ja zeker is alles betaald.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Heeft er al iemand met iDeal besteld?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker is alles betaald.
knappe jongen die het niet opstuurt
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker is alles betaald.
knappe jongen die het niet opstuurt
maar voor ¤30quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
En ik hou niet eens van Ixus'jes en ik vind de retro-look echt verschrikkelijk bij dit model
en toen,.....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
overigens doet bol dit wel vaker.
een tijd geleden was LOTR 4 of 5 dubbeldvd met beeldje voor 10 euro te bestellen.
normaal 40 euro, minstens
Hoe is het daarmee afgelopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
een tijd geleden was LOTR 4 of 5 dubbeldvd met beeldje voor 10 euro te bestellen.
Enig idee hoe duur het is om iemand altijd beschikbaar te hebben voor dit soort gedoequote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het kan toch heel simpel als er van een product opeens exorbitant veel wordt besteld even een berichtje naar een beheerder.
goedkoper dat wat dit ze gaat kosten aan administratiekosten wrs.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur het is om iemand altijd beschikbaar te hebben voor dit soort gedoe
die heb ik nog staan, iemand hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
LOTR heeft toch maar 3 delenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
Uit de modder van Saruman.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Heb jij deel 4 en 5 gemistonder welke steen kom jij vandaan
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef sander89 het volgende:
Uit Klaagbaak: Moet 321 Euro meer voor me camera betalen![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Dan heb jij een probleem denk ik, dan komt na verloop van tijd het incassobureau langs.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef TwyLight het volgende:denk maar niet dat ik het terugstuur of bij betaal.
ik wist niks van die error af
Hij zal helemaal niks ontvangen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dan heb jij een probleem denk ik, dan komt na verloop van tijd het incassobureau langs.
Dat sowieso, maar dat lijkt de meerderheid hier niet te beseffen. Een aantal mensen beseft het wel, maar zij zijn slechts roependen in de woestijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij zal helemaal niks ontvangen, dus dat zal wel meevallen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef TwyLight het volgende:
maar denk toch dat ik hem niet krijg want ik heb veel later dan de rest besteld en is nu al 3 tot 4 werkdagen en tegen die tijd hebben ze het wel door
10 ipv 40 euri lijkt mij ook iets waarschijnlijker dan 28,99 ipv 289,99quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ja, dat zal de doorslag geven. Anders hadden we over een paar dagen allemaal een Canon gehad, immers.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb bol.com ook maar even gemaild en gewezen op dit topic jongens, helaas
Wehkamp draadje niet gevolgd?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat zal de doorslag geven. Anders hadden we over een paar dagen allemaal een Canon gehad, immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |