Yup, dus mij meer geld afhandig maken lukt ze sowieso niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Heeft er al iemand met iDeal besteld?
In het laatste geval ben je wel de verzendkosten kwijt.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Of ze leveren 'm, of ik krijg m'n geld terug. Beide gevallen prima hoor.
Ze flikkeren maar op, d'r is toch nix verzonden?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:21 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
In het laatste geval ben je wel de verzendkosten kwijt.
Wat boeit mij het nou wat voor een camera ik krijg voor dat geldquote:Op maandag 21 mei 2007 01:32 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Lache dat iedereen het alleen maar over de actie heeft, en niet over de camera in kwestie zelf
Hier nog een leuke review: http://www.letsgodigital.org/nl/13029/canon_digital_ixus75/
Voor 30 euro kun je het risico wel nemen dacht ik zoquote:Op maandag 21 mei 2007 01:32 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Lache dat iedereen het alleen maar over de actie heeft, en niet over de camera in kwestie zelf
Hier nog een leuke review: http://www.letsgodigital.org/nl/13029/canon_digital_ixus75/
Zegt besteller nummer 12.978quote:Op maandag 21 mei 2007 01:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
besteld, betaald met creditcard en bevestiging binnen.
als iedereen nou eens stopt met bestellen, is de kans groter dat het doorgaat...
als Bol 25 fokkers een camera moet sturen, is er nog kans dat het lukt.
bij een paar duizend bestellingen, gebeurt dat natuurlijk zeker niet.
en voor een paar duizend euro gaat geen enkel bedrijf een rechtzaak riskeren..
Naderhand nog wat besteld bij wehkamp en ook toen niks gehoord over die printer of herinneringen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De mensen die hem hebben teruggestuurd danwel betaald hebben..
Echt, serieus.![]()
Gedurft.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Naderhand nog wat besteld bij wehkamp en ook toen niks gehoord over die printer of herinneringen ofzo
quote:Op maandag 21 mei 2007 07:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het zijn toch de electronica weken bij Bol.com,
goed argument om te geleoven dat het de knaller van de week van bol is
"Niet leverbaar"quote:Op maandag 21 mei 2007 01:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
besteld, betaald met creditcard en bevestiging binnen.
als iedereen nou eens stopt met bestellen, is de kans groter dat het doorgaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |