Dat topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
Er zaten inderdaad geniale topics bij,zeker in het begin toen er nog niet zo veel kut noobs warenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat topic.
Jammer eigenlijk dat het er niet meer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Ah nee dat was geen tubgirl ghekke, die shit had ik ooit van boeige gekregen. Dat was een opendir vol sicke shit, smegma, aarstulpen etc. Dan heb ik liever tubgirlquote:Op zondag 27 mei 2007 11:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Er zaten inderdaad geniale topics bij,zeker in het begin toen er nog niet zo veel kut noobs waren
en die tubgirls die jij allemaal op me klassite postte![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
oja en niet te vergeten het zieke geesten topic,en die shit die daar postte was best ziek;ik moest kotsen van die kontwrattenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ah nee dat was geen tubgirl ghekke, die shit had ik ooit van boeige gekregen. Dat was een opendir vol sicke shit, smegma, aarstulpen etc. Dan heb ik liever tubgirl
Het zieke geesten topic ja, die linkjes durfde ik soms gewoon niet te klikkenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oja en niet te vergeten het zieke geesten topic,en die shit die daar postte was best ziek;ik moest kotsen van die kontwratten![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het zieke geesten topic ja, die linkjes durfde ik soms gewoon niet te klikken.
Of toen jij IG platlegde!
Kanker als ik er nog aan denk, geniaal forum was het eigenlijk ja.
ooh jammer dat is dan wel teveel moeite,misschien is er en prog die het voor je doet,als je in ieder geval wat genile topics terughaalt dan ga ik daar actief postenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:24 schreef Afwazig het volgende:
Ja de database is dood. Ik kan met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moeite nog wel shit terughalen denk ik, alle posts iig. Maar dan moet ik alles met de hand opnieuw posten
.
Wie weet heb ik ooit nog teveel vrije tijdquote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ooh jammer dat is dan wel teveel moeite,misschien is er en prog die het voor je doet,als je in ieder geval wat genile topics terughaalt dan ga ik daar actief posten![]()
zieke forum maar wel een geniale![]()
![]()
VDO![]()
Oh ja, Roy Vonkquote:Op zondag 27 mei 2007 11:31 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.internetoplich(...)B.cgi?num=1162757242![]()
![]()
je heb geweldige tietenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom vote iedereen op mij voor man boobswhehehe
quote:
Ik ben Wouter Bos niet die elke week een andere mening heeft!!quote:Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
deze zijn alleen maar om mij gehate user te noemen
![]()
Nee, meer om van je af te komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
deze zijn alleen maar om mij gehate user te noemen
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 09:23 schreef KopieerMachine het volgende:
haha.
IEDEREEN KRIJG TOCh anale seks
nou, dan stop ik er ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Als ik naar VW kijk ligt die leeftijd te laag maar denk niet dat we met min leeftijden maar met min IQ moeten werken
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kun je mensen ook blocken met PM? Viswijfje heeft er ook 1 naar mij gestuurd.
Ik heb aan die van jou gezeten, de stemmen zijn terecht!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom vote iedereen op mij voor man boobswhehehe
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef KopieerMachine het volgende:
WAT KAN IK WINNEN?
Niets. Jij hebt alles al.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef KopieerMachine het volgende:
WAT KAN IK WINNEN?
of open in case of cumquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
KM, wat ben jij een hypocriet zak stront
I got loads of them.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
So, you like to cum.. Laat maar [afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
wtf hou een meet met zijn 3e ofzo en ga elkaar naar de kanker gangbangen ofzo
liever in de jouwequote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding] Cum in zn face voor hem.
Ga je gang en hemel ons op en vul je lijstje maar in.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
liever in de jouwe
Then it wont go to waste [afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding] Bye bye little babies.
.
See, it wasn't that hard. In they go, to the tummy. mmmmm.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding] Bye bye little babies.
.
Wat hij zegtquote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
zelf de persoon die jou heeft verzonnen is echt een achterlijke loser.. dus hoe dan ook, je zuigt, jij zuigt, jullie zuigen samenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heeft op de meet weer iemand gedaan alsof hij mij heeft verzonnen??
doe jij dan je jurk aan, dan doe ik ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Thanks for the info.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef murp het volgende:
de cijfers zijn de hoeveelheid stemmen diegene gehad heeft
Ik was al aan het zoeken naar de user "Viswijfje40"quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef murp het volgende:
de cijfers zijn de hoeveelheid stemmen diegene gehad heeft
What you think it mean, bitch!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Vote or die motherfucker motherfucker vote or die!
euhm... moet ik nog overleggen met sala-adinquote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef Queen_Bee het volgende:
murp, hoe lang kan je nog voten
Graag alleen je eigen lijstje posten, geen anderen quoten.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan....omdat dat zo hoort.En omdat ik meedeel in het prijzengeld.....
IK WIST HET WEL HAHAHAHBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |