Dat topic was waardeloos en ik kan het nog uitleggen ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
STOP! kon ik best waarderen, maar je was er met de kippen bij.
Overigens geef ik je voor de rest wel gelijk hoor, bagger = weg
Je hoeft je ook niet te excuseren hoor. 't is gewoon iets wat me opviel en ik wilde meldden.Overigens wel met een verkeerde beginpost, dat terzijde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat topic was waardeloos en ik kan het nog uitleggen ook.
Er zijn de afgelopen dagen achterelkaar youtube topics geopend. Op zich niks mis mee, ware het niet dat het dertien in een dozijn zijn. Dus laat je er een paar open en sluit je de rest.
Zelf zou ik gaan voor het sluiten van alle linken topics, tenzij er in de OP ook iets staat waar de TS zelf wat heeft gedaan. Maar dat is zelfs in jouw voorbeeld niet het geval.
Ik excuseer me nergens voor, ik leg het in kindertaal voor je uit omdat je anders met zuigende zeikposts dooremmert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te excuseren hoor. 't is gewoon iets wat me opviel en ik wilde meldden.Overigens wel met een verkeerde beginpost, dat terzijde.
Ik had et ook over mijn eigen verkeerde beginpostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik excuseer me nergens voor, ik leg het in kindertaal voor je uit omdat je anders met zuigende zeikposts dooremmert.
En begin al helemaal niet over een verkeerde beginpost, jij kwam namelijk in FB zeiken.
Die had ik al een tijdje te pakken.. proostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had et ook over mijn eigen verkeerde beginpost
En doe eens normaal manIk probeer je enkel een tip te geven. Relax eens en pak een biertje.
van hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje te pakken.. proost
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 27 mei 2007 00:04 schreef Snakey het volgende:
Dit wordt um niet.
Blijf met je teringklauwen van die NT knop af als je niets anders dan bagger hebt toe te voegen.quote:
Niets anders?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf met je teringklauwen van die NT knop af als je niets anders dan bagger hebt toe te voegen.
Oh, maar dat had ik al verwachtquote:Op zondag 27 mei 2007 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het TR niet gelezen. De OP en het topic zelf was genoeg.
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ga eens een keer wat humor proberen in te zien
quote:
Done.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:21 schreef BeeDee het volgende:
Mag de S van PrintScreen in de TT van het huidige rokershoekje in een hoofdletter veranderd worden ? Ja...ik ben een mierenneuker daarin..BvD
![]()
eh.... geen idee. Ik had er denk ik gewoon zin in.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom heeft padvinder DirkH mijn topic dicht gegooid? ''nay!''
Gegroet,
KM
Prima, dan weet ik dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
eh.... geen idee. Ik had er denk ik gewoon zin in.
Je weet, ik sta altijd voor je klaar. Mochten er nog vragen zijn dan kan je die altijd stellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Prima, dan weet ik dat.
Gegroet,
KM
Dan deed ie eindelijk iets goedquote:Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom heeft padvinder DirkH mijn topic dicht gegooid? ''nay!''
Gegroet,
KM
Vreemd genoeg heb ik dat probleem alleen met mods...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen aou je goed doen.
't Is maar een tip
Waarom word je dan modquote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef Dirkh het volgende:
En nu ben ik het topic wel zat eigenlijk. Ben nu een week mod, we zijn er wel klaar mee.
FB is er voor vragen. Liever niet, want dan moeten we ook weer antwoorden en dat kost tijd en dat heb ik niet.
Omdat het verder niks met feedback te maken heeft. Topic was voor even leuk, maar verder is het niks meer en niks minder dan een naamtopic.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef koemleit het volgende:
Remlof en DIrkh lopen jullie nu samen dezelfde topics te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |