ieder geval die is al wel bekend...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde naar Black, maar voor dat geld is de line-up niet echt supersterk
Op die fietsquote:
Troo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ach, misschien loopt er nog wat leuke dames rond.. en voor 15 euro.. dat valt wel mee..![]()
als je mooie dames had willen zien, had je hierheen moeten gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ach, misschien loopt er nog wat leuke dames rond.. en voor 15 euro.. dat valt wel mee..![]()
nee een radioyender met goede muyiekquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[..]
Is dat voedsel?
Klinkt als een chinees gerecht
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef denB het volgende:
[..]
Goedkoper dan een avondje stappen denk ik
Sensation komen steeds meer breezersquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde naar Black, maar voor dat geld is de line-up niet echt supersterk
[22-07-2006] Pleasure Island Festival 2006 by Playboyquote:ik kon trouwens ook niet naar dat playboy feest![]()
Voor een uurtje idd! Dan is het wel te doen. Hoor je de populairste platen en dan beginnen ze weer opnieuwquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nee man, lekker je benen uit de kom jumpen !
gewoon ervoor zorgen dat je geen zinnen maakt met een Y of een Z erin en ook geen cijfers moeten typenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat klopt. toetsenbord is gaar hier. ik kan er ook niks aan doen. als ik cijfers wil maken moet ik de shift in gaan houden. wat een gare bedoeling yeg![]()
Da´s ook in Duitslandquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
Volgens mij heeft Leolinedance (die naam blijft apart) een toetsenbord waar de Y en de Z omgewisseld zijn
![]()
spreek je hem via MSN of PM??quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. nog even wat goed nieuws.. Bootje heeft nog een relatie..
dat doet me deugt. ik ga even een liedje yingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
"heeft nog"quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
wat ga je yingen...?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat doet me deugt. ik ga even een liedje yingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |