Hard aan het werk dan!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik herinner met net dat ik morgen een presentatie/debat heb op school...ter waarde van 15 EC's..
oops
netjes!quote:
Het is voor de differentiatieminor... aangezien we eerst een project hadden bij Xerox.. maar door reorganisaties werd dat project in week 8 ff keihard gecancelled.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hard aan het werk dan!!
Zoveel ects?!Dat staan dan toch gelijk aan 15x28 uur werken?? Jeetje!
Zelfs voor m'n klote assessment krijg ik nog niet zoveel punten!!
Succes PB!
Sorry ReMcOrE, ik was even bezig met werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, kom op zeg!!!
5 (!!!) minuten niks van jullie gehoord
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry ReMcOrE, ik was even bezig met werken
kan er ook niks aan doen ...quote:
Gezelliequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weerLekker een uur pauze gehad ipv 30 min. Ach ja, soms loopt het wat uit
We waren lekker aan het discussieren over onze Noord-Arikaanse medemens die een heel stadion afbrak![]()
Op straat? Niet echt opgevallen... Wel dat er soms in de middle of nowhere een drankzaak langs de weg staatquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas raar vond in Duitsland, dat je óveral bier kunt kopen op straat, er staan gewoon van die handelaren op straat met bier, of anders kun je bij de plaatselijke dönerverkoper wel even inslaan. Maf vond ik dat joh!
Tijd voor een vitrinekast?![]()
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan de MOD's hier horen zuchten van opluchting![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |