quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:03 schreef remlof het volgende:
Nou bedankt Ludo, ik voel me vereerd.
En Johnny Cash:
Ohja, sorry.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent je onderbouwing vergeten, nu ben je een roepende in de woestijn...
Zijn onderbouwing zou toch hetzelfde zijn als de restquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent je onderbouwing vergeten, nu ben je een roepende in de woestijn...
Score.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohja, sorry.
Hij sluit topics waar mogelijk soms wel wat in kan zitten, voordat er wat in zat. Hij geeft het dus niet de kans.
Ik had het ook gesloten. Zat niks in, geen kans nodig. MSN vergeten ofzo?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohja, sorry.
Hij sluit topics waar mogelijk soms wel wat in kan zitten, voordat er wat in zat. Hij geeft het dus niet de kans.
Nee hoor, maar ik heb jou en Dirk niet op msn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had het ook gesloten. Zat niks in, geen kans nodig. MSN vergeten ofzo?![]()
Datbedoeldeiknie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb jou en Dirk niet op msn.
Overigens zijn er wel topics die wel een kans verdienden.
Dan staat mijn 2e regel nog open.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Datbedoeldeiknie.
Er is geen kut aan een tv programma in ONZ te 'bespreken'. Doe dat dan op MSN ofzo.
Ga eens weg Messenga, topic was kut. Als je denkt dat dat topic potentie had, dan heeft ieder hoere kut topic potentie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb jou en Dirk niet op msn.
Overigens zijn er wel topics die wel een kans verdienden.
Ik heb het niet specifiek over dit topic, dude.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga eens weg Messenga, topic was kut. Als je denkt dat dat topic potentie had, dan heeft ieder hoere kut topic potentie.
Bagger is bagger. Overigens loopt er al een "kijk eens wat ik op tv gezien heb"topic. Laten we voor alles wat we op tv zien een topic openen.
Hier heb je je uitleg. Have fun with it.
Zeik dan niet als je het in eens niet over dat specifieke topic hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over dit topic, dude.
En doe eens niet zo aangefikt
Lees mn zin dan eens. Je bent te enthousiast, net een newbie mod, maar dan terugkerend, in jouw geval.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeik dan niet als je het in eens niet over dat specifieke topic hebt.
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Snakey het volgende:
Dit, smiletopic had ook best een kans verdiend.![]()
Lees mijn zin dan eens? Fuck off, ik ben geen psycho-analoog die iedere zin van een of andere kutmongool gaat analyseren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lees mn zin dan eens. Je bent te enthousiast, net een newbie mod, maar dan terugkerend, in jouw geval.
Dat zeg ik, je bent te enthousiast, geef iets eens een kans, ookal is het niet jouw humor oid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees mijn zin dan eens? Fuck off, ik ben geen psycho-analoog die iedere zin van een of andere kutmongool gaat analyseren.
Zeg wat je denkt of zoek een ander topic waar je interessant kan doen.
Het heeft niks met humor te maken Messenga. Als je topics een kans wil geven, moet je er voor zorgen dat de kansloze topics gesloten worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent te enthousiast, geef iets eens een kans, ookal is het niet jouw humor oid.
STOP! kon ik best waarderen, maar je was er met de kippen bij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het heeft niks met humor te maken Messenga. Als je topics een kans wil geven, moet je er voor zorgen dat de kansloze topics gesloten worden.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Snakey het volgende:
Ik ben wel een psycho-digitaal, tegenwoordig.![]()
quote:scha·ter·la·chen (onov.ww.)
1 luidkeels lachen => schateren
Dat topic was waardeloos en ik kan het nog uitleggen ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
STOP! kon ik best waarderen, maar je was er met de kippen bij.
Overigens geef ik je voor de rest wel gelijk hoor, bagger = weg
Je hoeft je ook niet te excuseren hoor. 't is gewoon iets wat me opviel en ik wilde meldden.Overigens wel met een verkeerde beginpost, dat terzijde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat topic was waardeloos en ik kan het nog uitleggen ook.
Er zijn de afgelopen dagen achterelkaar youtube topics geopend. Op zich niks mis mee, ware het niet dat het dertien in een dozijn zijn. Dus laat je er een paar open en sluit je de rest.
Zelf zou ik gaan voor het sluiten van alle linken topics, tenzij er in de OP ook iets staat waar de TS zelf wat heeft gedaan. Maar dat is zelfs in jouw voorbeeld niet het geval.
Ik excuseer me nergens voor, ik leg het in kindertaal voor je uit omdat je anders met zuigende zeikposts dooremmert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te excuseren hoor. 't is gewoon iets wat me opviel en ik wilde meldden.Overigens wel met een verkeerde beginpost, dat terzijde.
Ik had et ook over mijn eigen verkeerde beginpostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik excuseer me nergens voor, ik leg het in kindertaal voor je uit omdat je anders met zuigende zeikposts dooremmert.
En begin al helemaal niet over een verkeerde beginpost, jij kwam namelijk in FB zeiken.
Die had ik al een tijdje te pakken.. proostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had et ook over mijn eigen verkeerde beginpost
En doe eens normaal manIk probeer je enkel een tip te geven. Relax eens en pak een biertje.
van hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje te pakken.. proost
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Snakey het volgende:
Dit wordt um niet.
Blijf met je teringklauwen van die NT knop af als je niets anders dan bagger hebt toe te voegen.quote:
Niets anders?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf met je teringklauwen van die NT knop af als je niets anders dan bagger hebt toe te voegen.
Oh, maar dat had ik al verwachtquote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het TR niet gelezen. De OP en het topic zelf was genoeg.
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ga eens een keer wat humor proberen in te zien
quote:
Done.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:21 schreef BeeDee het volgende:
Mag de S van PrintScreen in de TT van het huidige rokershoekje in een hoofdletter veranderd worden ? Ja...ik ben een mierenneuker daarin..BvD
![]()
eh.... geen idee. Ik had er denk ik gewoon zin in.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom heeft padvinder DirkH mijn topic dicht gegooid? ''nay!''
Gegroet,
KM
Prima, dan weet ik dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
eh.... geen idee. Ik had er denk ik gewoon zin in.
Je weet, ik sta altijd voor je klaar. Mochten er nog vragen zijn dan kan je die altijd stellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Prima, dan weet ik dat.
Gegroet,
KM
Dan deed ie eindelijk iets goedquote:Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom heeft padvinder DirkH mijn topic dicht gegooid? ''nay!''
Gegroet,
KM
Vreemd genoeg heb ik dat probleem alleen met mods...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen aou je goed doen.
't Is maar een tip
Waarom word je dan modquote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef Dirkh het volgende:
En nu ben ik het topic wel zat eigenlijk. Ben nu een week mod, we zijn er wel klaar mee.
FB is er voor vragen. Liever niet, want dan moeten we ook weer antwoorden en dat kost tijd en dat heb ik niet.
Omdat het verder niks met feedback te maken heeft. Topic was voor even leuk, maar verder is het niks meer en niks minder dan een naamtopic.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef koemleit het volgende:
Remlof en DIrkh lopen jullie nu samen dezelfde topics te sluiten?
Dat gebeurt wel eens he?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef koemleit het volgende:
Remlof en DIrkh lopen jullie nu samen dezelfde topics te sluiten?
Nou doe je het toch.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:47 schreef remlof het volgende:
Jovink zou beter moeten weten, is notabene net terug van een ban
het is toch gewoon waar,je hebt daar niet eens een topic voor nodig,remlof voor Premierquote:Op zondag 27 mei 2007 18:43 schreef IHVK het volgende:
Remlof voor president!!
Dirkh is jaloers.![]()
En remlof je hoeft het niet te ontkrachten hoor, het is gewoon waar.
Ja, foutje van mij, ik had eerst een nieuw topic moeten openen. Ik kan 'm wel editten, mag ie dan weer open? Ik denk dat een Bush topic veel succesvoller kan zijn, want dat is schieten op een wild varken.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Dirkh het volgende:
Is geen raar slotje. Het is een plaatje uit dat topic gehaald, en het is bagger.
Gaap. Kwaliteitseisen aan ONZ-topics.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Dirkh het volgende:
Je opent maar een nieuw topic die wel de moeite waard is.
Open die ander ook dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw America topic is toch ook nog open? Gaap, pberends [afbeelding]
Leuk, pberends die weer even gaat zuigen.quote:
Ben het eens met de feedback en blij met de manier waarop je ermee omgaatquote:Op maandag 28 mei 2007 00:10 schreef Dirkh het volgende:
Gambrono, bedankt voor de tips.
Ik gebruik geen PI's tenzij ik iets post wat ik niet meen.
Een vriendelijke usericon is niet nodig. Ik ben gewoon een vriendelijke knul.
Ik zit met plezier op Onzin, ik heb lol met de users, ik sluit zo nu en dan eens wat en vermaak me verder kostelijk.
Het is overigens helemaal niet mijn bedoeling om baggeraars een goed gevoel te geven als ik hun topic sluit, het is de bedoeling dat ze het achterwege laten. Dat is namelijk het doel van een slotje.
Desalnietemin, bedankt voor de FB.
Ik denk dat het onaardige iets overdreven wordt. Het is meer de posts van anderen die er toe leiden dat anderen denken dat ik onaardig ben. (ik ben zo'n lief menneke)quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben het eens met de feedback en blij met de manier waarop je ermee omgaatEr is trouwens wel een verschil tussen bagger en bagger. Users die tien keer op rij hetzelfde kuttopic openen verdienen een onvriendelijk slotje, users die gewoon een te slecht topic openen (wat dan wel grappig kan zijn) verdienen misschien een wat aardigere PI. Verder ben je m.i. goed bezig
Bedankt voor de snelle reactie en ik begrijp wat je wil zeggen hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het onaardige iets overdreven wordt. Het is meer de posts van anderen die er toe leiden dat anderen denken dat ik onaardig ben. (ik ben zo'n lief menneke)
Kijk maar eens goed naar de posts in topics die niet gesloten worden, lees feedback etc.
Maar ook sommige posters in Onzin vragen er ook om, ik ga niet aardig doen tegen mensen die bewust de boel lopen te verkloten.
Ik heb ook geen uitspraken gedaan (en zal er ook geen doen) over slechter of beter... maar voor de meeste users idd even wennen...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mwaaa, wat strengere moddereter-aanpak, gewoon kwestie van wennen
Denk 't stiekum ook eigenlijk. Ff wennen zoals ook al eerder door anderen gemeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een gezeik.toch steeds!
ONZ is tegenwoordig alleen maar gore bagger ( ja ik doe het ook,. ) en een Dirkh hadden we nou net even nodig.
Ik vrees dat hij ook weer snel weg moetquote:Op maandag 28 mei 2007 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een gezeik.toch steeds!
ONZ is tegenwoordig alleen maar gore bagger ( ja ik doe het ook,. ) en een Dirkh hadden we nou net even nodig.
Omdat ik het niet grappig vind en het alleen maar bagger uitlokt.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:03 schreef Mihaelaz het volgende:
mag ik even vragen waarom dit 'http://forum.fok.nl/topic/1030596' topic gesloten werd :S
Ook al ben ik de TS niet, ik vind dat een dergelijk goed bedoeld topic best een wat ruimere kans verdient. Als er echt in gebaggerd gaat worden kan je nog altijd een slotje zetten.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik het niet grappig vind en het alleen maar bagger uitlokt.
Kijk de eerste drie reacties. Ik denk niet dat het beter was geworden.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook al ben ik de TS niet, ik vind dat een dergelijk goed bedoeld topic best een wat ruimere kans verdient. Als er echt in gebaggerd gaat worden kan je nog altijd een slotje zetten.
Baggerpreventieslotjes zijn lang niet altijd nodig. En slotjes ook niet.
Nee, ik vond het een kuttopic.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
remlof, je bent toch niet bang voor een weedknippert?
remlof, kutmod, blijf eens af van KLBquote:Op maandag 28 mei 2007 05:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, we hadden wat anders afgesproken
Maar deze bagger hoort hier niet, ga maar verder in [AA SC] Eindeijk een die ik open. ofzo.
Je bedoeld reacties als:quote:Op maandag 28 mei 2007 01:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic Sperma is goed voor je gebit was gewoon leuk, leuke reacties en had best een paar leuke pagina's lang kunnen worden.
Sorryquote:
En opmerkingen over mijn familie heeft hij gewoon achterwege te laten! Dat doe ik bij hem ook niet, dus laat andermans familie ook in zijn waarde. Ook als arrogante mod moet dat gewoon kunnen.
DirkH je weet wel dat topics met een goeie grap best kans maken áls ze begrepen worden. Deze grap werd begrepen.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld reacties als:en
![]()
Ja, daar had het topic helemaal volgepost kunnen worden. Serieus, het is was een grappige TT, maar als topic was het niks en zou het ook niet kunnen worden.
[..]
Sorry![]()
Dat topic kreeg een kans, kort, maar het was een kans.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
DirkH je weet wel dat topics met een goeie grap best kans maken áls ze begrepen worden. Deze grap werd begrepen.
Ik zie je bezwaar niet tegen dit topic. Doe wat aan die andere kankerbagger, of trek je internet steller eruit en lepel je oogballen eruit.
Je bedoelt zulke dingen?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
DirkH je weet wel dat topics met een goeie grap best kans maken áls ze begrepen worden. Deze grap werd begrepen.
Ik zie je bezwaar niet tegen dit topic. Doe wat aan die andere kankerbagger, of trek je internet stekker eruit en lepel je oogballen eruit.
Zodat je volgende keer niet meer kan lachen om zulks een goeie grappen en dat je geen slotjes meer kan zetten.![]()
Of topics zoals:quote:Op maandag 28 mei 2007 09:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je bedoelt zulke dingen?. ONZ elections vote or die [SC] 2
Zou het?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of topics zoals:
Ik ga die hele lollerverkiesings naar de kanker pwnen
Er gaan doden vallen....
Nay!
Bedenk hier oplossingen voor problemen in de wereld.
STOP!![]()
![]()
mjahquote:Op maandag 28 mei 2007 09:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat topic kreeg een kans, kort, maar het was een kans.
Meer reacties alszullen er niet komen. roflcoptereins!!!1111kankerkachelDDD
![]()
Oh, door jouw edit is de post ineens een stuk duidelijker geworden.![]()
er zit iig nog 1 tussen die NU nog open is.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of topics zoals:
Er gaan doden vallen....
Nay!
STOP!![]()
![]()
He, dat zijn allemaal hardstikke leuke topics! Welke kneus heeft daar de boel lopen vergallen? Die moet zijn stekker uit het internet halen en en en ... adem haalt. en en en en zijn oogballen uitlepelen. O zo!quote:Op maandag 28 mei 2007 09:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of topics zoals:
Er gaan doden vallen....
Nay!
STOP!![]()
![]()
DirkH en ik zijn altijd al goeie maatjes geweestquote:Op maandag 28 mei 2007 09:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, dat zijn allemaal hardstikke leuke topics! Welke kneus heeft daar de boel lopen vergallen? Die moet zijn stekker uit het internet halen en en en ... adem haalt. en en en en zijn oogballen uitlepelen. O zo!
Om welk gesloten topic jank ik?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
DirkH en ik zijn altijd al goeie maatjes geweest![]()
Ik jank iig niet als me topic dicht isneem er een voorbeeld aan stelletje baggeraars.
En nu stop ik hier te posten voor nu. Aangezien ik niet zo'n drang heb om het laatste woord te hebben als sommige users.
Beeld een filmscene uitquote:Op maandag 28 mei 2007 09:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
mjah![]()
[..]
er zit iig nog 1 tussen die NU nog open is.
Nu jij weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |