quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Is.
Cursus spammen voor beginners gevolgd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is iedereen?
Hier ben ik!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is iedereen?
'loquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is iedereen?
heb nu gewerkt: spellingscontrole gedaan voor de hele scriptiequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:16 schreef Cuckoo het volgende:
SpammenZeg dan niets!
(Niet dat deze post zoveel toegevoerde waarde heeft, maar wilde het toch ff melden)
Jquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu gewerkt: spellingscontrole gedaan voor de hele scriptie
Netjes ReMcOrE!quote:
Goed bezig kerel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bij mij was dat de tweede dag al geblokt!quote:
Hoeveel pagina's heje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik gebruik www.iloveim.com , werkt dat niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij mij was dat de tweede dag al geblokt!![]()
met bijlages en voorkantje e.d. kom ik op 48 pagina's...quote:
OOOOhquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met bijlages en voorkantje e.d. kom ik op 48 pagina's...
maximale is dacht ik 40 (zonder bijlages), dus we moeten nog ff wat spul als 'bijlage' aanmerken
Hoe komen ze erachter dat je aan het msn'n bent danquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij mij was dat de tweede dag al geblokt!![]()
is bij jullie max. niet 40 pagina's??quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OOOOh
Wij 63p verslag en 60p bijlagen
Access to this site has been denied by SuperScoutquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik gebruik www.iloveim.com , werkt dat niet?
Die van Bootje ook niet meerquote:
Waarschijnlijk aan een poort die gebruikt werd, werd vanuit het hoofdkantoor gedaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe komen ze erachter dat je aan het msn'n bent dan![]()
Nopes, weten van niksquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is bij jullie max. niet 40 pagina's??
stond Nawijn beneden bij jou te jumpen??quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoooooo er werd hier net geflitst van jewelste! staat beneden een belangrijke politicus met een boek in zn handen en 20!!! fotografen erbij!
Hij heeft last van wel meer dingen die het niet meerquote:
staat als het goed is in de afstudeerhandleiding, toch maar ff controlerenquote:
Zn vriendin bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hij heeft last van wel meer dingen die het niet meer![]()
Ik ben in Duitsland, daar hebben we geen kansloze politica politici!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stond Nawijn beneden bij jou te jumpen??![]()
![]()
Nergens voor nodig, hebben een brief thuis gekregen maar staat niks in van max. pagina's. Hebben t verscheidene keren gestuurd naar onze begeleider, ook niks van gezegdquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat als het goed is in de afstudeerhandleiding, toch maar ff controleren
Politiciquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben in Duitsland, daar hebben we geen kansloze politica!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, hebben een brief thuis gekregen maar staat niks in van max. pagina's. Hebben t verscheidene keren gestuurd naar onze begeleider, ook niks van gezegd![]()
quote:De omvang van de scriptie is afhankelijk van het onderwerp. Gestreefd moet worden naar een zakelijk en derhalve beknopt rapport. Een uitgangspunt voor de maximale omvang exclusief bijlagen is 40 pagina’s. De minimale omvang is 30 pagina’s. Regelafstand 1 lettertype Times New Roman 12.
voor de 1000?quote:
jazeker!quote:
Thanx, hij doet hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wij hebben het meeste overbodige al in debijlagen gezet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons vind ik dit in Afstudeerhandleiding BE
[..]
100% FOK!-ken voor jou dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme... word doet het niet meer...Moet ik zeker opnieuw opstarten? LATER! ga ik echt niet doen!
Hmm, niks bekend bij onsquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons vind ik dit in Afstudeerhandleiding BE
[..]
ik ben vandaag begonnen met een postaantal van 840...quote:
Ik gebruik gewoon MSNquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
Langzaam of niet Iloveim.com ?
Gewoon goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
Langzaam of niet Iloveim.com ?
Moet ik even onthouden voor school..quote:
ik heb ook al weer meer dan 100 posts gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben vandaag begonnen met een postaantal van 840...![]()
tegen zn vrouw zeker!quote:
ik zit nog steeds op 1 per dag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ook al weer meer dan 100 posts gedaan!
en mijn gemiddelde is nu naar 37 per dag gegaan
mijn baas heeft gezegd, dat als ik zou solliciteren, dat hij me aan zou nemen.quote:
Spamquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
994!
Mijn baas geeft me gratis sigaretten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
mijn baas heeft gezegd, dat als ik zou solliciteren, dat hij me aan zou nemen.
en da's echt waar
![]()
hij geeft je kanker!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn baas geeft me gratis sigaretten!![]()
Porsche 997quote:
nee hoor, het is gewoon een bijdrage op mn salaris, want ik verkoop ze doorquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon een bijdrage op mn salaris, want ik verkoop ze door![]()
Dat zei de mijne ook, en daar hebben ze nu een overleg overquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
mijn baas heeft gezegd, dat als ik zou solliciteren, dat hij me aan zou nemen.
en da's echt waar
![]()
hey kerelquote:
Nee, dat kost me mijn geloofwaardigheid hierquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef Frrreek het volgende:
Geilen jullie op elkaars foto's? Dat clownspak doet het niet voor me
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, dat kost me mijn geloofwaardigheid hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |