Dat gebeurt wel eens he?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef koemleit het volgende:
Remlof en DIrkh lopen jullie nu samen dezelfde topics te sluiten?
Nou doe je het toch.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:47 schreef remlof het volgende:
Jovink zou beter moeten weten, is notabene net terug van een ban
het is toch gewoon waar,je hebt daar niet eens een topic voor nodig,remlof voor Premierquote:Op zondag 27 mei 2007 18:43 schreef IHVK het volgende:
Remlof voor president!!
Dirkh is jaloers.![]()
En remlof je hoeft het niet te ontkrachten hoor, het is gewoon waar.
Ja, foutje van mij, ik had eerst een nieuw topic moeten openen. Ik kan 'm wel editten, mag ie dan weer open? Ik denk dat een Bush topic veel succesvoller kan zijn, want dat is schieten op een wild varken.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Dirkh het volgende:
Is geen raar slotje. Het is een plaatje uit dat topic gehaald, en het is bagger.
Gaap. Kwaliteitseisen aan ONZ-topics.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Dirkh het volgende:
Je opent maar een nieuw topic die wel de moeite waard is.
Open die ander ook dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw America topic is toch ook nog open? Gaap, pberends [afbeelding]
Leuk, pberends die weer even gaat zuigen.quote:
Ben het eens met de feedback en blij met de manier waarop je ermee omgaatquote:Op maandag 28 mei 2007 00:10 schreef Dirkh het volgende:
Gambrono, bedankt voor de tips.
Ik gebruik geen PI's tenzij ik iets post wat ik niet meen.
Een vriendelijke usericon is niet nodig. Ik ben gewoon een vriendelijke knul.
Ik zit met plezier op Onzin, ik heb lol met de users, ik sluit zo nu en dan eens wat en vermaak me verder kostelijk.
Het is overigens helemaal niet mijn bedoeling om baggeraars een goed gevoel te geven als ik hun topic sluit, het is de bedoeling dat ze het achterwege laten. Dat is namelijk het doel van een slotje.
Desalnietemin, bedankt voor de FB.
Ik denk dat het onaardige iets overdreven wordt. Het is meer de posts van anderen die er toe leiden dat anderen denken dat ik onaardig ben. (ik ben zo'n lief menneke)quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben het eens met de feedback en blij met de manier waarop je ermee omgaatEr is trouwens wel een verschil tussen bagger en bagger. Users die tien keer op rij hetzelfde kuttopic openen verdienen een onvriendelijk slotje, users die gewoon een te slecht topic openen (wat dan wel grappig kan zijn) verdienen misschien een wat aardigere PI. Verder ben je m.i. goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |