Het opgehaalde bedrag zal natuurlijk gespendeerd worden voor betere servers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik stem voor 10 euro registratiekosten en eventueel een toelatingstest.
Dan kunnen ze lang sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het opgehaalde bedrag zal natuurlijk gespendeerd worden voor betere servers.1
Nee, want er is ook ruimte voor bagger. Gewoon blijven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:24 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een hoe-word-ik-een-volwaardig-FOK!-user-cursus komen, waarin in simpele stappen elk aspect van een toffe user wordt uitgelegd en hoe je er een kunt worden.
Sommigen zullen er niet gemaakt voor zijn, maar ja. Dan ben je dus bagger en is er altijd nog vokvorum of moemoe.nl.
Het zal allemaal welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, want er is ook ruimte voor bagger. Gewoon blijven.
Maar snáp dán dat het heel moeilijk is voor autistische users om te kunnen zien wat bagger is, als dat afhankelijk is van de mods! Het hangt dus zowel van de gemoedstoestand van de mod af, als het karakter van de mod, als het subforum waar je in post.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, want er is ook ruimte voor bagger. Gewoon blijven.
Dat is niet alleen moeilijk voor de users, maar ook nog eens leuk voor de mods.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar snáp dán dat het heel moeilijk is voor autistische users om te kunnen zien wat bagger is, als dat afhankelijk is van de mods! Het hangt dus zowel van de gemoedstoestand van de mod af, als het karakter van de mod, als het subforum waar je in post.
Dat is móéilijk voor mensen die pallets sorteren of putjes scheppen.
Doe niet zo triestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar snáp dán dat het heel moeilijk is voor autistische users om te kunnen zien wat bagger is, als dat afhankelijk is van de mods! Het hangt dus zowel van de gemoedstoestand van de mod af, als het karakter van de mod, als het subforum waar je in post.
Dat is móéilijk voor mensen die pallets sorteren of putjes scheppen.
Follow my lead.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:24 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een hoe-word-ik-een-volwaardig-FOK!-user-cursus komen, waarin in simpele stappen elk aspect van een toffe user wordt uitgelegd en hoe je er een kunt worden.
Sommigen zullen er niet gemaakt voor zijn, maar ja. Dan ben je dus bagger en is er altijd nog vokvorum of moemoe.nl.
Dus eigenlijk snap je het wel, maar je doet gewoon alsof. Sjonge.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is niet alleen moeilijk voor de users, maar ook nog eens leuk voor de mods.
Jij voelt je aangesproken zie ik?quote:
Sadist.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is niet alleen moeilijk voor de users, maar ook nog eens leuk voor de mods.
Dat dus. Ik heb niet meer of minder last van DirkH als van Remlof, Snakey of welke mod dan ook. Als iemand dat wel heeft dan vind ik dat errug knap. En hoe je het wend of keert, het beleid van de mods is zo als die is, get with it or leave. Ik ben een van die users die zich kapot kan ergeren aan al die bagger, spam en expres-bagger topics waarvan er vaak ook topics tussen zitten die gewoon enkel aangemaakt worden om 'modje te pesten'. En dan nog boos worden ook als ze een (tijdelijke) ban krijgen.quote:Opvrijdag 25 mei 2007 18:13schreef doka het volgende:
Wat een toestand om (bijna) niks
Eensch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Damn, de bruine anjer kussers stapelen zich hier wel op. Ik zeg: minder bagger betekent ook minder gelul over bagger. Het zijn JUIST de mods die vertyfte topiques open laten om elkander een herendienst te bewijzen. Vastgeroeste oldbies krijgen een reeks omdat ze op het "bruine lijstje" staan van de mods, mods lachen lekker mee in menig baggertopique geopend door chronische baggeraars zoals Paultjuhhh, Dribbel of Ponylover. En ga zo maar door...
Tot dusver mijn betoog over ONZ en de relatie met de mods. Over Dirkh kan ik alleen het volgende zeggen: ondanks het feit dat die gast zo verkozen zou kunnen worden als prins carnaval van geestelijk gehandicapte carnavalsvereniging De Oelewappers, geeft hij wel het goede voorbeeld aan de andere mods. Weg met bagger, hoezee voor de TTT!
Insomaniac had daar een goede uitleg voor.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik wilde hier net een goed topic over openen, niet nodig dus. Alleen komt 'ie soms zo gefrustreerd over met z'n "Bagger" "slotje" "dicht" "nee" "kuttopic" etc etc. Soms ook best grappige topics, maar dat zal ik dan wel in de [FB] zetten
Way to go!![]()
Zie TTT en postgeschiedenis. Er zitten geen juweeltjes bij en ook bagger. Have fun.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef tlepel het volgende:
Zeg Dirkh ,open zelf eens een goed topic
En modsquote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
DirkH, je doet het goed jongen, alleen de baggeraars klagen.
Als jullie niet zoveel zouden baggeren, dan zou hij daar wel de tijd voor hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef tlepel het volgende:
Zeg Dirkh ,open zelf eens een goed topic
mijn gebagger is de laatste dagen flink afgenomen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jullie niet zoveel zouden baggeren, dan zou hij daar wel de tijd voor hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jullie niet zoveel zouden baggeren, dan zou hij daar wel de tijd voor hebben.
dit is wel een heel achterlijke vergelijking zeg.quote:Opzondag 27 mei 2007 17:46schreef dangerdave het volgende:
[..]
de SS gaf ook niet van elkaar toe dat ze fout zaten.
Van onze beslissingen is nog nooit iemand doodgegaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef dangerdave het volgende:
[..]
de SS gaf ook niet van elkaar toe dat ze fout zaten.
Zover bekend is...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Van onze beslissingen is nog nooit iemand doodgegaan
Dat is eigenlijk geen goede zaak Remlofquote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Van onze beslissingen is nog nooit iemand doodgegaan
bek dicht, debiel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is wel een heel achterlijke vergelijking zeg.
Zo, en wie ben jij dan wel? Ben jij zo'n kutkneusje die alleen maar onder een ander account hier stoer durft te doen? Met die paar posts hier heb jij gewoon helemaal niks te vertellen, dus flikker lekker op.quote:
Was jij een aantal posts geleden niet aan het zeiken over 'relatieve status' en 'ik ken die en die dus ik mag dat'?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, en wie ben jij dan wel? Ben jij zo'n kutkneusje die alleen maar onder een ander account hier stoer durft te doen? Met die paar posts hier heb jij gewoon helemaal niks te vertellen, dus flikker lekker op.
Sneu ventje. Kom eerst maar eens met één normale post en je we zien je wel weer in dit topic terug Tot die tijd kan je gewoon wegblijven.
Cursusje begrijpend lezen aou je goed doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Was jij een aantal posts geleden niet aan het zeiken over 'relatieve status' en 'ik ken die en die dus ik mag dat'?
Ik ben het met je eens dat de newbie normaal moet doen, maar je zou ook kunnen proberen dat op een normale(re) manier te doen, zonder dat je jezelf min of meer tegen gaat spreken...
't Is maar een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |