hij msnt nu stiekem.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja.. nog even wat goed nieuws.. Bootje heeft nog een relatie..
it's a wonderful wonderful toetsenbordquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
een liedje.
§it§s a wonderful dazzzzzz the sun is shininggggg!
Wat zegt hij?quote:
ik ben over 11 minuten weer wegquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Sehnsucht het volgende:
Ben d'r weer.
Wij over half uurtjequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Sehnsucht het volgende:
Ben d'r weer.
Weinig nut om zo te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
uhm nou jongens.. ff een berichtje van mij. heb besloten om iig deze week hier niet meer te posten.
ik heb mezelf uiteindelijk zelf in een benarde situatie gebracht. daar neem ik zelf verantwoordelijkheid voor. toch zullen sommige mensen even rekening moeten houden met wat "pesten" inhoudt, en wat "naaien" inhoudt.. het ene kan ik tegen, het andere is gewoon triest.
de betreffende personen die onder het 2e vallen voelen zelf wel aan wat zij hebben veroorzaakt.
ik wens jullie nog fijne stagedagen toe.
Tom
Als zij hierdoor jullie relatie in twijfel brengt zit er iets niet goed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
uhm nou jongens.. ff een berichtje van mij. heb besloten om iig deze week hier niet meer te posten.
ik heb mezelf uiteindelijk zelf in een benarde situatie gebracht. daar neem ik zelf verantwoordelijkheid voor. toch zullen sommige mensen even rekening moeten houden met wat "pesten" inhoudt, en wat "naaien" inhoudt.. het ene kan ik tegen, het andere is gewoon triest.
de betreffende personen die onder het 2e vallen voelen zelf wel aan wat zij hebben veroorzaakt.
ik wens jullie nog fijne stagedagen toe.
Tom
Sluit ik mij helemaal bij aan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef denB het volgende:
[..]
Weinig nut om zo te reageren.
Ten eerste heb je het zelf gepost.
Ten 2e is dit een forum, en kan je dit soort dingen verwachten. Wij geen 100% echte vrienden van je, en daarom kan je dit soort streken verwachten.
Maar zo denk ik er persoonlijk over
hier ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef denB het volgende:
[..]
Weinig nut om zo te reageren.
Ten eerste heb je het zelf gepost.
Ten 2e is dit een forum, en kan je dit soort dingen verwachten. Wij geen 100% echte vrienden van je, en daarom kan je dit soort streken verwachten.
Maar zo denk ik er persoonlijk over
en hier ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als zij hierdoor jullie relatie in twijfel brengt zit er iets niet goed!
Roy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |