wijn.
Verwar jouw fantasieën niet met mijn cadeauwensen, onzin is ergens andersquote:
Heel serieus was het niet eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Verwar jouw fantasieën niet met mijn cadeauwensen, onzin is ergens anders![]()
De rest bedankt voor de reacties... Nog meer suggesties?
En de stagevergoeding is ruim 330 p/m netto, vinden wij vrij netjes![]()
Lijkt me een mooie ja. Na een half jaar gratis werk zou ik niet aan cadeautjes denken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Geef een cadeau dat qua hoogte aansluit op je stagevergoeding.
Als je niets gehad hebt lijkt het me vrij makkelijk dus.
Te professioneel, geen woord teveel zeggen. Maar waarschijnlijk komt de boodschap bij dit soort mensen met een te grote plank toch niet overquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:54 schreef simmu het volgende:
liefst zou ik em negeren........
Dat is smerig van die ventquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:54 schreef simmu het volgende:
analoge vraag: hoe ga je om met een begeleider die niet begeleid, ronduit erg lullig was toen ik tijdens het afstuderen een miskraam kreeg *en* geopereerd moest worden (zijn reactie: "als ik mijn resultaten maar krijg")
Volgens je profiel ben je man. Ik kan best begrijpen dat je begeleider er niet serieus op in gaat als je zegt dat je een miskraam had...quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:54 schreef simmu het volgende:
analoge vraag: hoe ga je om met een begeleider die niet begeleid, ronduit erg lullig was toen ik tijdens het afstuderen een miskraam kreeg *en* geopereerd moest worden (zijn reactie: "als ik mijn resultaten maar krijg")
Hmm als ik de postgeschiedenis bekijk denk ik dat simmu toch een vrouw isquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je man. Ik kan best begrijpen dat je begeleider er niet serieus op in gaat als je zegt dat je een miskraam had...
Afstuderen en 'm in z'n gezicht rochelen op de uitreikingquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:54 schreef simmu het volgende:
Kijk of probeer uit te vinden wat ze leuk vinden en probeer dat dan aan te schaffen. Weet je echt niks dan lijkt me een cadeau/platenbon van de VVV? ofsow met een redelijk geldbedrag p.p een goed alternatief.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Binnenkort loopt mijn afstudeerstage af, bij een overheidsorganisatie. Zit met nog een stagiair op een afdeling van +/- 30 man. Daar hebben we twee begeleiders die ons echt heel goed begeleid hebben. Nu zitten we even met een praktisch vraagstukkie, wat geven we onze stagebegeleiders straks bij het weggaan? Voor de afdeling kopen we een paar taarten (is hier gebruikelijk) die dan opgepeuzeld worden, maar onze begeleiders (beiden in de 40) willen we eigenlijk nog 'iets meer' geven. Maar wat is nou iets leuks?![]()
Dat vind ik een goed idee!!! Bij deze een tvp want ik ga over een maandje weg op stage!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik in zo'n geval altijd doe is even langsgaan bij de Simon Levelt, een speciaalzaak in koffie en thee, en geef ze een pakket koffie en thee, eventueel met een zeefje en een lekkere reep chocolade ofzo, als je het uitgebreider wil doen. Ze weten daar heel veel van thee en koffie en kunnen je goed adviseren over je keuze.
Voordeel hiervan:
1) origineel
2) iedereen drinkt thee en of koffie dus je kan de plank niet misslaan.
3) Het gaat op, dus je zadelt ze niet op met een ding dat misschien niet hun smaak is.
4) Het is iets dat ze op de stageplek kunnen gebruiken.
5) Écht goede thee of koffie ipv Douwe Egberts of Pickwick kan zo'n eyeopener zijn. Dat ze denken "Yo, als DIT thee is, dan wil ik nooit meer andere."
Tnx! Lijkt ons een goed idee en gaan we (waarschijnlijk) doen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik in zo'n geval altijd doe is even langsgaan bij de Simon Levelt, een speciaalzaak in koffie en thee, en geef ze een pakket koffie en thee, eventueel met een zeefje en een lekkere reep chocolade ofzo, als je het uitgebreider wil doen. Ze weten daar heel veel van thee en koffie en kunnen je goed adviseren over je keuze.
Voordeel hiervan:
1) origineel
2) iedereen drinkt thee en of koffie dus je kan de plank niet misslaan.
3) Het gaat op, dus je zadelt ze niet op met een ding dat misschien niet hun smaak is.
4) Het is iets dat ze op de stageplek kunnen gebruiken.
5) Écht goede thee of koffie ipv Douwe Egberts of Pickwick kan zo'n eyeopener zijn. Dat ze denken "Yo, als DIT thee is, dan wil ik nooit meer andere."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |