Een zilveren vibrator, is zilver, 15kg omdat hij er groot is en massief zilver, werkt op stroom is geen elektronica, is voor vrouwen en omdat hij van zilver is kost hij eigenlijk zo'n 900 euro.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dus mensen die het nog niet weten:
Zwartzilver of antraciet
Ongeveer 15 kilo
Werkt op stroom
Is geen electronica
Voor vrouwen.
Normaal zo'n 900 euro.
Kom op, het is zo simpel.Hahaha..
![]()
Is ook voor mannen, dus slaat nergens op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
een zonnebank?
Goed zo! Waarom duurde het zo lang voordat je erachter kwam? En hij is ook verkrijgbaar in antraciet, dat is donkerplatina edelmetaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Een zilveren vibrator, is zilver, 15kg omdat hij er groot is en massief zilver, werkt op stroom is geen elektronica, is voor vrouwen en omdat hij van zilver is kost hij eigenlijk zo'n 900 euro.
Nee. ik heb gelukkig wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef denkjedat het volgende:
jullie zijn irritant zoeken jullie ook?
ik ook wel maar nu ik het moet weten ga ik ff kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. ik heb gelukkig wel betere dingen te doen.
Jij hebt goed opgelet he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ontvangstbevestiging is binnen
dus ik heb em besteld voor dat bedrag en ze gaan akkoord.
nu kunnen ze er niet meer onderuit, toch?
Lees de rest of anders het begin van dit topic eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
ontvangstbevestiging is binnen
dus ik heb em besteld voor dat bedrag en ze gaan akkoord.
nu kunnen ze er niet meer onderuit, toch?
want?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees de rest of anders het begin van dit topic eens
Volgens mij ga je niet meer slapen vanavondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef denkjedat het volgende:
magneeet!!!
De kwestie vertoont gelijkenis met een voorval bij postorderbedrijf Otto. Dat bood in oktober 2006 op de website een breedbeeldtelevisie te koop aan voor 99 euro. In werkelijkheid kostte het toestel zeventien keer zo veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees nou maar, dan weet je of ze eraan vastzitten...
Handig ding he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef Repeat het volgende:
Eindelijk heb ik em gevonden! Gister de hele avond/nacht zitten zoeken, maar toen kwam er niks uit, maar net had ik em! snel de zilveren besteld! Ben benieuwd
Je leest te laag, het bericht erboven staat duidelijk wat Bol of in dit geval Wehkamp kan doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
dat?
maar als ie binnen is kunnen ze toch niet meer terug vragen, ik bedoel dan is de deal toch rond?
ik ga 'm wel houdenquote:
Wehehe.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
ik ga 'm wel houden
maar als jij en ik nix krijgen dan dat egoistisch stuk plakmetaal ook niet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
[..]
ik ga 'm wel houden
maar als jij en ik nix krijgen dan dat egoistisch stuk plakmetaal ook niet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonder mij was je niet eens gaan zoeken
Wat kan er trouwens cryptisch aan zijn? Het zijn toch dingen die vaststaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
thnx diem!
heb 'm ook besteld
met die hints kan je niet zoveel. ze zijn meer cyrptisch vond ik.
het is idd ideaal voor de sonja b's onder ons!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Wat kan er trouwens cryptisch aan zijn? Het zijn toch dingen die vaststaan?
ZILVER of antraciet
Ongeveer 15 kilo
Werkt op stroom
Is geen electronica
Voor vrouwen.
Normaal zo'n 900 euro.
Die search is ook niet helemaal ok, ik heb daar gister ook op gezocht, toen kwam het er ook niet uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zilver of zwart, het is een nutteloze aanwijzing, ik heb op beiden geozcht en niets gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |