Nou ja, ik weet toch niet wat je met een codec aanmoetquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
other heb ik ook
maar ik heb hem op de laptop binnengehaald en vista wil hem niet spelen, zelfs al nwe codec geinstalleeerd

ik ook niet kennelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet toch niet wat je met een codec aanmoet

ik zou gaan klagen bij de filmmensen! onee je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk betalen voor de film dan doet ie het welquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
other heb ik ook
maar ik heb hem op de laptop binnengehaald en vista wil hem niet spelen, zelfs al nwe codec geinstalleeerd

krijg lamme kiewenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zou gaan klagen bij de filmmensen! onee je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk betalen voor de film dan doet ie het wel![]()

Ik wilde hem nog gaan uitprinten en maken, en dan daaar weer van een foto verslag maken, maar dat was ik dus helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
10. User met de meest absurde topics
maikuuul met je omelet!
Dat was toch een normaal topic ?
Als ik dat niet had geopend was menig Fokker gesterfd van de honger !

quote:

en we hebben 17 categorieën. ipv 12quote:Je mag zelf weten voor welke categorieën je iemand nomineert, je hoeft dus niet persé alle 12 de categorieën in te vullen.
en eenmaal genomineerd, altijd genomineerd. je kan dus niet je stem editten. (ja dat kan wel maar dat werkt niet als wij de stemmen al hebben verzameld want we gaan niet nog eens edits terug kijken)

oepsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef rulerofdeath het volgende:
er staat volges mij twee foutjes in de OP van het stemtopic:
er horen 17 categorieen te staan. 17. Beste fiets 2007
en
[..]
en we hebben 17 categorieën. ipv 12

quote:

om het makkelijk te houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Waarom eigenlijk weer (bijna) dezelfde vragen als vorig jaar?nieuwe was leuker geweest

weekend is weekendquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt die tussenstand nog een keer vernieuwd?

maandag is een nationale vrije dagquote:

quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef enter het volgende:
9. Allround meest gehate ONZ user
Viswijfje, de eigenaar mag er best wezen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |