Iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die post van: "jongens, mijn vriendin komt zo, dus ff aardig doen en geen rare dingen zeggen" was er ook nog...
als je alles bij elkaar bekijkt, dan vertrouw ik het ook niet... denk dat het een kloon was van Bootje!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Cuckoo voelde een uur geleden al nattigheid(weet niet of het zo is hoor!)
Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss Your Lips, die heb ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Don Diablo hierooo [afbeelding] [afbeelding]
Ik zou slaan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef leolinedance het volgende:
heulemaal niks hier. een paar blatende kerels hier![]()
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je alles bij elkaar bekijkt, dan vertrouw ik het ook niet... denk dat het een kloon was van Bootje!
[..]
Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss Your Lips, die heb ik
je hoorde ook nog ff Euromasters - Alles Naar De Klote er tussendoor
quote:
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tofquote:
gewoon willekeurig een paar tsjechen rossen dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef denB het volgende:
[..]
Ik zou slaan!
Ik heb hier geen radioIk zit midden in een studio
enige wat ik hoor ik tests van programma's die op de tv gaan verschijnen
mysteryland, lekker de hele dag spacennnquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tof![]()
Dan zou ik dat zeepje laten liggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
gewoon willekeurig een paar tsjechen rossen dusik yit hier wel als enige nederlander nu he
![]()
ga ik ook heeenquote:
1e nummer is dik raggen en beukenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Tokyo Ghetto Pussy![]()
Super vet feestje is dat!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tof![]()
ik ga naar Sensation Whitequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uurtje is genoeg toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Sok41 het volgende:
ik luister naar slamFM laatste tijd
Toppersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Super vet feestje is dat!!
Ga over een maandje naar Sensation White. Lijkt me ook een leuk feest..
En over 2 weken zit ik bij de toppers..
nee die sla ik overquote:
de toppersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Super vet feestje is dat!!
Ga over een maandje naar Sensation White. Lijkt me ook een leuk feest..
En over 2 weken zit ik bij de toppers..
wtf, y en z verkeerd om zitten?quote:
straks in de auto naar Enschede weer volledig los met beukende soundsquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
laatste dagen luister ik helemaal geen muziek meer op mijn werkMaar onderweg wel weer iPod op
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
Volgens mij heeft Leolinedance (die naam blijft apart) een toetsenbord waar de Y en de Z omgewisseld zijn
![]()
Wij denken hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
Volgens mij heeft Leolinedance (die naam blijft apart) een toetsenbord waar de Y en de Z omgewisseld zijn
![]()
ik ga gewoon lekker op de fiets in het zonnetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
straks in de auto naar Enschede weer volledig los met beukende sounds![]()
![]()
Nee man, lekker je benen uit de kom jumpen !quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Uurtje is genoeg toch?
Telkens hetzelfde bandje
Goedkoper dan een avondje stappen denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ach, misschien loopt er nog wat leuke dames rond.. en voor 15 euro.. dat valt wel mee..![]()
dat klopt. toetsenbord is gaar hier. ik kan er ook niks aan doen. als ik cijfers wil maken moet ik de shift in gaan houden. wat een gare bedoeling yegquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
ieder geval die is al wel bekend...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde naar Black, maar voor dat geld is de line-up niet echt supersterk
Op die fietsquote:
Troo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ach, misschien loopt er nog wat leuke dames rond.. en voor 15 euro.. dat valt wel mee..![]()
als je mooie dames had willen zien, had je hierheen moeten gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
nee een radioyender met goede muyiekquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[..]
Is dat voedsel?
Klinkt als een chinees gerecht
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef denB het volgende:
[..]
Goedkoper dan een avondje stappen denk ik
Sensation komen steeds meer breezersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde naar Black, maar voor dat geld is de line-up niet echt supersterk
[22-07-2006] Pleasure Island Festival 2006 by Playboyquote:ik kon trouwens ook niet naar dat playboy feest![]()
Voor een uurtje idd! Dan is het wel te doen. Hoor je de populairste platen en dan beginnen ze weer opnieuwquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nee man, lekker je benen uit de kom jumpen !
gewoon ervoor zorgen dat je geen zinnen maakt met een Y of een Z erin en ook geen cijfers moeten typenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat klopt. toetsenbord is gaar hier. ik kan er ook niks aan doen. als ik cijfers wil maken moet ik de shift in gaan houden. wat een gare bedoeling yeg![]()
Da´s ook in Duitslandquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
spreek je hem via MSN of PM??quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. nog even wat goed nieuws.. Bootje heeft nog een relatie..
dat doet me deugt. ik ga even een liedje yingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
"heeft nog"quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
wat ga je yingen...?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat doet me deugt. ik ga even een liedje yingen![]()
hij msnt nu stiekem.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
it's a wonderful wonderful toetsenbordquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
een liedje.
§it§s a wonderful dazzzzzz the sun is shininggggg!
Wat zegt hij?quote:
ik ben over 11 minuten weer wegquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Sehnsucht het volgende:
Ben d'r weer.
Wij over half uurtjequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Sehnsucht het volgende:
Ben d'r weer.
Weinig nut om zo te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
uhm nou jongens.. ff een berichtje van mij. heb besloten om iig deze week hier niet meer te posten.
ik heb mezelf uiteindelijk zelf in een benarde situatie gebracht. daar neem ik zelf verantwoordelijkheid voor. toch zullen sommige mensen even rekening moeten houden met wat "pesten" inhoudt, en wat "naaien" inhoudt.. het ene kan ik tegen, het andere is gewoon triest.
de betreffende personen die onder het 2e vallen voelen zelf wel aan wat zij hebben veroorzaakt.
ik wens jullie nog fijne stagedagen toe.
Tom
Als zij hierdoor jullie relatie in twijfel brengt zit er iets niet goed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
uhm nou jongens.. ff een berichtje van mij. heb besloten om iig deze week hier niet meer te posten.
ik heb mezelf uiteindelijk zelf in een benarde situatie gebracht. daar neem ik zelf verantwoordelijkheid voor. toch zullen sommige mensen even rekening moeten houden met wat "pesten" inhoudt, en wat "naaien" inhoudt.. het ene kan ik tegen, het andere is gewoon triest.
de betreffende personen die onder het 2e vallen voelen zelf wel aan wat zij hebben veroorzaakt.
ik wens jullie nog fijne stagedagen toe.
Tom
Sluit ik mij helemaal bij aan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef denB het volgende:
[..]
Weinig nut om zo te reageren.
Ten eerste heb je het zelf gepost.
Ten 2e is dit een forum, en kan je dit soort dingen verwachten. Wij geen 100% echte vrienden van je, en daarom kan je dit soort streken verwachten.
Maar zo denk ik er persoonlijk over
hier ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef denB het volgende:
[..]
Weinig nut om zo te reageren.
Ten eerste heb je het zelf gepost.
Ten 2e is dit een forum, en kan je dit soort dingen verwachten. Wij geen 100% echte vrienden van je, en daarom kan je dit soort streken verwachten.
Maar zo denk ik er persoonlijk over
en hier ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als zij hierdoor jullie relatie in twijfel brengt zit er iets niet goed!
Roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |