quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Aangezien er niet 1 bier over de hele wereld is, ja heineken, maar ik wil echt bier!
van 11.00 tot 23.00, net als DefQon.1quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Houniet het volgende:
ik ga lekker bij Sneakerz staan de hele avonden natuurlijk stuiteren op de Q-Dance stage
niet gezien, maar hij heeft het verdiend. hij heeft geweldig gespeeld dit seizoen. schijt aan van Bastenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
inderdaad
hoewel hij niet goed speelde.
Tuborg kan ik mee leven!quote:
Damn, en nog naar Dancevalleyquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van 11.00 tot 23.00, net als DefQon.1als ik ga, ben ik toch hele avond bij Q-Dance te vinden
![]()
Snap ook niet de aversie jegens hemquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]inderdaad
hoewel hij niet goed speelde.
Jammerdebammer.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel geweldige voetballer man, meeste prijzen gewonnen. Alleen paar pingels gemist![]()
onbegrijpelijk..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Snap ook niet de aversie jegens hem!
Kerel geweldige voetballer man, meeste prijzen gewonnen. Alleen paar pingels gemist![]()
quote:
Eine Konigin unter den Bierenquote:
welke cijfers...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:07 schreef Houniet het volgende:
krijgen jullie allemaal een harde piemel van die cijfers ofzo
quote:
Kunnen we niet gewoo hier even een Bier-index inelkaar flanzen?quote:
dan krijgen de meeste economenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:07 schreef Houniet het volgende:
krijgen jullie allemaal een harde piemel van die cijfers ofzo
Start jij hem ff opquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoo hier even een Bier-index inelkaar flanzen?
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuborg kan ik mee leven!alleen kun je dat in NL krijgen?
![]()
ik op PF geen enkele ster bij Dance Vallyquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Damn, en nog naar Dancevalleylekker spaceenn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
de 940 voorbij! ik haal de 1000 nog wel vandaag!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
nee![]()
Daarom gaan we ook veel mee terug nemen![]()
aaaaaaaaaaaaaaah oooooooooooooooohquote:
kan je zelf sterren plaatsen bij je eigen gekozen feesten ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik op PF geen enkele ster bij Dance Vally
ernstigquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaah ooooooooooooooooh
Ja wel een beetje
als jullie met een gemiddelde komen van Nederlandquote:
elke ster bij een feest staat voor een artiest die jij bij je favorieten hebt staan... dus op Dance Valley staat geen enkele favoriete artiest van mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
kan je zelf sterren plaatsen bij je eigen gekozen feesten ofzo [afbeelding]
30 flesjes...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Kratten van 30 flesjes
Dat vind je nergens anders man
bonerrrrrrrr bij Kunoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaah ooooooooooooooooh
Ja wel een beetje
Kijk een goed biertje!quote:
op die fietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elke ster bij een feest staat voor een artiest die jij bij je favorieten hebt staan... dus op Dance Valley staat geen enkele favoriete artiest van mij
ik wil trouwens niet nog een keer de LaPo hebben...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |