PM me ff je mail, dan stuur ik hem ookquote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van de motivatie van Bol.com, wat nou technische fout, jullie zijn een i-net store alles is gebaseerd op techniek.
Mailtje terug schrijf...
Wat zou je willen horen dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben akkoord gegaan met de AV inderdaad, daarin is opgenomen dat Bol.com mij gemotiveerd uitlegt waarom ze een bestelling eventueel kan annuleren. Met een verwijzing naar dezelfde AV en een systeemfoutje ga ik niet akkoord.
Je bent echt dom en volhardend hé?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben akkoord gegaan met de AV inderdaad, daarin is opgenomen dat Bol.com mij gemotiveerd uitlegt waarom ze een bestelling eventueel kan annuleren. Met een verwijzing naar dezelfde AV en een systeemfoutje ga ik niet akkoord.
Ik vind het knap dat ze zeggen dat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, want het artikel is geheel van de site verdwenen op dit moment.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
antwoord op mijn mail
Geachte heer SterkStaaltje
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 mei 2007.
De oorzaak van de lage prijsweergave op onze website is waarschijnlijk een typfout. Zoals u in onze voorwaarden hebt kunnen lezen zijn alle aanbiedingen van bol.com vrijblijvend en bol.com behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.
Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
Omdat het door u bestelde artikel een levertijd heeft van slechts een dag, zou u hierbij een factuur ontvangen van euro 300,- meer dan u aanvankelijk verwacht heeft. Daarom hebben wij besloten uw bestelling te annuleren, zodat u geen betalingsverplichting heeft. Indien u het artikel ook voor de originele prijs wenst te ontvangen, kunt u immers een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker x
bol.com Klantenservice
www.bol.com
waarom hun systeem blijkbaar niet werkt. ze controleren niet de geadverteerde prijzen (dubbel check) en vernaggelen daarmee hun betrouwbaarheid.quote:
volhardend/eigenwijs, geef het maar een naamquote:
Als je als ondernemer zulke blunders maakt, moet je je schamen, je bedriegt je klanten namelijk. En dan een zielig "ja, maar wij hebben een slecht systeem, dus maken we foutjes"... Niks, flikker op, koop maar een goed systeem en bouw het dicht dat dit niet voor kan komen.quote:Het is toch gemotiveerd, met een verwijzing naar de te lage prijs en het feit dat ze aangeven dat die te wijten is aan een fout.
Ik ben het met je eens dat het oerstom van ze is. Maar naast deze algemene voorwaarden hebben ze ook nog de wet aan hun zijde. Je kunt er dus vrijwel niets uitslepen vrees ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
volhardend/eigenwijs, geef het maar een naam
[..]
Als je als ondernemer zulke blunders maakt, moet je je schamen, je bedriegt je klanten namelijk. En dan een zielig "ja, maar wij hebben een slecht systeem, dus maken we foutjes"... Niks, flikker op, koop maar een goed systeem en bouw het dicht dat dit niet voor kan komen.
En het ergste is dat ze al hun klanten nu afdoen met een mailtje van u mag blij zijn dat we uw bestelling hebben geannuleerd anders was het echt duur voor u gewordenNope, bol.com mag het boetekleed aantrekken en zijn klanten echt compenseren.
van de pagina met de cameraquote:Beoordeling van klanten:
Vertel wat je van dit product vindt en maak kans op ¤ 100,- aan cadeaubonnen.
20 mei 2007 spijkenisse
super aanbieding
zo'n goede aanbieding kan je niet laten lopen gewoon te gek
Zou die na het annuleren nog zo blij zijn met deze aanbieding?quote:
done.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef souvenir het volgende:
Nou, ik ga een hele boze mail terug schrijven hoor!![]()
Idd, bestel nooit meer wat bij die knakkersquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
done.
Geachte w00h00,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 mei 2007.
Het spijt ons dat uw vertrouwen in bol.com op de proef is gesteld. Wij zullen uw opmerking gebruiken om onze site en onze service te optimaliseren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Coen Smeekes
Fuck bol.com. Laatste keer dat ik daar iets besteld heb![]()
nee, daar zullen ze wakker van liggenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef souvenir het volgende:
Nou, ik ga een hele boze mail terug schrijven hoor!![]()
Zo'n actie is kansloos bij voorbaat.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef RobKel het volgende:
ook annu mail ontvangen, mocht iemand tijd en zin en kennis hebben om ons te verenigen in het recht om wat voor reden dan ook, dan sluit ik mij aan
Want? Je vindt dat ze je een camera moeten leveren, ver onder de inkoopprijs?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef veldmuis het volgende:
IK LAAT HET HIER NIET BIJ ZITTEN KUT BOL PUNT COM
Hij komt niet eens door het spamfilter.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee, daar zullen ze wakker van liggennooootttt
duhquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee, daar zullen ze wakker van liggennooootttt
nee hoor.. dat hoeven ze niet. En dat ze er zelfs op zondag zo snel bij zijn verdiend zelfs een schoonheidsprijs als je het mij vraagd.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
volhardend/eigenwijs, geef het maar een naam
[..]
Als je als ondernemer zulke blunders maakt, moet je je schamen, je bedriegt je klanten namelijk. En dan een zielig "ja, maar wij hebben een slecht systeem, dus maken we foutjes"... Niks, flikker op, koop maar een goed systeem en bouw het dicht dat dit niet voor kan komen.
En het ergste is dat ze al hun klanten nu afdoen met een mailtje van u mag blij zijn dat we uw bestelling hebben geannuleerd anders was het echt duur voor u gewordenNope, bol.com mag het boetekleed aantrekken en zijn klanten echt compenseren.
1 muisklik wellichtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Al die arme Bol.com mensjes die de hele dag bezig zijn met het annuleren van al die bestellingen![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor.. dat hoeven ze niet. En dat ze er zelfs op zondag zo snel bij zijn verdiend zelfs een schoonheidsprijs als je het mij vraagd.
Gebruik je kennis!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga ze maar eens mailen dat ik vind dat ze op grond van art. 6:219 BW helemaal niet het recht hebben om het aanbod, na aanvaarding, alsnog te herroepen. Wel handig dat ik een vrije dag heb.
Maar dan had ik 'm niet besteld, ik ben maar een arme student.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inderdaad.
En een fout is zo gemaakt.
Anders was het geweest als de camera voor 150 euro op de site had gestaan.
Dan had ik vrolijk meegeprotesteerd.
dat is inderdaad wat anders maar het was vrij helder dat er een 9 miste, of een nul.. op het eind dan wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inderdaad.
En een fout is zo gemaakt.
Anders was het geweest als de camera voor 150 euro op de site had gestaan.
Dan had ik vrolijk meegeprotesteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |