Zie TTT en postgeschiedenis. Er zitten geen juweeltjes bij en ook bagger. Have fun.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef tlepel het volgende:
Zeg Dirkh ,open zelf eens een goed topic
En modsquote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
DirkH, je doet het goed jongen, alleen de baggeraars klagen.
Als jullie niet zoveel zouden baggeren, dan zou hij daar wel de tijd voor hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef tlepel het volgende:
Zeg Dirkh ,open zelf eens een goed topic
mijn gebagger is de laatste dagen flink afgenomen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jullie niet zoveel zouden baggeren, dan zou hij daar wel de tijd voor hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jullie niet zoveel zouden baggeren, dan zou hij daar wel de tijd voor hebben.
dit is wel een heel achterlijke vergelijking zeg.quote:Opzondag 27 mei 2007 17:46schreef dangerdave het volgende:
[..]
de SS gaf ook niet van elkaar toe dat ze fout zaten.
Van onze beslissingen is nog nooit iemand doodgegaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef dangerdave het volgende:
[..]
de SS gaf ook niet van elkaar toe dat ze fout zaten.
Zover bekend is...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Van onze beslissingen is nog nooit iemand doodgegaan
Dat is eigenlijk geen goede zaak Remlofquote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Van onze beslissingen is nog nooit iemand doodgegaan
bek dicht, debiel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is wel een heel achterlijke vergelijking zeg.
Zo, en wie ben jij dan wel? Ben jij zo'n kutkneusje die alleen maar onder een ander account hier stoer durft te doen? Met die paar posts hier heb jij gewoon helemaal niks te vertellen, dus flikker lekker op.quote:
Was jij een aantal posts geleden niet aan het zeiken over 'relatieve status' en 'ik ken die en die dus ik mag dat'?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, en wie ben jij dan wel? Ben jij zo'n kutkneusje die alleen maar onder een ander account hier stoer durft te doen? Met die paar posts hier heb jij gewoon helemaal niks te vertellen, dus flikker lekker op.
Sneu ventje. Kom eerst maar eens met één normale post en je we zien je wel weer in dit topic terug Tot die tijd kan je gewoon wegblijven.
Cursusje begrijpend lezen aou je goed doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Was jij een aantal posts geleden niet aan het zeiken over 'relatieve status' en 'ik ken die en die dus ik mag dat'?
Ik ben het met je eens dat de newbie normaal moet doen, maar je zou ook kunnen proberen dat op een normale(re) manier te doen, zonder dat je jezelf min of meer tegen gaat spreken...
't Is maar een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |