ja zeker is alles betaald.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Heeft er al iemand met iDeal besteld?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker is alles betaald.
knappe jongen die het niet opstuurt
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker is alles betaald.
knappe jongen die het niet opstuurt
maar voor ¤30quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
En ik hou niet eens van Ixus'jes en ik vind de retro-look echt verschrikkelijk bij dit model
en toen,.....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
overigens doet bol dit wel vaker.
een tijd geleden was LOTR 4 of 5 dubbeldvd met beeldje voor 10 euro te bestellen.
normaal 40 euro, minstens
Hoe is het daarmee afgelopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
een tijd geleden was LOTR 4 of 5 dubbeldvd met beeldje voor 10 euro te bestellen.
Enig idee hoe duur het is om iemand altijd beschikbaar te hebben voor dit soort gedoequote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het kan toch heel simpel als er van een product opeens exorbitant veel wordt besteld even een berichtje naar een beheerder.
goedkoper dat wat dit ze gaat kosten aan administratiekosten wrs.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur het is om iemand altijd beschikbaar te hebben voor dit soort gedoe
die heb ik nog staan, iemand hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
LOTR heeft toch maar 3 delenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
Uit de modder van Saruman.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Heb jij deel 4 en 5 gemistonder welke steen kom jij vandaan
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef sander89 het volgende:
Uit Klaagbaak: Moet 321 Euro meer voor me camera betalen![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Dan heb jij een probleem denk ik, dan komt na verloop van tijd het incassobureau langs.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef TwyLight het volgende:denk maar niet dat ik het terugstuur of bij betaal.
ik wist niks van die error af
Hij zal helemaal niks ontvangen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dan heb jij een probleem denk ik, dan komt na verloop van tijd het incassobureau langs.
Dat sowieso, maar dat lijkt de meerderheid hier niet te beseffen. Een aantal mensen beseft het wel, maar zij zijn slechts roependen in de woestijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij zal helemaal niks ontvangen, dus dat zal wel meevallen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef TwyLight het volgende:
maar denk toch dat ik hem niet krijg want ik heb veel later dan de rest besteld en is nu al 3 tot 4 werkdagen en tegen die tijd hebben ze het wel door
10 ipv 40 euri lijkt mij ook iets waarschijnlijker dan 28,99 ipv 289,99quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ja, dat zal de doorslag geven. Anders hadden we over een paar dagen allemaal een Canon gehad, immers.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb bol.com ook maar even gemaild en gewezen op dit topic jongens, helaas
Wehkamp draadje niet gevolgd?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat zal de doorslag geven. Anders hadden we over een paar dagen allemaal een Canon gehad, immers.
Yup, dus mij meer geld afhandig maken lukt ze sowieso niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Heeft er al iemand met iDeal besteld?
In het laatste geval ben je wel de verzendkosten kwijt.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Of ze leveren 'm, of ik krijg m'n geld terug. Beide gevallen prima hoor.
Ze flikkeren maar op, d'r is toch nix verzonden?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:21 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
In het laatste geval ben je wel de verzendkosten kwijt.
Wat boeit mij het nou wat voor een camera ik krijg voor dat geldquote:Op maandag 21 mei 2007 01:32 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Lache dat iedereen het alleen maar over de actie heeft, en niet over de camera in kwestie zelf
Hier nog een leuke review: http://www.letsgodigital.org/nl/13029/canon_digital_ixus75/
Voor 30 euro kun je het risico wel nemen dacht ik zoquote:Op maandag 21 mei 2007 01:32 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Lache dat iedereen het alleen maar over de actie heeft, en niet over de camera in kwestie zelf
Hier nog een leuke review: http://www.letsgodigital.org/nl/13029/canon_digital_ixus75/
Zegt besteller nummer 12.978quote:Op maandag 21 mei 2007 01:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
besteld, betaald met creditcard en bevestiging binnen.
als iedereen nou eens stopt met bestellen, is de kans groter dat het doorgaat...
als Bol 25 fokkers een camera moet sturen, is er nog kans dat het lukt.
bij een paar duizend bestellingen, gebeurt dat natuurlijk zeker niet.
en voor een paar duizend euro gaat geen enkel bedrijf een rechtzaak riskeren..
Naderhand nog wat besteld bij wehkamp en ook toen niks gehoord over die printer of herinneringen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De mensen die hem hebben teruggestuurd danwel betaald hebben..
Echt, serieus.![]()
Gedurft.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Naderhand nog wat besteld bij wehkamp en ook toen niks gehoord over die printer of herinneringen ofzo
quote:Op maandag 21 mei 2007 07:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het zijn toch de electronica weken bij Bol.com,
goed argument om te geleoven dat het de knaller van de week van bol is
"Niet leverbaar"quote:Op maandag 21 mei 2007 01:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
besteld, betaald met creditcard en bevestiging binnen.
als iedereen nou eens stopt met bestellen, is de kans groter dat het doorgaat...
Hij is idd helemaal erafquote:Op maandag 21 mei 2007 07:31 schreef donald_dick het volgende:
hijs van de site af, maar de bestelling stat nog
quote:20 mei 2007 spijkenisse
super aanbieding
zo'n goede aanbieding kan je niet laten lopen gewoon te gek
20 mei 2007 enkhuizen
zeer goed!
Ziet er mooi afgewerkt uit! Was meteen verliefd toen ik m zag en heb m meteen besteld! Nu wachten tot ie er is!
19 mei 2007 huisseling
zeer goed
Ik heb nog nooit zo'n mooie kamara gezien en gehad makelijk te hanteren . Maar canon is vind ik een heel heel goed produkt
Neequote:Op maandag 21 mei 2007 07:58 schreef Merovingian het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die tv van Otto van een paar maanden terug? Is die nou geleverd voor die belachelijk lage prijs of niet?
Het dingetje kost ¤30 ipv ¤289, wie gaat er dan eerst kijken of het wel een goed apparaat isquote:Op maandag 21 mei 2007 01:32 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Nee dus.. denk dat iedereen inmiddels wel een mailtje heeft ontvangen.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:34 schreef Gelderland het volgende:
niet meer leverbaar helaas..
ben benieuwd of jullie 'm krijgen
quote:Geachte ****,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst met bestelnummer **2693****.
Door een technische fout in ons systeem is de getoonde prijs van de Canon Digital Ixus 75 echter niet de juiste. Conform artikel 2 van de Algemene Verkoopvoorwaarden, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Wat ben jij een stakker zeg,quote:Op maandag 21 mei 2007 09:22 schreef Ewaldus het volgende:
Krijg ik nu wel mijn geld terug?![]()
Mogen ze het wel ontbinden, want ik heb al wel betaald... Dus de deal was feitelijk rond...
En dan zelf wél bestellenquote:
Ik ben niet overtuigd van de motivatie van Bol.com, wat nou technische fout, jullie zijn een i-net store alles is gebaseerd op techniek.quote:Artikel 2. Aanbiedingen/overeenkomsten
2.1 Alle aanbiedingen van bol.com zijn vrijblijvend en bol.com behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is. Zie ook artikel 3.6.
2.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door bol.com. Bol.com is gerechtigd gemotiveerd bestellingen te weigeren dan wel bijzondere voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt bol.com dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling.
2.3 Een aantal van de producten (zoals DVD's) wordt aangeboden onder de vermelding van een leeftijdsclassificatie. Door deze producten te bestellen, verklaart u dat u tenminste de gestelde leeftijd heeft.
Wat ben jij ook een mongool.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Wat ben jij een stakker zeg,
[..]
En dan zelf wél bestellen![]()
Wat ben jij simpel zegquote:Op maandag 21 mei 2007 09:22 schreef Ewaldus het volgende:
Krijg ik nu wel mijn geld terug?![]()
Mogen ze het wel ontbinden, want ik heb al wel betaald... Dus de deal was feitelijk rond...
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een mongool.
Ik bedoelde er toch mee dat er van die stakkers bol.com op gaan bellen om zogenaamd te vragen of dit wel klopt. Stumper
Je hebt gelijkquote:Omdat gelijk de sneue mensen hier slapende honden bij Bol.com wakker moeten maken (eerste pagina van topic) Navragen of een korting van 92% wel klopt, alsjeblieft denk nou even 2x na.
Ok dan is het goedquote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk
Die had ik in het vorige topic al gemist, excuses.![]()
je bent al akkoord gegaan met die motivatie toen je besteldequote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van de motivatie van Bol.com, wat nou technische fout, jullie zijn een i-net store alles is gebaseerd op techniek.
Mailtje terug schrijf...
Had je echt gedacht hem voor 30 euro te krijgen?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:32 schreef Radjesh het volgende:
Ondertussen heb ik ook de mail gehad. Jammer.
Ik ben akkoord gegaan met de AV inderdaad, daarin is opgenomen dat Bol.com mij gemotiveerd uitlegt waarom ze een bestelling eventueel kan annuleren. Met een verwijzing naar dezelfde AV en een systeemfoutje ga ik niet akkoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:38 schreef ViesKees het volgende:
[..]
je bent al akkoord gegaan met die motivatie toen je bestelde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |