Waar ken ik je van danquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:36 schreef Strychnine het volgende:
D-H, ik herkende je niet
Je hebt een nieuwe ava
potentiel mr onz materialquote:
rennend met eeen hoofddoek door zijn appartementquote:
Het was toch al voorspelbaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:41 schreef Double-Helix het volgende:
Tof!²
nou ja als het zoo doorgaat is viswijf het meest gehate usert
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:42 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
rennend met eeen hoofddoek door zijn appartement
'Sup nerd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef LijpeTurk het volgende:
ik vind zainabber 3x niks, maar goed fok is een nerd forum.
3 keer nog wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef LijpeTurk het volgende:
Straatneger "quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef LijpeTurk het volgende:
ohnoes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:09 schreef LijpeTurk het volgende:
straatneger is per ongeluk de passmailer van mislukt
account is weg
quote:
heerlijk warmquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:09 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ja was wel goed opzich! Begon meteen lekker warmen bij jou?
tvp natuurlijkquote:
hihi erg verkaptquote:
Ja,beste Onz modquote:
Mwoahquote:
Ja maar dat is logischquote:
En terechtquote:
Dat vind ik nou een mooie categoriequote:
Ik zie het door de vingers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Afwazig het volgende:
Stelletje kut allochtonen! Leer eens om een PI te gebruiken, erg teleurstellend.
aanmaken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een mooie categorie![]()
Doe eens normaal, je gebruikt er zelf ook geenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Afwazig het volgende:
Stelletje kut allochtonen! Leer eens om een PI te gebruiken, erg teleurstellend.
Op de vorige pagina wel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens normaal, je gebruikt er zelf ook geen![]()
Ongezien de tyfus,eesch!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Afwazig het volgende:
wiyoooohquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef Robin2130 het volgende:
hey ik heb een leuke emoticon gevonden:
Ik denk dat ik het wel ga winnen van remlofquote:
Ik heb gewoon een zwak voor surveillance fietsen, ik kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel ga winnen van remlof![]()
![]()
daar heb je weinig voor nodigquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel ga winnen van remlof![]()
![]()
ik vraag het me ook altijd afquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
daar heb je weinig voor nodig
maar misschien een domme vraag hoor, wat is dat gekke oranje ding op zijn avatar?
Remlof!!!!!! Hoerkomen jij en leg dat eens snel uit!!!quote:
Of misschien een buttplug waar hij elke avond mee speeltquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Of misschien een buttplug waar hij elke avond mee speelt
Dat kan ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef zainabber het volgende:
[..]Of een oranje theedoek met roloogjes
Je bent jezelf aan het promotenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Berenanus het volgende:
Iedereen die op mij stemt krijgt deze!!
[afbeelding]
Gemaakt door Huppelei![]()
Ik kom hem persoonlijk afgeven in je fotoboek!!
Nu nog even niet, want ik ben veels te stoned, dat doe ik vanavond!!
Ook even in mijn fotoboek zetten dat ik dan nog moet doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:26 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je bent jezelf aan het promoten
Ik krijg sowieso ook nog een tekening van je!![]()
Donequote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ook even in mijn fotoboek zetten dat ik dan nog moet doen
echt wijs me er op, ik wil het graag maar vergeet het
remlofje tochquote:
Jaloers jaloersquote:
Dat is Gotan, the Tango man!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
remlofje toch![]()
![]()
en een vraag,wat is die gekke ding in je ava?
Daar zou ik dus echt nooit opkomenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is Gotan, the Tango man!
Van die reclame voor Tango frisdrank in de jaren 90
[afbeelding]
"Have you been tangoed today?"
Ik kreeg em als cadeautje van vrienden in Londen toen ik daar wegging.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is Gotan, the Tango man!
Van die reclame voor Tango frisdrank in de jaren 90
[afbeelding]
"Have you been tangoed today?"
Ik kreeg em als cadeautje van vrienden in Londen toen ik daar wegging.
Ja dat was ook een account van hemquote:
die ziet er behalve de oranje toch heel anders uit als het plaatje van remlofquote:
Bilmaatjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja dat was ook een account van hem
je herkent de taal enzo,
hij woonde ook samen met straatneger in 1 huis
hoi, ik heb ook op jouw gestemdquote:
ja leek me leuk als juist jij die zou winnenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leek me leuk als juist jij die zou winnen_!
ja qubebequote:
komt er nog wat op de buis?quote:
krenker!quote:
other heb ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb the Others en White Noise 2 geloof ik
kusje erop!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Halloow![]()
![]()
![]()
ik was tijdelijk dood![]()
maar nu leef ik weer
![]()
![]()
Dat doen we niet weer hè jongetjequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Halloow![]()
![]()
![]()
ik was tijdelijk dood![]()
maar nu leef ik weer
![]()
![]()
Nou ja, ik weet toch niet wat je met een codec aanmoetquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
other heb ik ook
maar ik heb hem op de laptop binnengehaald en vista wil hem niet spelen, zelfs al nwe codec geinstalleeerd
ik ook niet kennelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet toch niet wat je met een codec aanmoet
ik zou gaan klagen bij de filmmensen! onee je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk betalen voor de film dan doet ie het welquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
other heb ik ook
maar ik heb hem op de laptop binnengehaald en vista wil hem niet spelen, zelfs al nwe codec geinstalleeerd
krijg lamme kiewenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zou gaan klagen bij de filmmensen! onee je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk betalen voor de film dan doet ie het wel![]()
Ik wilde hem nog gaan uitprinten en maken, en dan daaar weer van een foto verslag maken, maar dat was ik dus helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
10. User met de meest absurde topics
maikuuul met je omelet!
Dat was toch een normaal topic ?
Als ik dat niet had geopend was menig Fokker gesterfd van de honger !
quote:
en we hebben 17 categorieën. ipv 12quote:Je mag zelf weten voor welke categorieën je iemand nomineert, je hoeft dus niet persé alle 12 de categorieën in te vullen.
en eenmaal genomineerd, altijd genomineerd. je kan dus niet je stem editten. (ja dat kan wel maar dat werkt niet als wij de stemmen al hebben verzameld want we gaan niet nog eens edits terug kijken)
oepsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
er staat volges mij twee foutjes in de OP van het stemtopic:
er horen 17 categorieen te staan. 17. Beste fiets 2007
en
[..]
en we hebben 17 categorieën. ipv 12
quote:
om het makkelijk te houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Waarom eigenlijk weer (bijna) dezelfde vragen als vorig jaar?nieuwe was leuker geweest
weekend is weekendquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt die tussenstand nog een keer vernieuwd?
maandag is een nationale vrije dagquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef enter het volgende:
9. Allround meest gehate ONZ user
Viswijfje, de eigenaar mag er best wezen
Dat doen we allemaalquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze geeft jou alleen maar een hint dat zij meer weet dan de rest.
raar dat ik dan geen PM gehad heb want ik heb dat wel meermaals geroepen!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:33 schreef Strychnine het volgende:
ik zie net de topic over de verkiezing van fok en ik schrik een beetje dat mensen (jij ook) zeggen dat ze me haten!
haten vind ik zowiezo iets wat mensen niet horen te doen bij elkaar, laten we met ze allen es verdraagbaar zijn!!!! het weer kan je haten of de oorlog of kapotte aparaten maar geen mensen dat is respectloos!!!
maar dat je mij haat vind ik echt vervelend.. lekker elkaar klieren enzo is oke maar ik wil echt niet dat mensen me haten!
kun je me mischien uitleggen waarom en me de kans geven t goed te maken of anders te doen en dat je dan die stem weghaalt? ik wil echt niet meestgehate fokker worden, en ik vind het hele idee zo negatief dat we met ze allen op niemand moeten stemmen zodat er geen gehate fokker komt, oke?
x
M.
ps ik zie net dat het vooral slechste is wat ik ben gekozen, maar das ook niet aardig! oordelen doe je niet over mensen, dat doet er maar eentje en die zit daarboven niet op fok
Dit bericht werd verzonden naar BereNDD, jpg97, Strychnine, dubidub, Double-Helix, boem-dikkie, Sala-adin, Tinuzzz_Talpa, Deoxyribonucleic, MASD, Afwazig, WurM, Adelante, Buisgruis, Equal, Berenanus, rulerofdeath, MYM, Queen_Bee en admiraal_anaal.
maar ,serieus, ik heb niet eens gezegd dat ik vond dat ze een PERM ban moest hebben....
wees blij,je hebt tenminste geen 1 minuut van je leven verspild aan die kut pmquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
raar dat ik dan geen PM gehad heb want ik heb dat wel meermaals geroepen!!
quote:
1 ik ben niet op de meet geweestquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heeft op de meet weer iemand gedaan alsof hij mij heeft verzonnen??
Ja, ik heb verhalen gehoord dat er een viskraam in de buurt was. En roddelen. Als een gek.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nice onequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
1 ik ben niet op de meet geweest
2 niemand zou daar trots op zijn![]()
Jij bent gewoon te lief voor zo'n niet lieve mail denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
over 10 minutenquote:
Zwabber is een goeie mop.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:41 schreef Tezz het volgende:
Pas op he, dadelijk komt Dirkh weer vragen of we het ONTOPIC willen houden. Dus we mogen wel sc-en, maar dan alleen over de stemming natuurlijk.
Tenzij iemand een goede mop weet natuurlijk, dat mag altijd wel he!
Ja daar kan ik natuurlijk niet overheen.....quote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef zainabber het volgende:komt een hond bij de bakker
dus die bakker van, heuj wij verkopen geen hondevoer!
dus die hond van: doe dan maar een halfje wit.
dus die bakker: CHRIST, JIJ KEN PRATEN
Slaat die hond m op zn bek
10-voor-1 humorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja daar kan ik natuurlijk niet overheen.....![]()
quote:
Ik vond 't gewoon briljant gevondenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vond jou lief!!! je staat zelfs bij me favofokkers
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:27 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te lief voor zo'n niet lieve mail denk ik
Nah, tot nu toe heeft zo'n 95% op viswijfje gestemd.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef TJDoornbos het volgende:
en anders stemmen we gewoon Maikuuuuuuuul weg
whahaahaa maar als je er steeds maar 1 weg stuurt heb je pas over 100000 jaar een winnaarquote:Op zondag 27 mei 2007 09:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind, ik vind, ik vind..
Ik vind dat we consequenties moeten verbinden aan de uitslag van meest PERM-ban waardige user! Soort van internet Big Brother, omdat het hier zo tof is, wil iedereen gewoon blijven en op die manier kunnen we mooi van Viswijfje afkomen. Volgend jaar is er vast wel weer zo'n kutkloon om weg te stemmen!
ik heb hem ook niet gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ssssstquote:
nahquote:Op zondag 27 mei 2007 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan moeten we NOG onaardiger tegen dr doen heb ik het idee Post
nee hoor , ze vindt mij aardigquote:Op zondag 27 mei 2007 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
VW vind jouw toch ook onaardig?
quote:
Kwaliteitshumorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef zainabber het volgende:komt een hond bij de bakker
dus die bakker van, heuj wij verkopen geen hondevoer!
dus die hond van: doe dan maar een halfje wit.
dus die bakker: CHRIST, JIJ KEN PRATEN
Slaat die hond m op zn bek
Bakkergrappen VDOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Dat topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
Er zaten inderdaad geniale topics bij,zeker in het begin toen er nog niet zo veel kut noobs warenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat topic.
Jammer eigenlijk dat het er niet meer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Ah nee dat was geen tubgirl ghekke, die shit had ik ooit van boeige gekregen. Dat was een opendir vol sicke shit, smegma, aarstulpen etc. Dan heb ik liever tubgirlquote:Op zondag 27 mei 2007 11:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Er zaten inderdaad geniale topics bij,zeker in het begin toen er nog niet zo veel kut noobs waren
en die tubgirls die jij allemaal op me klassite postte![]()
![]()
![]()
oja en niet te vergeten het zieke geesten topic,en die shit die daar postte was best ziek;ik moest kotsen van die kontwrattenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ah nee dat was geen tubgirl ghekke, die shit had ik ooit van boeige gekregen. Dat was een opendir vol sicke shit, smegma, aarstulpen etc. Dan heb ik liever tubgirl
Het zieke geesten topic ja, die linkjes durfde ik soms gewoon niet te klikkenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oja en niet te vergeten het zieke geesten topic,en die shit die daar postte was best ziek;ik moest kotsen van die kontwratten![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het zieke geesten topic ja, die linkjes durfde ik soms gewoon niet te klikken.
Of toen jij IG platlegde!
Kanker als ik er nog aan denk, geniaal forum was het eigenlijk ja.
ooh jammer dat is dan wel teveel moeite,misschien is er en prog die het voor je doet,als je in ieder geval wat genile topics terughaalt dan ga ik daar actief postenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:24 schreef Afwazig het volgende:
Ja de database is dood. Ik kan met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moeite nog wel shit terughalen denk ik, alle posts iig. Maar dan moet ik alles met de hand opnieuw posten
.
Wie weet heb ik ooit nog teveel vrije tijdquote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ooh jammer dat is dan wel teveel moeite,misschien is er en prog die het voor je doet,als je in ieder geval wat genile topics terughaalt dan ga ik daar actief posten![]()
zieke forum maar wel een geniale![]()
![]()
VDO![]()
Oh ja, Roy Vonkquote:Op zondag 27 mei 2007 11:31 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.internetoplich(...)B.cgi?num=1162757242![]()
![]()
je heb geweldige tietenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom vote iedereen op mij voor man boobswhehehe
quote:
Ik ben Wouter Bos niet die elke week een andere mening heeft!!quote:Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
deze zijn alleen maar om mij gehate user te noemen
![]()
Nee, meer om van je af te komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
deze zijn alleen maar om mij gehate user te noemen
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 09:23 schreef KopieerMachine het volgende:
haha.
IEDEREEN KRIJG TOCh anale seks
nou, dan stop ik er ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Als ik naar VW kijk ligt die leeftijd te laag maar denk niet dat we met min leeftijden maar met min IQ moeten werken
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kun je mensen ook blocken met PM? Viswijfje heeft er ook 1 naar mij gestuurd.
Ik heb aan die van jou gezeten, de stemmen zijn terecht!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom vote iedereen op mij voor man boobswhehehe
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef KopieerMachine het volgende:
WAT KAN IK WINNEN?
Niets. Jij hebt alles al.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef KopieerMachine het volgende:
WAT KAN IK WINNEN?
of open in case of cumquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
KM, wat ben jij een hypocriet zak stront
I got loads of them.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
So, you like to cum.. Laat maar [afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
wtf hou een meet met zijn 3e ofzo en ga elkaar naar de kanker gangbangen ofzo
liever in de jouwequote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding] Cum in zn face voor hem.
Ga je gang en hemel ons op en vul je lijstje maar in.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
liever in de jouwe
Then it wont go to waste [afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding] Bye bye little babies.
.
See, it wasn't that hard. In they go, to the tummy. mmmmm.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding] Bye bye little babies.
.
Wat hij zegtquote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
zelf de persoon die jou heeft verzonnen is echt een achterlijke loser.. dus hoe dan ook, je zuigt, jij zuigt, jullie zuigen samenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe jij dan je jurk aan, dan doe ik ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Thanks for the info.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef murp het volgende:
de cijfers zijn de hoeveelheid stemmen diegene gehad heeft
Ik was al aan het zoeken naar de user "Viswijfje40"quote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef murp het volgende:
de cijfers zijn de hoeveelheid stemmen diegene gehad heeft
What you think it mean, bitch!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Vote or die motherfucker motherfucker vote or die!
euhm... moet ik nog overleggen met sala-adinquote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef Queen_Bee het volgende:
murp, hoe lang kan je nog voten
Graag alleen je eigen lijstje posten, geen anderen quoten.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan....omdat dat zo hoort.En omdat ik meedeel in het prijzengeld.....
IK WIST HET WEL HAHAHAHBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |