quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een PM van Longmen gehad, bedankt gast!![]()
Da's knap dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een PM van Longmen gehad, bedankt gast!![]()
Je mag het ook tegen mij vertellen hoor, bespaard me een avond googlen en zoekenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Da's knap dan.
Ik heb Longmen zelf nog niet ge-PM'ed...
Maar als hij er om vroeg...
Hmm, naja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je mag het ook tegen mij vertellen hoor, bespaard me een avond googlen en zoeken![]()
Niet dat ik het van plan was om te kopen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, naja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is.
Maar denk nou na... Als iedereen gaat bestellen gaat het opvallen.
Dan heb jij niets en ik ook niet.
Nu hebben Diemietuhriej en ik morgen of overmorgen met wat mazzel wat leuks in huis
En ik stuur heus wel een linkje morgen; als het binnen is. En als ze er achter zijn heb ik 't screenshot nog.
Waarom zou je het anders willen weten dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan was om te kopen ofzo![]()
Maargoed, dan hoor ik 't morgen wel hoop ik![]()
roflquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Met 10 euro kun je nog best leuke dingen doen.
Ik heb er zelf niet zoveel aan. Maar het is wel snel verdiendquote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef NordicBlue het volgende:
Vraag me het gewoon af wat het is, en mocht het handig zijn bestel ik het wel
Ouwe rukkerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Sja, alleen dit past binnen het budgetquote:
Kan je geen cryptische omschrijving geven?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders willen weten dan?
Kramp, kramp, kramp, je vindt het op de site van...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan je geen cryptische omschrijving geven?
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Otto!
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nja denk niet echt dat ik er veel aan heb.. Maar ik kijk wel ff, als hij alleen maar in de weg staat zet ik em wel op marktplaats.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen met dat ding? Zelf houden of verkopen?
Misschien kunnen we 'm hier wel kwijt op V&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |