Iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die post van: "jongens, mijn vriendin komt zo, dus ff aardig doen en geen rare dingen zeggen" was er ook nog...
als je alles bij elkaar bekijkt, dan vertrouw ik het ook niet... denk dat het een kloon was van Bootje!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Cuckoo voelde een uur geleden al nattigheid(weet niet of het zo is hoor!)
Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss Your Lips, die heb ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Don Diablo hierooo [afbeelding] [afbeelding]
Ik zou slaan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef leolinedance het volgende:
heulemaal niks hier. een paar blatende kerels hier![]()
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je alles bij elkaar bekijkt, dan vertrouw ik het ook niet... denk dat het een kloon was van Bootje!
[..]
Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss Your Lips, die heb ik
je hoorde ook nog ff Euromasters - Alles Naar De Klote er tussendoor
quote:
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tofquote:
gewoon willekeurig een paar tsjechen rossen dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef denB het volgende:
[..]
Ik zou slaan!
Ik heb hier geen radioIk zit midden in een studio
enige wat ik hoor ik tests van programma's die op de tv gaan verschijnen
mysteryland, lekker de hele dag spacennnquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tof![]()
Dan zou ik dat zeepje laten liggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
gewoon willekeurig een paar tsjechen rossen dusik yit hier wel als enige nederlander nu he
![]()
ga ik ook heeenquote:
1e nummer is dik raggen en beukenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Tokyo Ghetto Pussy![]()
Super vet feestje is dat!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K wil ook altijd nog een keer naar zo'n feest heen, lijkt me wel vet op zich. K hou niet echt van die muziek (paar moaties wel) maar lijkt me gewoon keer tof![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |