Nee, maar het kan met CC wel moeilijker zijn om je geld terug te krijgen; en als je het al terugkrijgt bestaat de kans dat je bij de CC maatschappij op de zwarte lijst komt te staan. Ze zijn daar niet zo gelukkig met terugboekingen, zeker niet via internet. Vooral door mensen die met CC betalen voor een paysite en daarna meteen weer terugboeken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
De manier waarop je betaalt heeft niks te maken met het soort aankoop.
Een terugboeking van Bol.com in combinatie met een CC maatschappij gaat echt geen problemen opleveren hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, maar het kan met CC wel moeilijker zijn om je geld terug te krijgen; en als je het al terugkrijgt bestaat de kans dat je bij de CC maatschappij op de zwarte lijst komt te staan. Ze zijn daar niet zo gelukkig met terugboekingen, zeker niet via internet. Vooral door mensen die met CC betalen voor een paysite en daarna meteen weer terugboeken.
Kun je dat niet effe snel uitzoeken en bevestigen? Dan bestel ik ook effe gauwquote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef synoman het volgende:
haha anders ik wel... want ik denk dat het nu namelijk onderconsumenten recht valt en niet meer onder de bol.com regeling...
ergens denk ik wel zeker dat we in ons recht staan... Bij die tv was het de normale prijs. Nu niet Nu is het een aabieding.
en dat is het zeker
Tuurlijk, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
Is er dan niemand die het onverstandig vind om met een CC te betalen waar het stukken eenvoudiger is dingen af te schrijven of te misbruiken?
Same here, dat risico wil ik wel lopenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef U.F.O het volgende:
Ook maar besteld.
homo! maak 'ns een foto danquote:
ik heb gekozen voor accept giro, da's 't veiligstquote:Op zondag 20 mei 2007 19:38 schreef Nudie het volgende:
Hmm wat is nou het handigst om te doen, met creditcard of ideal? M.b.t in je recht staan
Of wordt dit gewoon een wehkamp geval met weken mailtjes heen en weer sturen
Kunnen we niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:41 schreef Nudie het volgende:
haha, ik wil zsm uitsluitsel over of we dit hard kunnen maken of niet
Zij ook niet...quote:
Het viel altijd al onder consumentenrecht. De algemene voorwaarden van Bol.com zijn slechts een aanvulling op het geldende recht. Alles uit die voorwaarden dat in strijd is met de wet kun je dan ook negeren.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef synoman het volgende:
haha anders ik wel... want ik denk dat het nu namelijk onderconsumenten recht valt en niet meer onder de bol.com regeling...
Kan me niet voorstellen dat er niet 24 uur per dag iemand klaar staat om softwarefouten te herstellen. Als de site even offline is kost dat bakken met geld. Diezelfde persoon kan dan toch ook wel even een getalletje aanpassen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef BrandX het volgende:
ga het maar niet bestellen jongens, ze weten er bij Bol van dat deze fout er staat.
Het is doorgegeven aan het hoofdkantoor, maar die is morgen pas weer open, en dan wordt het aangepast.![]()
Ik denk idd wel dat er maandag wat mensen daar nogal vreemd gaan opkijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Adelante het volgende:
bestelde aantallen canon digicam:
do 17 mei - 0 stuks (hemelvaart hê!)
vr 18 mei - 3 stuks
za 19 mei - 5 stuks
zo 20 mei - 1.612 stuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |