bron: www.nu.nlquote:BOL.com vergist zich in prijs
Uitgegeven: 21 mei 2007 12:49
Laatst gewijzigd: 21 mei 2007 12:51
AMSTERDAM - Webwinkel BOL.com heeft dit weekeinde per abuis een digitale fotocamera aangeboden met een korting van 92 procent. Het toestel, met een waarde van 349,95 euro, stond voor 28,99 euro te koop.
Verschillende klanten trachtten de camera, een Canon Digital Ixus 75, snel te bestellen - soms in grote aantallen. In een e-mail aan de klanten annuleerde BOL.com de bestelling echter. "Door een technische fout in ons systeem is de getoonde prijs van de Canon Digital Ixus 75 echter niet de juiste. Conform artikel 2 van de Algemene Verkoopvoorwaarden, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak", schrijft de webwinkel.
De verkeerde prijs stond maandag aan het begin van de middag nog altijd op de website. Wel vermeldt BOL.com dat de camera niet leverbaar is.
Otto
De kwestie vertoont gelijkenis met een voorval bij postorderbedrijf Otto. Dat bood in oktober 2006 op de website een breedbeeldtelevisie te koop aan voor 99 euro. In werkelijkheid kostte het toestel zeventien keer zo veel.
De verkeerde prijs bleef destijds ruim een week op de website staan, omdat Otto de fout niet tijdig kon herstellen. Vele honderden klanten trachtten toen een slaatje uit de situatie te slaan. Ook groothandelaren meldden zich, en bestelden tientallen televisies tegelijk.
Kort geding
Otto weigerde de bestellingen te leveren, onder verwijzing naar de algemene voorwaarden. Een deel van de Otto-klanten spande daarop een kort geding aan, dat ze in januari echter verloren. De stichting Postwanorder, die de klanten vertegenwoordigt, besloot in hoger beroep te gaan. Dat moet nog dienen.
Een woordvoerster van BOL.com kon niet onmiddellijk inhoudelijk reageren.
dat topic zit vol, moron.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef rene90 het volgende:
slotje lijkt me:) alsof we dit nog niet wisten, persbericht staat ook in het orginele topic
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb anders m'n Canon al binnen hoor! Jullie niet?
quote:Wie zijn online?
We hebben 42 gasten online
Dus..?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat ze op basis van de wet "Koop op afstand" verplicht zijn binnen afzienbare termijn een bevestiging te sturen.
Anders is de zichtperiode geen 8 dagen maar 3 maanden.
Ik vind 'm niet meer op de site hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij staat nog steeds voor 29 euro op de site, rare zaak hoor.
klikquote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet meer op de site hoor.
Subtiel aangepakt ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef RonSijm het volgende:
lol... ik zou ook niet rekenen op een tegoed bon ofzo![]()
http://i15.tinypic.com/6fuiww6.gif <- klik
(Van beneden maar boven lezen (1~5))
Ah, ik ging gewoon via Elektronica, Digitale Camera's, 7 MP. Dan staat 'ie er niet tussen.quote:
Je had dus inderdaad gewoon 30 camera's moeten bestellen, op allerlei verschillende namen van familieleden / vrienden / fictieve persoon. Dan had je 300 euro aan tegoedbonnen en kon je alsnog die camera kopengratis krijgen.quote:Witte verklaart tegenover Webwereld dat Bol.com het incident betreurt en de betrokken gebruikers een tegoedbon van 10 euro heeft toegezegd wegens het ongemak.
Hehe... dan gaat er een slordige site beheerder ontslagen worden denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef Andyy het volgende:
BOL.com gaat de 1700 klanten als goedmakertje een tegoedbon van tien euro aanbieden.
nouja, liever 17k dan 440k verlies denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef RonSijm het volgende:
[..]
Hehe... dan gaat er een slordige site beheerder ontslagen worden denk ik
Hebben ze toch nog 17000 euro verlies, als iedereen zn bon gaat gebruiken teminste
Vaak moet je wel wat bij betalen en iets van ¤10,- is voor BOL.com misschien maar ¤7,-.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef RonSijm het volgende:
[..]
Hehe... dan gaat er een slordige site beheerder ontslagen worden denk ik
Hebben ze toch nog 17000 euro verlies, als iedereen zn bon gaat gebruiken teminste
nouja een vlugge rekensom leert dat dus 1700 keer een 10 euro kadobon. dat is dus al een kostenpost van 17.000 euro, plus dat iedereen zijn geld moet terugkrijgen. stel dat iemand daar 2 minuten mee bezig is, is dat dus een klusje van 3400 minuten. 3400 minuten /60 is ongeveer 56 uur. Ze zijn dus een hele week kwijt om iemand in te zetten om al die bedragen in te voeren...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Vaak moet je wel wat bij betalen en iets van ¤10,- is voor BOL.com misschien maar ¤7,-.
ik zat nog aardig in de buurt ookquote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Adelante het volgende:
bestelde aantallen canon digicam:
do 17 mei - 0 stuks (hemelvaart hê!)
vr 18 mei - 3 stuks
za 19 mei - 5 stuks
zo 20 mei - 1.612 stuks
nu hebben ze geen verlies meer, maar minder winst.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
nouja, liever 17k dan 440k verlies denk ik.
het waren 1.700 klanten he, wie weet hoeveel die handelaren er ineens hebben besteld. Ben benieuwd wat het percentage FOK!ers is van die 1.700, volgens mij aardig wat gezien de vorige twee topicsquote:
ah ik dacht aantallenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
het waren 1.700 klanten he, wie weet hoeveel die handelaren er ineens hebben besteld. Ben benieuwd wat het percentage FOK!ers is van die 1.700, volgens mij aardig wat gezien de vorige twee topics
en die 10,- euro bon vind ik een zeer nette oplossing, BOL.com scheept daarmee haar klanten niet af met een annuleringsmailtje, maar biedt een nette service.
dat rijtje met verkochte aantallen was een overdrijvingquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op Wehkamp niet zo eenvoudig op prijs sorteren en moet je héél wat artikelen langs om 'm te vinden
quote:Geachte heer XXXXXXXXXXXXXX,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 mei 2007.
In antwoord op uw vraag kunnen we u het volgende laten weten. De tegoedbon wordt automatisch naar alle klanten gestuurd die deze camera hebben besteld.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXXXXXXX
bol.com Klantenservice
www.bol.com
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef Asmodean het volgende:
hahaha, fantastisch, toch nog een gratis tientje
*Maakt een lange neus naar de mensen die de mensen die de camera besteld hebben als kansloze rukkers betitelden
Ja, geweldig!quote:
Het was ook een kansloze aktie, of wou je nou zeggen dat je 10 euro heel wat vind? BOL lacht echt het laatste hoor, die kan nu een bestelling van jou en tig anderen verwachten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef Asmodean het volgende:
*Maakt een lange neus naar de mensen die de mensen die de camera besteld hebben als kansloze rukkers betitelden
quote:Geachte heer XXXXXXXXXX,
Onlangs heeft u bij ons één of meerdere Canon Digital Ixus 75 camera’s
besteld.
Vanmorgen heeft u een bericht van ons ontvangen aangaande de annulering van
deze bestelling(en).
Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben,
dan ontvangt u binnen een week uw geld terug.
Om u enigszins in het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u hierbij een
cadeaubon ter waarde
van ¤ 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.
Cadeauboncode : XXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
Waarde : ¤ 10,-
Vervaldatum : 31 december 2007
Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
----------------------------------------------------------------------
Het inwisselen van een cadeaubon is heel eenvoudig.
1. Leg een artikel in uw winkelwagentje.
2. Klik op 'Ga verder met bestellen'.
3. Doorloop de stappen 'Adresgegevens' en 'Verzendwijze &
Cadeauservice'.
4. Selecteer bij 'Betaalmethode' de gewenste betaalmethode, en selecteer
'Coupons'.
Vul vervolgens uw cadeauboncode in en klik op 'Ga verder met bestellen'.
5. Rond de bestelling af door op 'Bestellen' te klikken.
Raadpleeg voor gebruik altijd de cadeaubonvoorwaarden.
Die vindt u onderaan op onze site bij Algemene Verkoopvoorwaarden.
----------------------------------------------------------------------
Ik krijg een waardebon van 10 euro en jij krijgt niets. Wie is er nou een kansloze rukker?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was ook een kansloze aktie, of wou je nou zeggen dat je 10 euro heel wat vind? BOL lacht echt het laatste hoor, die kan nu een bestelling van jou en tig anderen verwachten.
Maar hoe dan ook, Felicitaties aan alle kansloze rukkers met jullie waardebon van 10 euro![]()
Ik 5 minuten geleden. Je krijgt em nog wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen mail over een tegoedbon gehad
Ja, dus? Een win-win situatie aangezien wij 10 euro korting krijgen die jij niet krijgt en bol.com zo meer klanten heeft. 10 euro korting is toch aardig wat op een leuk en scherp geprijsd boek.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was ook een kansloze aktie, of wou je nou zeggen dat je 10 euro heel wat vind? BOL lacht echt het laatste hoor, die kan nu een bestelling van jou en tig anderen verwachten.
Maar hoe dan ook, Felicitaties aan alle kansloze rukkers met jullie waardebon van 10 euro![]()
Ik vind 10 euro helemaal niet heel wat. Maar het is toch leuk om 10 euro gratis te kunnen besteden bij Bol.com. Ik bestel er toch wel enkele keren per jaar iets, en dat ik nu gratis 10 euro krijg vind ik erg leuk. Het is toch een gratis dvd. Ik snap niet dat jij zo enorm triest erover doet. Hoezo kansloze actie? We hebben een gratis tientje gekregen. Dat jij dat dan voor hilarisch en voor kansloze rukkers vindt is echt té stakkerig. Baal je soms dat je zelf niet even op 'bestellen' hebt geklikt?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben, dan ontvangt u binnen een week uw geld terug.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Idd, bestel nooit meer wat bij die knakkers
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef w00h00 het volgende:
Fuck bol.com. Laatste keer dat ik daar iets besteld heb![]()
Likken?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef Ferdii het volgende:
ik voel me slecht, 3 keer likken en 10 eurie verdient
had ik em nou maar met 30 accounts besteld, dan had ik die camera alsnog gratis gehad
Ik wacht op een bestelling van de Wehkamp waar ze een nul zijn vergetenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Junkie het volgende:
Otto, Bol, welke webshop wordt het hierna?
Bijenkorf? Apple? Neckermann? Ikea? PABO?![]()
Ga dan gewoon naar gratis punt nl ofzow...![]()
Stelletje nederlanders...![]()
[afbeelding]
http://gratis.nl -- http://www.gratiz.nl/
![]()
![]()
Hoop je nu op opnieuw 10 euro korting? Hoe duur is het 54x zwaardere artikel btw?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wacht op een bestelling van de Wehkamp waar ze een nul zijn vergeten
Alleen is het wat zwaarder dan een Ixus.
54x zwaarder om precies te zijn.
Nee, ik ben niet zo dom om het artikel eerst op een forum te plaatsen en dan te bestellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoop je nu op opnieuw 10 euro korting? Hoe duur is het 54x zwaardere artikel btw?![]()
Van 1000 naar 100, geloof je het zelf?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:43 schreef rene90 het volgende:
een camera weegt zo een 100 gr , dus 5.4 kilo ongeveer,
dat zou het gewicht zijn van...een monitor, weer een printer, tja...iedereen zich suf zoeken,
en 0-tjes verschil zijn het moost, ga je van 1000 euro naar 100...kijk dat scheelt:D
maar oke ben benieuwd, wanneer hoor je het binnen te krijgen magnet?
Jongens! Allemaal ff een neppe code mailen!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:42 schreef dennistd het volgende:
oh ja, mensen die hun code toch niet gebruiken kunnen hem hier invulllen:
http://frontpage.fok.nl/crew/mail/102433
Ik heb em gevonden!!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dom om het artikel eerst op een forum te plaatsen en dan te bestellen.
En het was 115,38x zwaarder. Rekenfoutje door verkeerd gewicht van Ixus (130 gram) berekend.
Het is normaal 899,00 en nu 89,90
Maar meer zeg ik niet
Ook met 10 euro ben je een kansloze rukkerquote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef Asmodean het volgende:
quote:Onlangs heeft u bij ons één of meerdere Canon Digital Ixus 75 camera’s
besteld.
Vanmorgen heeft u een bericht van ons ontvangen aangaande de annulering van
deze bestelling(en).
Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben,
dan ontvangt u binnen een week uw geld terug.
Om u enigszins in het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u hierbij een
cadeaubon ter waarde
van ¤ 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.
Cadeauboncode :
Waarde : ¤ 10,-
Vervaldatum : 31 december 2007
Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Fuck da's snelquote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb em gevonden!!![]()
Gelijk ook 1 besteld.![]()
![]()
Waarschijnlijk is hij inmiddels al 10 euro lichterquote:Op maandag 21 mei 2007 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als dat je echte code is gebruikt een ander 'm wel voor je
Ik heb de antraciet.. Maar ik ben er stil over.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Fuck da's snel
Welke? Antraciet of zilver?
Maar hou het voor jezelf svp. Anders heb jij niets en ik ook niet.
Hoe snel gaat dat bij Wehkamp normaal?
Dag later in huis? Of bluffen ze?
Thanks!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb de antraciet.. Maar ik ben er stil over.Wil em graag hebben.
![]()
![]()
dus kun je geen codes van anderen gebruikenquote:
Is niet zeker. Het kan zijn dat de codes niet gekoppeld zijn aan een gebruiker.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef dennistd het volgende:
[..]
dus kun je geen codes van anderen gebruiken
quote:ma 21 mei 2007 19:09u door N********e
Hoi, welk artikel is dat 115,38x zwaardere ding?
Ben wel nieuwsgierig! (nee ik ben niet van bol.com of welke instantie dan ook -.-)
gr
N***s
quote:Mon 21 May 2007 19:16u door N********e
Zeg dan teminste in welke categorie het valt, camera's tv's e.d
quote:Echt niet?
ma 21 mei 2007 19:13u door w*******r
Zeg je ook niet meer in PM? Ik hou mn muil wel
Alleen maar benieuwd natuurlijkquote:Mon 21 May 2007 19:23u door d*********k
zeg eens om welk apparaat het gaat, ik zal het niet verder vertellen
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
In mijn PM:
[..]
[..]
Alleen maar benieuwd natuurlijk![]()
juist als je zo reageert weet iedereen precies dat jij een pm gestuurd hebtquote:
Moet je niet vergeten je code weg te halen...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef renz0r het volgende:
http://www.nu.nl/news/108(...)t_zich_in_prijs.html
idd een nette afhandeling met een 10 euro tegoedbon
die doet het allang niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Moet je niet vergeten je code weg te halen...![]()
Joh, echt? Serieus?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Furia het volgende:
Ik krijg net een bon ter compensatie van ¤10,-!!!
Zit je me te dissen ofzo?quote:
Noquote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Furia het volgende:
Ik krijg net een bon ter compensatie van ¤10,-!!!
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet echt een appetijtelijk aanzicht.
En dan die drol er ook nog eens bij.
En verkrijgbaar in zilver of antraciet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden
Het is 14,9 of 15 kilo![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een PM van Longmen gehad, bedankt gast!![]()
Da's knap dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een PM van Longmen gehad, bedankt gast!![]()
Je mag het ook tegen mij vertellen hoor, bespaard me een avond googlen en zoekenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Da's knap dan.
Ik heb Longmen zelf nog niet ge-PM'ed...
Maar als hij er om vroeg...
Hmm, naja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je mag het ook tegen mij vertellen hoor, bespaard me een avond googlen en zoeken![]()
Niet dat ik het van plan was om te kopen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, naja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.
Maar denk nou na... Als iedereen gaat bestellen gaat het opvallen.
Dan heb jij niets en ik ook niet.
Nu hebben Diemietuhriej en ik morgen of overmorgen met wat mazzel wat leuks in huis
En ik stuur heus wel een linkje morgen; als het binnen is. En als ze er achter zijn heb ik 't screenshot nog.
Waarom zou je het anders willen weten dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan was om te kopen ofzo![]()
Maargoed, dan hoor ik 't morgen wel hoop ik![]()
roflquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Met 10 euro kun je nog best leuke dingen doen.
Ik heb er zelf niet zoveel aan. Maar het is wel snel verdiendquote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef NordicBlue het volgende:
Vraag me het gewoon af wat het is, en mocht het handig zijn bestel ik het wel
Ouwe rukkerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Sja, alleen dit past binnen het budgetquote:
Kan je geen cryptische omschrijving geven?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders willen weten dan?
Kramp, kramp, kramp, je vindt het op de site van...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan je geen cryptische omschrijving geven?
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Otto!
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nja denk niet echt dat ik er veel aan heb.. Maar ik kijk wel ff, als hij alleen maar in de weg staat zet ik em wel op marktplaats.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?
Misschien kunnen we 'm hier wel kwijt op V&A.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Niek. het volgende:
Zijn niet alle bonnen hetzelfde?
Lijkt me niet slim van ze, maar het is al vaker geweest dat er algemene codes waren welke heel veel zijn gebruikt.quote:
Van mij wist je het al? Och och... sukkeltje, maak jezelf maar bekend dan als je me echt zo goed kent.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hej, jullie vinden mensen die terecht jullie voor kansloze rukkers uitmaken kansloze rukkers, hoe raar is dit wel niet?Gelul als"ja maar ik heb wel mooi 10 euro korting en jij baalt he, daarom doe je zo he? he! zeg dan?" O god....
![]()
Enne LaZZ, van jou wist ik al dat je een kansloze rukker was (noem het voorkennis) maar leuk om opnieuw bevestigd te krijgen
In je wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Van mij wist je het al? Och och... sukkeltje, maak jezelf maar bekend dan als je me echt zo goed kent.
Ik ken namelijk niemand die dit recht in m'n heeft gezegd of durft te zeggen. Oprotten dus.
Die dat recht in m'n gezicht heeft gezegd. Excuses voor de typfout, ik heb nog meer dingen te doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In je wat?![]()
En moet ik oprotten van het forum omdat jij dat zegt![]()
Meesterlijk!![]()
O ja, je bent een kansloze rukker![]()
Wat doe je uberhaupt in dit topic?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In je wat?![]()
En moet ik oprotten van het forum omdat jij dat zegt![]()
Meesterlijk!![]()
O ja, je bent een kansloze rukker![]()
Gast, ik ken je wel en je bent werkenlijk geen spat veranderdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Die dat recht in m'n gezicht heeft gezegd. Excuses voor de typfout, ik heb nog meer dingen te doen.
Gozer, je kent me niet, flikker dus inderdaar maar op. Je loopt een beetje te rellen op een lullig forumpje en je reageert binnen 4 minuten op mijn post. Je zit dus de hele avond alleen maar een beetje te fokken.
WIe is er hier nou een kansloze rukker?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog iemand iets moois voor 10 euro gevonden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kom op, laat het rustenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaloers zijn op jullie kansloze rukkers aktie.![]()
moet jij niet een keer naar bed van je moederquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaloers zijn op jullie kansloze rukkers aktie.![]()
een leuke dvdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog iemand iets moois voor 10 euro gevonden?
Jij wel misschien?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
moet jij niet een keer naar bed van je moeder
Is er iets mis met je ofzo? Je loopt heel kinderachtig iedereen een beetje kansloze rukker te noemen zonder reden... beetje gefrustreerd ofzo? Wat doe je hier uberhaupt behalve iedereen een kansloze rukker noemen? Je had echt al lang in bed moeten liggen, enorme kleuterquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij wel misschien?![]()
Kansloze rukker![]()
Vertel eens knulletje, wat is m'n echte voornaam? Desnoods mail je het even naar mailtraders@gmail.com.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gast, ik ken je wel en je bent werkenlijk geen spat veranderd![]()
KANSLOOOOOOOZE RUKKER![]()
Had ik al meesterlijk geschreven?![]()
Zulks een rijke... KANSLOZE RUKKERRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Is er iets mis met je ofzo? Je loopt heel kinderachtig iedereen een beetje kansloze rukker te noemen zonder reden... beetje gefrustreerd ofzo? Wat doe je hier uberhaupt behalve iedereen een kansloze rukker noemen? Je had echt al lang in bed moeten liggen, enorme kleuter. Dit was tevens mijn laatste reactie op jou, want ik krijg toch als reply dat ik een kansloze rukker ben
![]()
Zulks een rijke vocabulaire
Mail sturen naar je is iets voor KANSLOZE RUKKERSSSSSSSSSquote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Vertel eens knulletje, wat is m'n echte voornaam? Desnoods mail je het even naar mailtraders@gmail.com.
Ik ben al pleite, moet vroeg op, bedankt voor je geduldquote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
Kunnen LaZZ en SolidasRock een eigen topic openen in ONZ en daar verder gaan?
Of een lief modje wakker misschien?
Hey, wat gunstig. Daar had ik gewoon overheen gelezenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Onlangs heeft u bij ons één of meerdere Canon Digital Ixus 75 camera’sbesteld. Vanmorgen heeft u een bericht van ons ontvangen aangaande de annulering vandeze bestelling(en). Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben,dan ontvangt u binnen een week uw geld terug. Om u enigszins in het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u hierbij eencadeaubon ter waarde van ¤ 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.![]()
Ik denk wel dat je kunt starten, iedereen die ik die link heb gegeven heeft al een ¤10,- tegoed bon in z'n mailbox gehad..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
Kunnen we al bijna een "wat heb jij gekocht voor je 10 euro tegoedbon bij Bol.com" topic openen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En verkrijgbaar in zilver of antraciet.
Heb er gelijk ook nog ééntje op naam van de zaak besteld. Regel het morgen wel met de baas.
Kleine aantallen vallen minder op
Binnenkort op marktplaats. Heb er zelf niet zoveel aan.
ik heb ook gekeken, maar ik zag niks. Volgens mij is het een hoaxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden.
De frustratie is mijn nieuwsgierigheid.![]()
Ik denk dat jij bluft.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Fuck da's snel
Welke? Antraciet of zilver?
Maar hou het voor jezelf svp. Anders heb jij niets en ik ook niet.
Hoe snel gaat dat bij Wehkamp normaal?
Dag later in huis? Of bluffen ze?
nou wil ik het gvd weten ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?
Misschien kunnen we 'm hier wel kwijt op V&A.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou wil ik het gvd weten ook.. ik kan hier nooit zo goed tegen
.
Verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef rene90 het volgende:
whaha de wehkamp aankoop is ook bekent:)
inderdaad magnet wat moet je ermee..
Ik heb geen idee, heb net alleen even snel het fietsen gedeelte van wehkamp doorgekeken en daar staat niets van 899 voor 89.90 oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zeg het gewoon, ik koop die troep wss toch niet![]()
Ik dacht dat ik toch goed gezocht had gister. Tenzij je wehkamp.nl spelt als otto.nl. Ben nog steeds gewoon nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Pie.cr het volgende:
Zo moeiljk is het niet te vinden. Ik heb vandaag niets binnengekregen, vraag me af of ik uberhaupt de bestelling wel krijg. Ach.......
omdat het een hoax is... je zult het niet vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef Niek. het volgende:
Ik heb ook al een tijdje gezocht en ben aardig systematisch alles langsgegaan maar niets gevonden.
omdat dat iets dus voor 89,90 verkocht wordt.. tiepfout net als bij bol.com..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
waarom zoekt iedereen iets van 899 euro dat 15 kg weegt en van zilver of antraciet is?
LOL, zou deze in antacriet of zilver verkrijgbaar zijn? En tot slot: weegt die armband 15 kilo denk je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Huppelei het volgende:
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C01&HC=H01&SC=402&ZoekMethode=K&ZoekString=422&ZoekIndex=10&ZoekAantal=25&FamilieID=152786&ArtikelNummer=86770696&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=422&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&FromSterkMerk=&filterMaat=
Ze zijn dus blijkbaar niet zo snel als beloofd. Ook niets binnengekregen vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Pie.cr het volgende:
Zo moeiljk is het niet te vinden. Ik heb vandaag niets binnengekregen, vraag me af of ik uberhaupt de bestelling wel krijg. Ach.......
Je meot dus zoeken naar iets van 89,90.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
waarom zoekt iedereen iets van 899 euro dat 15 kg weegt en van zilver of antraciet is?
Oké, heel leuk allemaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef NordicBlue het volgende:
Eindelijk, na 3 uur zoeken heb ik het artikel ook gevonden![]()
Heb er meteen 1 besteld, zocht ik al een tijdje naar maar het was gewoon veelste duur
Toch mooi meegenomen, hoop dat ik het artikel snel in huis heb
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef jack4ya het volgende:
Als niemand niks krijgt... wat is dan je probleem.
Ik heb mijn gratis cd nog maar eens opgezet. Goede cd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ondertussen heb ik net van mijn gratis DVD genoten. Echt leuk!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef jack4ya het volgende:
Ik kan wel even de bewerkte URL geven, das makkelijker "zoeken"...![]()
en in mijn ogen het bewijs dat het een hoax is
Doe het juist, kan ik mooi gebruiken voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef jack4ya het volgende:
Nee hoor... zou ik ook niet doen, alleen ik weet voor 99% zeker dat ik via die ohzo leuke variabletjes in de url goed kan deduceren, tot prijs, pagina en categorie. Moet ik verder gaan?
voor wat hoort watquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Doe het juist, kan ik mooi gebruiken voor de volgende keer!
Beide; zie historie. Heb één zilver op eigen naam besteld en één antraciet op de zaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef NordicBlue het volgende:
Welke had jij besteld MaGneT? , ik heb de zilveren genomen
Nee, ik zei al voor 99%quote:
Ja, die is binnenkort jarig, heb ik meteen een leuk kadotjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beide; zie historie. Heb één zilver op eigen naam besteld en één antraciet op de zaak.
Zolang m'n baas er maar geen gezeik mee kreeg.
Maar WTF heb jij er aan? Voor je vriendin ofzo?
En hoe zoek jij nu zo handig dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef jack4ya het volgende:
Ciaoo... ben weg
"Duur" cadeauquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ja, die is binnenkort jarig, heb ik meteen een leuk kadotje![]()
![]()
Ga ze een beetje helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dus mensen die het nog niet weten:
Zwart of antraciet
Ongeveer 15 kilo
Werkt op stroom
Is geen electronica
Voor vrouwen.
Normaal zo'n 900 euro.
Kom op, het is zo simpel.Hahaha..
![]()
Een zilveren vibrator, is zilver, 15kg omdat hij er groot is en massief zilver, werkt op stroom is geen elektronica, is voor vrouwen en omdat hij van zilver is kost hij eigenlijk zo'n 900 euro.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dus mensen die het nog niet weten:
Zwartzilver of antraciet
Ongeveer 15 kilo
Werkt op stroom
Is geen electronica
Voor vrouwen.
Normaal zo'n 900 euro.
Kom op, het is zo simpel.Hahaha..
![]()
Is ook voor mannen, dus slaat nergens op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
een zonnebank?
Goed zo! Waarom duurde het zo lang voordat je erachter kwam? En hij is ook verkrijgbaar in antraciet, dat is donkerplatina edelmetaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Een zilveren vibrator, is zilver, 15kg omdat hij er groot is en massief zilver, werkt op stroom is geen elektronica, is voor vrouwen en omdat hij van zilver is kost hij eigenlijk zo'n 900 euro.
Nee. ik heb gelukkig wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef denkjedat het volgende:
jullie zijn irritant zoeken jullie ook?
ik ook wel maar nu ik het moet weten ga ik ff kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. ik heb gelukkig wel betere dingen te doen.
Jij hebt goed opgelet he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ontvangstbevestiging is binnen
dus ik heb em besteld voor dat bedrag en ze gaan akkoord.
nu kunnen ze er niet meer onderuit, toch?
Lees de rest of anders het begin van dit topic eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ontvangstbevestiging is binnen
dus ik heb em besteld voor dat bedrag en ze gaan akkoord.
nu kunnen ze er niet meer onderuit, toch?
want?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees de rest of anders het begin van dit topic eens
Volgens mij ga je niet meer slapen vanavondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef denkjedat het volgende:
magneeet!!!
De kwestie vertoont gelijkenis met een voorval bij postorderbedrijf Otto. Dat bood in oktober 2006 op de website een breedbeeldtelevisie te koop aan voor 99 euro. In werkelijkheid kostte het toestel zeventien keer zo veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees nou maar, dan weet je of ze eraan vastzitten...
Handig ding he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef Repeat het volgende:
Eindelijk heb ik em gevonden! Gister de hele avond/nacht zitten zoeken, maar toen kwam er niks uit, maar net had ik em! snel de zilveren besteld! Ben benieuwd
Je leest te laag, het bericht erboven staat duidelijk wat Bol of in dit geval Wehkamp kan doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
dat?
maar als ie binnen is kunnen ze toch niet meer terug vragen, ik bedoel dan is de deal toch rond?
ik ga 'm wel houdenquote:
Wehehe.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
ik ga 'm wel houden
maar als jij en ik nix krijgen dan dat egoistisch stuk plakmetaal ook niet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
ik ga 'm wel houden
maar als jij en ik nix krijgen dan dat egoistisch stuk plakmetaal ook niet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonder mij was je niet eens gaan zoeken
Wat kan er trouwens cryptisch aan zijn? Het zijn toch dingen die vaststaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
thnx diem!
heb 'm ook besteld
met die hints kan je niet zoveel. ze zijn meer cyrptisch vond ik.
het is idd ideaal voor de sonja b's onder ons!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Wat kan er trouwens cryptisch aan zijn? Het zijn toch dingen die vaststaan?
ZILVER of antraciet
Ongeveer 15 kilo
Werkt op stroom
Is geen electronica
Voor vrouwen.
Normaal zo'n 900 euro.
Die search is ook niet helemaal ok, ik heb daar gister ook op gezocht, toen kwam het er ook niet uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zilver of zwart, het is een nutteloze aanwijzing, ik heb op beiden geozcht en niets gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |