Stoer man, rechtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
FOUT maar ik vergeef je want je doet ict
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vond de voorbeschouwing het mooiste tot nu toe.
Vind je hem niet stoer danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen gezien als de domste studenten op de Uni.
Understatement van het jaarquote:
Ook Da_Sarcasme?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
Heb ik iets gemist of was de sfeer echt zo geweldig in de eerste helft?
Nee, maar vond het niks beter dan bij de gemiddelde Engelse wedstrijd. Men deed het hier voorkomen alsof we dit nog nooit eerder hadden gezien.quote:
Ik vind de sfeer al de hele wedstrijd bagger..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nee, maar vond het niks beter dan bij de gemiddelde Engelse wedstrijd. Men deed het hier voorkomen alsof we dit nog nooit eerder hadden gezien.
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, gemiddelde Engelse wedstrijd is bij nader inzien nog teveel eer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer al de hele wedstrijd bagger..
Nee, je zou bijna hopen dat ie echt een keer een doosschop krijgt.. Weet ie meteen waarom ie janktquote:
drie fouten in een zin. knap.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen gezien als de domste studenten op de Uni.
Vertel dat de haters maarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef endr0me het volgende:
Robben valt opzich wel aardig in
quote:
Ik niet. Teveel kansen gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zie Rooney nog wel scoren trouwens..
Zit Boulah op de bank?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ferreira krijgt steeds minder grip op de aanval van ManU.
Want Robben wilt zo graag geblesseerd zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Kut robben
Hij stond toch vrij na de vrije trapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Man, je doet alsof het de beste voetballer op aarde is...
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ie in die actie geblesseerd raakt trouwens..
Maar ik verwacht niet dat ie nog ooit 'n echte topper wordt, of hij moet volwassen worden net als Ronaldo
kunnen het snelle spel niet aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
De man van glas.. Wat is dat toch met getalenteerde Nederlandse voetballers met die eeuwige blessures..
Van Persie, Robben, Van de Vaart.. Altijd geblesseerd of onderweg.
Van Persie heeft dit seizoen denk ik niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef endr0me het volgende:
van Persie valt nog wel mee, maar de grootste talenten zijn idd behoorlijk kwetsbaar in Nederland..
22 wedstrijden meende ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van Persie heeft dit seizoen denk ik niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld.
Onzin, in de Erediviesie waren VdV en Robben ook vaak geblesseerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
kunnen het snelle spel niet aan?
Dat wel ja, maar hij is vaak lang geblesseerd. Erg zonde voor iemand in deze fase van z'n carriere.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:28 schreef endr0me het volgende:
Jah maar toch heb ik het idee dat van Persie minder kwetsbaar is dan Robben en Vaart.. ook bij de vorige clubs
Maar wat heb je aan "in potentie" als je ziet dat ie niet groeit? Ronaldo zie je wel volwassen worden en steed meer rendement uit zijn spel halen. Robben staat al 'n tijd stil, oke hij is vaak geblesseerd, maar buiten dat blijft ie "hangen"..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.
Scholes is 32.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand hoe oud Scholes en Giggs zijn?
Of kun je het vragen, op een forum...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scholes is 32.
Tegenwoordig heb je internet trouwens, kan je het opzoeken.
Absoluut een punt.. daar had ik het laatst nog over met een vriend. Robben staat stil in zn ontwikkeling waar Ronaldo blijft groeienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan "in potentie" als je ziet dat ie niet groeit? Ronaldo zie je wel volwassen worden en steed meer rendement uit zijn spel halen. Robben staat al 'n tijd stil, oke hij is vaak geblesseerd, maar buiten dat blijft ie "hangen"..
eigen inzetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of kun je het vragen, op een forum...
Mja, weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.
Dat dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of kun je het vragen, op een forum...
Beide even slecht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie is beter?
goede conclusiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Bruce117 het volgende:
Eerste helft gemist, maar dat schijnt niet zo erg te zijn
2e helft is wel leuk, zeker nu de spanning toe gaat nemen.
Dat ontken ik ook niet, maar Robben zou in potentie op zijn minst gelijkwaardig kunnen worden. Helaas blijft hij een beetje stil staan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, weet het niet hoor.
Ronaldo was erg goed dit seizoen. Hoe zeer ik zijn verschijning ook mag haten, het is een weergaloze voetballer geworden.
Verkeerde club gekozen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar Robben zou in potentie op zijn minst gelijkwaardig kunnen worden. Helaas blijft hij een beetje stil staan in zijn ontwikkeling.
De beste bij Man Utd sinds Schmeichel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Edje speelt ook gewoon weer zo constant als mar kan![]()
Dat is ook wel interessant, welke club zou dan wel bij Robben passen volgens jou ?quote:
Ik vind hem, altijd al gevonden trouwens, beter dan Schmeichel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De beste bij Man Utd sinds Schmeichel.![]()
Jammer dat hij altijd bij dat Fulham gespeeld heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind hem, altijd al gevonden trouwens, beter dan Schmeichel.
Bijvoorbeeld. Of als ie dan toch in Engeland wil spelen, Tottenham ofzo. Een club waar hij belangrijk kan zijn. Bij Chelsea heeft ie een trainer die over lijken gaat en soms onnavolgbare beslissingen neemt. (waar Robben soms de dupe van is)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat is ook wel interessant, welke club zou dan wel bij Robben passen volgens jou ?
Ik had hem graag in het Barcelona van vorig jaar gezien..
Dacht ik net ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jammer dat hij altijd bij dat Fulham gespeeld heeft
Technisch gezien heb je zeker gelijk vind ik, maar Schmeichel is een echte Man Utd legende. Sar is nog niet zover.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind hem, altijd al gevonden trouwens, beter dan Schmeichel.
Met Sneijder naar Valenciaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of als ie dan toch in Engeland wil spelen, Tottenham ofzo. Een club waar hij belangrijk kan zijn. Bij Chelsea heeft ie een trainer die over lijken gaat en soms onnavolgbare beslissingen neemt. (waar Robben soms de dupe van is)
Sowieso lijkt hij mijn beter tot z'n recht te komen in Spanje.
en nu met Giggs nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Robben had naar Man U gemoeten, was 'n dodelijk trio geworden met Ronaldo en Rooney..
Manchester bood toch maar 9 miljoen ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Robben had naar Man U gemoeten, was 'n dodelijk trio geworden met Ronaldo en Rooney..
Sar is inderdaad sinds lange tijd na Schmeichel eindelijk 'n goede en betrouwbare post die rust uitstraalt en vertrouwen geeft aan de verdediging
Triple Roquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sar is inderdaad sinds lange tijd na Schmeichel eindelijk 'n goede en betrouwbare post die rust uitstraalt en vertrouwen geeft aan de verdediging
't Heeft blijkbaar niet veel gescheeld of Sar ging naar Man U, waarom 't precies niet door is gegaan weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jammer dat hij altijd bij dat Fulham gespeeld heeft
Tuurlijk wel, maar Giggs heeft ook niet 't eeuwige leven. Of ken jij andere verhalen?quote:
nog 5 minuten en 0-0, dus lijkt me welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef Jnk18 het volgende:
dus het wordt verlengen? ben zelf niet aan het kijken dus..
Tegenwoordig hebben bijna alle spelers persoonlijke schoencontracten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef Mr.Johnson het volgende:
Heeft Robben geen schoenen aan?? Wat is er mis met de ouderwetse zwarte voetbalschoen?
Hoe duur was hij ook alweer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef endr0me het volgende:
Dat ze Duff weg hebben gedaan en SWP hebben gehouden, die kleine heeft alleen snelheid
Ik vond Duff altijd een beetje overated, hoewel hij keihard werkt moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef endr0me het volgende:
Dat ze Duff weg hebben gedaan en SWP hebben gehouden, die kleine heeft alleen snelheid
Slaat dat op ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op de rest van het internet ofzo?
Ik vond Duff altijd wel een aardige speler, betern dan SWP in ieder geval..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vond Duff altijd een beetje overated, hoewel hij keihard werkt moet ik zeggen.
Bellamy zou wel een goeie zijn.
wie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef mcyodogg het volgende:
Drie wedstrijden dit seizoen, 3 gelijke spelen. Zegt alles eigenlijk.
Ajax en Az, nou goedquote:
omgquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
sorry, ik heb hem ff niet door![]()
Maar Chelsea heeft Cech, word leukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef endr0me het volgende:
Hoop op strafschoppen en wat reddingen van Sardat gun ik hem wel
De winnende pakken van Robbenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef endr0me het volgende:
Hoop op strafschoppen en wat reddingen van Sardat gun ik hem wel
Pas nog 1 gestopt. Waardoor ze kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sar en strafschoppen, zie jij 'n link?
Ik niet, of 'n heel slechte in ieder geval
Vandaar ook ''dat gun ik m wel''quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sar en strafschoppen, zie jij 'n link?
Ik niet, of 'n heel slechte in ieder geval
Tjongejongequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het nog ergens te volgen op internet ?
Da's volgens mij z'n eerste ooit geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pas nog 1 gestopt. Waardoor ze kampioen zijn geworden.
Euro 2004.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's volgens mij z'n eerste ooit geweest
Dus ik hoef je niet meer serieus te nemen ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kom op zeg, ga er es niet zo serieus op in. Je snapt me toch?
Dude je leest mn gedachtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:07 schreef endr0me het volgende:
Geef die bal eens aan Robben, die heeft nog geen bal gehad in de verlening..
OMDAT GIGGS HEM ERIN GLIJD !!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
WEL DEGELIJK OVER DE LIJN!!!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ZIJNET, IK DACHT DAT DIE ZAT OMG !
maar wel een overtreding.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals ze zeggen: in dat geval is het een fout van Giggs want zijn sliding duwt Cech achteruitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daar heb je wel een punt. Voordeel is het niet, de bal is immers buiten de lijnen geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er is niet voor gefloten..
Als 't een overtreding was, dan had ie moeten fluiten. Nu is de bal over de lijn en dus 'n soort van voordeel. Dus eigenlijk is 't gewoon 'n doelpuntquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Voordeel is het niet, de bal is immers buiten de lijnen geweest.
Robben is ook nog niet 100% hersteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Bruce117 het volgende:
Aaai, als wissel gewisseld worden is nooit lekker
Volgens mij lag ie 'n cm of 2 achter de lijn.. Ik ben natuurlijk "bevooroordeeld" maar ik heb echt 't idee dat ie over de lijn was, helemaal welteverstaan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De vraag is natuurlijk of hij er helemaal over was ook ..
Was hij wel volledig over de lijn ? Op de beelden denk ik nog altijd van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als 't een overtreding was, dan had ie moeten fluiten. Nu is de bal over de lijn en dus 'n soort van voordeel. Dus eigenlijk is 't gewoon 'n doelpunt
Maar bij de CL wel, AC Milanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef borisz het volgende:
weer een finale die niet na 90 minuten beslist is. KNVB beker, Uefa cup, FA cup ....
Ja, maar die camera staat schuin erop hé dat is een soort gezichtsbedrog nog dat je hebt tov een recht beeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij lag ie 'n cm of 2 achter de lijn.. Ik ben natuurlijk "bevooroordeeld" maar ik heb echt 't idee dat ie over de lijn was, helemaal welteverstaan..
Ik wil IJzeren Rinus, ik heb gelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die camera staat schuin erop hé dat is een soort gezichtsbedrog nog dat je hebt tov een recht beeld.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef kevin6188 het volgende:
Nog iets gebeurd het eerste kwartier in de verlenging? Ben net terug, was eten.
Whehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er dan ook eten tijdens de cupfinal
Ik hoop maar voor hem dat het Fish & Chips waren danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef DarkShine het volgende:
Koude bami is ook niet alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef DarkShine het volgende:
Whehehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor hem dat het Fish & Chips waren dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |