Dat valt wel mee Yvonne, zie je de speciale dingen niet tussen de regels door?quote:Op zondag 27 mei 2007 07:47 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, dit is wel hele erge bagger km.
De aanwezigheid van bagger voelt men idd zintuigelijk aan op meerdere manierenquote:Op zondag 27 mei 2007 07:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat valt wel mee Yvonne, zie je de speciale dingen niet tussen de regels door?
Sommige dingen hoefen niet ''echt'' gezegd te worden, maar de aanwezigheid voelt men.![]()
Oy, snotaap!quote:
Door deze zin is het bijna TRU waardigquote:Op zondag 27 mei 2007 07:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De aanwezigheid van bagger voelt men idd zintuigelijk aan op meerdere manieren
Hay! jou ken ik nog nietquote:Op zondag 27 mei 2007 07:59 schreef Mutant01 het volgende:
Dude...het is zondagochtend...
Dat is de man die toen ie nog lief tegen me was de ideale schoonzoon zou zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 08:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hay! jou ken ik nog niet![]()
Aangenaam!
Zou...quote:Op zondag 27 mei 2007 08:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is de man die toen ie nog lief tegen me was de ideale schoonzoon zou zijn
Nee, maar misschien was dat verstandiger geweest. En toch vraag ik me nog steeds af waarom en hoe de radio opeens aansprong.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:03 schreef yvonne het volgende:
Teveel bier op zaterdagavond?!
Neuh, voor baggerdetectie heb je dat hele 6e zintuig niet nodig heur. Met proeven, ruiken, voelen, horen en zelfs op zicht kom je doorgaans ver genoeg om kokkend weg te wankelen.quote:
Moi? Ik ben weer aan het werkquote:Op zondag 27 mei 2007 08:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Waar ben jij de hele tijd geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |