Is niet zeker. Het kan zijn dat de codes niet gekoppeld zijn aan een gebruiker.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef dennistd het volgende:
[..]
dus kun je geen codes van anderen gebruiken
quote:ma 21 mei 2007 19:09u door N********e
Hoi, welk artikel is dat 115,38x zwaardere ding?
Ben wel nieuwsgierig! (nee ik ben niet van bol.com of welke instantie dan ook -.-)
gr
N***s
quote:Mon 21 May 2007 19:16u door N********e
Zeg dan teminste in welke categorie het valt, camera's tv's e.d
quote:Echt niet?
ma 21 mei 2007 19:13u door w*******r
Zeg je ook niet meer in PM? Ik hou mn muil wel
Alleen maar benieuwd natuurlijkquote:Mon 21 May 2007 19:23u door d*********k
zeg eens om welk apparaat het gaat, ik zal het niet verder vertellen
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
In mijn PM:
[..]
[..]
Alleen maar benieuwd natuurlijk![]()
juist als je zo reageert weet iedereen precies dat jij een pm gestuurd hebtquote:
Moet je niet vergeten je code weg te halen...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef renz0r het volgende:
http://www.nu.nl/news/108(...)t_zich_in_prijs.html
idd een nette afhandeling met een 10 euro tegoedbon
die doet het allang niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Moet je niet vergeten je code weg te halen...![]()
Joh, echt? Serieus?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Furia het volgende:
Ik krijg net een bon ter compensatie van ¤10,-!!!
Zit je me te dissen ofzo?quote:
Noquote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Furia het volgende:
Ik krijg net een bon ter compensatie van ¤10,-!!!
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet echt een appetijtelijk aanzicht.
En dan die drol er ook nog eens bij.
En verkrijgbaar in zilver of antraciet.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden
Het is 14,9 of 15 kilo![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een PM van Longmen gehad, bedankt gast!![]()
Da's knap dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een PM van Longmen gehad, bedankt gast!![]()
Je mag het ook tegen mij vertellen hoor, bespaard me een avond googlen en zoekenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Da's knap dan.
Ik heb Longmen zelf nog niet ge-PM'ed...
Maar als hij er om vroeg...
Hmm, naja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je mag het ook tegen mij vertellen hoor, bespaard me een avond googlen en zoeken![]()
Niet dat ik het van plan was om te kopen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, naja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.
Maar denk nou na... Als iedereen gaat bestellen gaat het opvallen.
Dan heb jij niets en ik ook niet.
Nu hebben Diemietuhriej en ik morgen of overmorgen met wat mazzel wat leuks in huis
En ik stuur heus wel een linkje morgen; als het binnen is. En als ze er achter zijn heb ik 't screenshot nog.
Waarom zou je het anders willen weten dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan was om te kopen ofzo![]()
Maargoed, dan hoor ik 't morgen wel hoop ik![]()
roflquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Met 10 euro kun je nog best leuke dingen doen.
Ik heb er zelf niet zoveel aan. Maar het is wel snel verdiendquote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef NordicBlue het volgende:
Vraag me het gewoon af wat het is, en mocht het handig zijn bestel ik het wel
Ouwe rukkerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Sja, alleen dit past binnen het budgetquote:
Kan je geen cryptische omschrijving geven?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders willen weten dan?
Kramp, kramp, kramp, je vindt het op de site van...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan je geen cryptische omschrijving geven?
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Otto!
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nja denk niet echt dat ik er veel aan heb.. Maar ik kijk wel ff, als hij alleen maar in de weg staat zet ik em wel op marktplaats.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?
Misschien kunnen we 'm hier wel kwijt op V&A.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Niek. het volgende:
Zijn niet alle bonnen hetzelfde?
Lijkt me niet slim van ze, maar het is al vaker geweest dat er algemene codes waren welke heel veel zijn gebruikt.quote:
Van mij wist je het al? Och och... sukkeltje, maak jezelf maar bekend dan als je me echt zo goed kent.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hej, jullie vinden mensen die terecht jullie voor kansloze rukkers uitmaken kansloze rukkers, hoe raar is dit wel niet?Gelul als"ja maar ik heb wel mooi 10 euro korting en jij baalt he, daarom doe je zo he? he! zeg dan?" O god....
![]()
Enne LaZZ, van jou wist ik al dat je een kansloze rukker was (noem het voorkennis) maar leuk om opnieuw bevestigd te krijgen
In je wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Van mij wist je het al? Och och... sukkeltje, maak jezelf maar bekend dan als je me echt zo goed kent.
Ik ken namelijk niemand die dit recht in m'n heeft gezegd of durft te zeggen. Oprotten dus.
Die dat recht in m'n gezicht heeft gezegd. Excuses voor de typfout, ik heb nog meer dingen te doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In je wat?![]()
En moet ik oprotten van het forum omdat jij dat zegt![]()
Meesterlijk!![]()
O ja, je bent een kansloze rukker![]()
Wat doe je uberhaupt in dit topic?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In je wat?![]()
En moet ik oprotten van het forum omdat jij dat zegt![]()
Meesterlijk!![]()
O ja, je bent een kansloze rukker![]()
Gast, ik ken je wel en je bent werkenlijk geen spat veranderdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Die dat recht in m'n gezicht heeft gezegd. Excuses voor de typfout, ik heb nog meer dingen te doen.
Gozer, je kent me niet, flikker dus inderdaar maar op. Je loopt een beetje te rellen op een lullig forumpje en je reageert binnen 4 minuten op mijn post. Je zit dus de hele avond alleen maar een beetje te fokken.
WIe is er hier nou een kansloze rukker?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog iemand iets moois voor 10 euro gevonden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Kom op, laat het rustenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaloers zijn op jullie kansloze rukkers aktie.![]()
moet jij niet een keer naar bed van je moederquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jaloers zijn op jullie kansloze rukkers aktie.![]()
een leuke dvdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog iemand iets moois voor 10 euro gevonden?
Jij wel misschien?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
moet jij niet een keer naar bed van je moeder
Is er iets mis met je ofzo? Je loopt heel kinderachtig iedereen een beetje kansloze rukker te noemen zonder reden... beetje gefrustreerd ofzo? Wat doe je hier uberhaupt behalve iedereen een kansloze rukker noemen? Je had echt al lang in bed moeten liggen, enorme kleuterquote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij wel misschien?![]()
Kansloze rukker![]()
Vertel eens knulletje, wat is m'n echte voornaam? Desnoods mail je het even naar mailtraders@gmail.com.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gast, ik ken je wel en je bent werkenlijk geen spat veranderd![]()
KANSLOOOOOOOZE RUKKER![]()
Had ik al meesterlijk geschreven?![]()
Zulks een rijke... KANSLOZE RUKKERRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Is er iets mis met je ofzo? Je loopt heel kinderachtig iedereen een beetje kansloze rukker te noemen zonder reden... beetje gefrustreerd ofzo? Wat doe je hier uberhaupt behalve iedereen een kansloze rukker noemen? Je had echt al lang in bed moeten liggen, enorme kleuter. Dit was tevens mijn laatste reactie op jou, want ik krijg toch als reply dat ik een kansloze rukker ben
![]()
Zulks een rijke vocabulaire
Mail sturen naar je is iets voor KANSLOZE RUKKERSSSSSSSSSquote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Vertel eens knulletje, wat is m'n echte voornaam? Desnoods mail je het even naar mailtraders@gmail.com.
Ik ben al pleite, moet vroeg op, bedankt voor je geduldquote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
Kunnen LaZZ en SolidasRock een eigen topic openen in ONZ en daar verder gaan?
Of een lief modje wakker misschien?
Hey, wat gunstig. Daar had ik gewoon overheen gelezenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Onlangs heeft u bij ons één of meerdere Canon Digital Ixus 75 camera’sbesteld. Vanmorgen heeft u een bericht van ons ontvangen aangaande de annulering vandeze bestelling(en). Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben,dan ontvangt u binnen een week uw geld terug. Om u enigszins in het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u hierbij eencadeaubon ter waarde van ¤ 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.![]()
Ik denk wel dat je kunt starten, iedereen die ik die link heb gegeven heeft al een ¤10,- tegoed bon in z'n mailbox gehad..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
Kunnen we al bijna een "wat heb jij gekocht voor je 10 euro tegoedbon bij Bol.com" topic openen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En verkrijgbaar in zilver of antraciet.
Heb er gelijk ook nog ééntje op naam van de zaak besteld. Regel het morgen wel met de baas.
Kleine aantallen vallen minder op
Binnenkort op marktplaats. Heb er zelf niet zoveel aan.
ik heb ook gekeken, maar ik zag niks. Volgens mij is het een hoaxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden.
De frustratie is mijn nieuwsgierigheid.![]()
Ik denk dat jij bluft.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Fuck da's snel
Welke? Antraciet of zilver?
Maar hou het voor jezelf svp. Anders heb jij niets en ik ook niet.
Hoe snel gaat dat bij Wehkamp normaal?
Dag later in huis? Of bluffen ze?
nou wil ik het gvd weten ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?
Misschien kunnen we 'm hier wel kwijt op V&A.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou wil ik het gvd weten ook.. ik kan hier nooit zo goed tegen
.
Verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef rene90 het volgende:
whaha de wehkamp aankoop is ook bekent:)
inderdaad magnet wat moet je ermee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |