Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Niek. het volgende:
Zijn niet alle bonnen hetzelfde?
Lijkt me niet slim van ze, maar het is al vaker geweest dat er algemene codes waren welke heel veel zijn gebruikt.quote:
Van mij wist je het al? Och och... sukkeltje, maak jezelf maar bekend dan als je me echt zo goed kent.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hej, jullie vinden mensen die terecht jullie voor kansloze rukkers uitmaken kansloze rukkers, hoe raar is dit wel niet?Gelul als"ja maar ik heb wel mooi 10 euro korting en jij baalt he, daarom doe je zo he? he! zeg dan?" O god....
![]()
Enne LaZZ, van jou wist ik al dat je een kansloze rukker was (noem het voorkennis) maar leuk om opnieuw bevestigd te krijgen
In je wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Van mij wist je het al? Och och... sukkeltje, maak jezelf maar bekend dan als je me echt zo goed kent.
Ik ken namelijk niemand die dit recht in m'n heeft gezegd of durft te zeggen. Oprotten dus.
Die dat recht in m'n gezicht heeft gezegd. Excuses voor de typfout, ik heb nog meer dingen te doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In je wat?![]()
En moet ik oprotten van het forum omdat jij dat zegt![]()
Meesterlijk!![]()
O ja, je bent een kansloze rukker![]()
Wat doe je uberhaupt in dit topic?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In je wat?![]()
En moet ik oprotten van het forum omdat jij dat zegt![]()
Meesterlijk!![]()
O ja, je bent een kansloze rukker![]()
Gast, ik ken je wel en je bent werkenlijk geen spat veranderdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Die dat recht in m'n gezicht heeft gezegd. Excuses voor de typfout, ik heb nog meer dingen te doen.
Gozer, je kent me niet, flikker dus inderdaar maar op. Je loopt een beetje te rellen op een lullig forumpje en je reageert binnen 4 minuten op mijn post. Je zit dus de hele avond alleen maar een beetje te fokken.
WIe is er hier nou een kansloze rukker?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog iemand iets moois voor 10 euro gevonden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Met 10 euro kun je nog best leuke dingen doen.
Kom op, laat het rustenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaloers zijn op jullie kansloze rukkers aktie.![]()
moet jij niet een keer naar bed van je moederquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaloers zijn op jullie kansloze rukkers aktie.![]()
een leuke dvdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog iemand iets moois voor 10 euro gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |