Ik heb geen idee, heb net alleen even snel het fietsen gedeelte van wehkamp doorgekeken en daar staat niets van 899 voor 89.90 oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zeg het gewoon, ik koop die troep wss toch niet![]()
Ik dacht dat ik toch goed gezocht had gister. Tenzij je wehkamp.nl spelt als otto.nl. Ben nog steeds gewoon nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Pie.cr het volgende:
Zo moeiljk is het niet te vinden. Ik heb vandaag niets binnengekregen, vraag me af of ik uberhaupt de bestelling wel krijg. Ach.......
omdat het een hoax is... je zult het niet vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef Niek. het volgende:
Ik heb ook al een tijdje gezocht en ben aardig systematisch alles langsgegaan maar niets gevonden.
omdat dat iets dus voor 89,90 verkocht wordt.. tiepfout net als bij bol.com..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
waarom zoekt iedereen iets van 899 euro dat 15 kg weegt en van zilver of antraciet is?
LOL, zou deze in antacriet of zilver verkrijgbaar zijn? En tot slot: weegt die armband 15 kilo denk je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Huppelei het volgende:
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C01&HC=H01&SC=402&ZoekMethode=K&ZoekString=422&ZoekIndex=10&ZoekAantal=25&FamilieID=152786&ArtikelNummer=86770696&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=422&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&FromSterkMerk=&filterMaat=
Ze zijn dus blijkbaar niet zo snel als beloofd. Ook niets binnengekregen vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Pie.cr het volgende:
Zo moeiljk is het niet te vinden. Ik heb vandaag niets binnengekregen, vraag me af of ik uberhaupt de bestelling wel krijg. Ach.......
Je meot dus zoeken naar iets van 89,90.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
waarom zoekt iedereen iets van 899 euro dat 15 kg weegt en van zilver of antraciet is?
Oké, heel leuk allemaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef NordicBlue het volgende:
Eindelijk, na 3 uur zoeken heb ik het artikel ook gevonden![]()
Heb er meteen 1 besteld, zocht ik al een tijdje naar maar het was gewoon veelste duur
Toch mooi meegenomen, hoop dat ik het artikel snel in huis heb
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef jack4ya het volgende:
Als niemand niks krijgt... wat is dan je probleem.
Ik heb mijn gratis cd nog maar eens opgezet. Goede cd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ondertussen heb ik net van mijn gratis DVD genoten. Echt leuk!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef jack4ya het volgende:
Ik kan wel even de bewerkte URL geven, das makkelijker "zoeken"...![]()
en in mijn ogen het bewijs dat het een hoax is
Doe het juist, kan ik mooi gebruiken voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef jack4ya het volgende:
Nee hoor... zou ik ook niet doen, alleen ik weet voor 99% zeker dat ik via die ohzo leuke variabletjes in de url goed kan deduceren, tot prijs, pagina en categorie. Moet ik verder gaan?
voor wat hoort watquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Doe het juist, kan ik mooi gebruiken voor de volgende keer!
Beide; zie historie. Heb één zilver op eigen naam besteld en één antraciet op de zaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef NordicBlue het volgende:
Welke had jij besteld MaGneT? , ik heb de zilveren genomen
Nee, ik zei al voor 99%quote:
Ja, die is binnenkort jarig, heb ik meteen een leuk kadotjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beide; zie historie. Heb één zilver op eigen naam besteld en één antraciet op de zaak.
Zolang m'n baas er maar geen gezeik mee kreeg.
Maar WTF heb jij er aan? Voor je vriendin ofzo?
En hoe zoek jij nu zo handig dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef jack4ya het volgende:
Ciaoo... ben weg
"Duur" cadeauquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ja, die is binnenkort jarig, heb ik meteen een leuk kadotje![]()
![]()
Ga ze een beetje helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dus mensen die het nog niet weten:
Zwart of antraciet
Ongeveer 15 kilo
Werkt op stroom
Is geen electronica
Voor vrouwen.
Normaal zo'n 900 euro.
Kom op, het is zo simpel.Hahaha..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |