Oh, dus ik betaal gewoon teveel voor de cameraquote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar halen mensen trouwens vandaan dat het een aanbieding is? Bol.com vergelijkt alleen hun prijs met een 'adviesprijs' om het heel voordelig te laten lijken.
Of is volgens jullie alles in de aanbieding bij Bol.com?
zo laat bol het wel over komen...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar halen mensen trouwens vandaan dat het een aanbieding is? Bol.com vergelijkt alleen hun prijs met een 'adviesprijs' om het heel voordelig te laten lijken.
Of is volgens jullie alles in de aanbieding bij Bol.com?
Wet koop op afstand is er als vangnet regeling, in eerste instantie is het gewoon een koopovereenkomst. Bol.com biedt aan en wij accepteren.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef Whatashockr het volgende:
Je loopt hoe dan ook geen risico door de wet koop op afstand lijk me zo..
Yep, van de week pakketje binnen, direct betalen van de acceptgiro, deal is rond... kunnen ze je niks meer maken...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wet koop op afstand is er als vangnet regeling, in eerste instantie is het gewoon een koopovereenkomst. Bol.com biedt aan en wij accepteren.
Denk dat ze een logistiek probleempje hebben en dus die 3/4 werkdagen niet kunnen waarmakenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, van de week pakketje binnen, direct betalen van de acceptgiro, deal is rond... kunnen ze je niks meer maken...![]()
Lees de 7 topics over de wehkamp printer maar.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, van de week pakketje binnen, direct betalen van de acceptgiro, deal is rond... kunnen ze je niks meer maken...![]()
2 weken is ook prima...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Denk dat ze een logistiek probleempje hebben en dus die 3/4 werkdagen niet kunnen waarmaken
Op basis waarvan? Als je tegoedertrouw hebt gehandeld én betaald hebt én ze leveren, is het gebeurt, lijkt me...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lees de 7 topics over de wehkamp printer maar.
Ik had het betaald en moest hem toch nog teruggeven, anders moest ik 70 euro betalen.
die printer was toch volledig "gratis" in eerste instantie?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lees de 7 topics over de wehkamp printer maar.
Ik had het betaald en moest hem toch nog teruggeven, anders moest ik 70 euro betalen.
Yep, en gratis door er een computer die aan de deal vastzat te verwijderen... hier hebben we geen rare fratsen uitgehaald. Gewoon een superaanbieding besteld!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:10 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
die printer was toch volledig "gratis" in eerste instantie?
das wel een soort van fraudequote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en gratis door er een computer die aan de deal vastzat te verwijderen... hier hebben we geen rare fratsen uitgehaald. Gewoon een superaanbieding besteld!
Offtopic, maar die laagste prijs garantie van BCC slaat echt nergens op!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik ga met een screenshot gewoon naar BCC en vraag: "Kunt uw misschien nog wat aan de prijs doen, want bij Bol.com is ie een stuk goedkoper!"
Bol staat daar dus niet bij...quote:Het principe Every Day Low Pricing (EDLP) betekent dat BCC elke dag honderden prijzen bij geselecteerde vergelijkbare concurrenten (hieronder vindt u het overzicht) checkt en haar verkoopprijs altijd naar de laagste prijs verlaagt. Zodat u de prijzen niet meer hoeft te checken.
Er zijn vele aanbieders van consumentenelektronica actief. Niet alle partijen zijn vergelijkbaar als het gaat om betrouwbaarheid, prijzen, levering, bezorgkosten, beschikbaarheid van producten, garantie, schadeclaims, service, etc.
Daarom komen alleen de prijzen van onderstaande collega-aanbieders in aanmerking voor de laagste prijsgarantie (EDLP):
BelCompany
Bemmel & Kroon
Combifoto
Correct
De Block
Dixons
Dynabyte
Electroworld
EP
Expert
Harense Smid
It's Electric
Kijkshop
Leo van Schaijk
Maxwell
Media Markt Mikro Elektro
Mycom
Neckermann
Otto
Paradigit
Phonehouse
Polectro
PrijsTopper
RAF Staffhorst
Saturn
Scheer & Foppen
T for Telecom
Via computers
Vobis
Wehkamp
Dat was mijn punt ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef MASD het volgende:
[..]
das wel een soort van fraudedit is gewoon een produkt dat ons voor een prijs wordt aangeboden
joh, Bol.com is dan ook een internetwinkel.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Offtopic, maar die laagste prijs garantie van BCC slaat echt nergens op!
[..]
Bol staat daar dus niet bij...
ohquote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Offtopic, maar die laagste prijs garantie van BCC slaat echt nergens op!
[..]
Bol staat daar dus niet bij...
Ja, maar een laagste prijsgarantie enkel op geselecteerde winkels slaat nergens op.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
joh, Bol.com is dan ook een internetwinkel.
Ja, Henk op de hoek met een internetzaakje zonder winkelpand, zonder personeel, zonder voorraad en zonder verder enige kennis van zaken zal idd onder de prijs v/d BCC kunnen verkopen, vind je het heel gek dat ze alleen hun directe/vergelijkbare concurrenten opnemen in die lijst?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar een laagste prijsgarantie enkel op geselecteerde winkels slaat nergens op.
'Ik ben goedkoper dan degene die duurder is dan ik, wat goedkoper is negeer ik gewoon!' Dat is alles wat ze zeggen...
Ik denk dat het eerder de hele grote winkels zijn die kunnen concurren, maar we dwalen af. Anyways, ik koop niks voor die garantie van BCC!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, Henk op de hoek met een internetzaakje zonder winkelpand, zonder personeel, zonder voorraad en zonder verder enige kennis van zaken zal idd onder de prijs v/d BCC kunnen verkopen, vind je het heel gek dat ze alleen hun directe/vergelijkbare concurrenten opnemen in die lijst?
Je kan sowieso binnen 8 dagen er altijd onderuit. Jammer dat nu al te veel mensen dit besteld hebben, anders had je echt een kans gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wow, bedankt, je hebt ons gered van een financiele ondergangBol.com gaat namelijk iedereen verplichten de camera te kopen voor voor 300 euro!12!1!!EINZ
Veel plezier!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef Ericr het volgende:
Is er al een advocaat bekend waar ik me kan melden?
Interessant...!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:34 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb overigens gelijk betaald met ideal.. Kijken of dat wat uitmaakt.
quote:Overeenkomst:
Conform de Algemene Verkoopvoorwaarden, Artikel 2, is bol.com
gerechtigd bestellingen te weigeren dan wel bepaalde voorwaarden aan
de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald.
Yep, daar zal het wel op neerkomen...quote:
Jaja, zulke algemene voorwaarden wil elke winkel wel.quote:
Bol is niet klantvriendelijk, dus nee...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:40 schreef RobKel het volgende:
2) Wie denkt er dat Bol zo klantvriendelijk zal zijn de bestellers te compenseren met een waardebon oid?
hehe tofquote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Adelante het volgende:
bestelde aantallen canon digicam:
do 17 mei - 0 stuks (hemelvaart hê!)
vr 18 mei - 3 stuks
za 19 mei - 5 stuks
zo 20 mei - 1.612 stuks
Doen alsof je achterlijk bent en denkt dat Bol alleen maar aanbiedingen heeft geeft niet opeens meer recht op die camera hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:04 schreef synoman het volgende:
[..]
zo laat bol het wel over komen...
dan moeten ze erbij zetten "elders"of iets in die geest...
nu wordt het afgezet als een aanbieding. er staat een prijs doorheen en een andere prijs wordt gestate. Daarnaast ook nog eens het kortingsverhaal wat direct linkd naar de kortings rituelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |