In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ie in die actie geblesseerd raakt trouwens..
Maar ik verwacht niet dat ie nog ooit 'n echte topper wordt, of hij moet volwassen worden net als Ronaldo

kunnen het snelle spel niet aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
De man van glas.. Wat is dat toch met getalenteerde Nederlandse voetballers met die eeuwige blessures..
Van Persie, Robben, Van de Vaart.. Altijd geblesseerd of onderweg.

Van Persie heeft dit seizoen denk ik niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef endr0me het volgende:
van Persie valt nog wel mee, maar de grootste talenten zijn idd behoorlijk kwetsbaar in Nederland..

22 wedstrijden meende ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van Persie heeft dit seizoen denk ik niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld.

Onzin, in de Erediviesie waren VdV en Robben ook vaak geblesseerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
kunnen het snelle spel niet aan?

Dat wel ja, maar hij is vaak lang geblesseerd. Erg zonde voor iemand in deze fase van z'n carriere.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:28 schreef endr0me het volgende:
Jah maar toch heb ik het idee dat van Persie minder kwetsbaar is dan Robben en Vaart.. ook bij de vorige clubs

Maar wat heb je aan "in potentie" als je ziet dat ie niet groeit? Ronaldo zie je wel volwassen worden en steed meer rendement uit zijn spel halen. Robben staat al 'n tijd stil, oke hij is vaak geblesseerd, maar buiten dat blijft ie "hangen"..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.

Scholes is 32.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand hoe oud Scholes en Giggs zijn?

Of kun je het vragen, op een forum...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scholes is 32.
Tegenwoordig heb je internet trouwens, kan je het opzoeken.

Absoluut een punt.. daar had ik het laatst nog over met een vriend. Robben staat stil in zn ontwikkeling waar Ronaldo blijft groeienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan "in potentie" als je ziet dat ie niet groeit? Ronaldo zie je wel volwassen worden en steed meer rendement uit zijn spel halen. Robben staat al 'n tijd stil, oke hij is vaak geblesseerd, maar buiten dat blijft ie "hangen"..

eigen inzetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of kun je het vragen, op een forum...

Mja, weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In potentie zou hij beter kunnen worden (lees: meer rendement brengen) dan Ronaldo.

Dat dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of kun je het vragen, op een forum...

Beide even slecht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie is beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |