ik ga naar Sensation Whitequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tof![]()
Uurtje is genoeg toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:38 schreef Sok41 het volgende:
ik luister naar slamFM laatste tijd
Toppersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Super vet feestje is dat!!
Ga over een maandje naar Sensation White. Lijkt me ook een leuk feest..
En over 2 weken zit ik bij de toppers..
nee die sla ik overquote:
de toppersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Super vet feestje is dat!!
Ga over een maandje naar Sensation White. Lijkt me ook een leuk feest..
En over 2 weken zit ik bij de toppers..
wtf, y en z verkeerd om zitten?quote:
straks in de auto naar Enschede weer volledig los met beukende soundsquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
laatste dagen luister ik helemaal geen muziek meer op mijn werkMaar onderweg wel weer iPod op
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
Volgens mij heeft Leolinedance (die naam blijft apart) een toetsenbord waar de Y en de Z omgewisseld zijn
![]()
Wij denken hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
Volgens mij heeft Leolinedance (die naam blijft apart) een toetsenbord waar de Y en de Z omgewisseld zijn
![]()
ik ga gewoon lekker op de fiets in het zonnetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
straks in de auto naar Enschede weer volledig los met beukende sounds![]()
![]()
Nee man, lekker je benen uit de kom jumpen !quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Uurtje is genoeg toch?
Telkens hetzelfde bandje
Goedkoper dan een avondje stappen denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ach, misschien loopt er nog wat leuke dames rond.. en voor 15 euro.. dat valt wel mee..![]()
dat klopt. toetsenbord is gaar hier. ik kan er ook niks aan doen. als ik cijfers wil maken moet ik de shift in gaan houden. wat een gare bedoeling yegquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |