Stoer man, rechtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
FOUT maar ik vergeef je want je doet ict
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vond de voorbeschouwing het mooiste tot nu toe.
Vind je hem niet stoer danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen gezien als de domste studenten op de Uni.
Understatement van het jaarquote:
Ook Da_Sarcasme?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
Heb ik iets gemist of was de sfeer echt zo geweldig in de eerste helft?
Nee, maar vond het niks beter dan bij de gemiddelde Engelse wedstrijd. Men deed het hier voorkomen alsof we dit nog nooit eerder hadden gezien.quote:
Ik vind de sfeer al de hele wedstrijd bagger..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nee, maar vond het niks beter dan bij de gemiddelde Engelse wedstrijd. Men deed het hier voorkomen alsof we dit nog nooit eerder hadden gezien.
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, gemiddelde Engelse wedstrijd is bij nader inzien nog teveel eer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer al de hele wedstrijd bagger..
Nee, je zou bijna hopen dat ie echt een keer een doosschop krijgt.. Weet ie meteen waarom ie janktquote:
drie fouten in een zin. knap.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen gezien als de domste studenten op de Uni.
Vertel dat de haters maarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef endr0me het volgende:
Robben valt opzich wel aardig in
quote:
Ik niet. Teveel kansen gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zie Rooney nog wel scoren trouwens..
Zit Boulah op de bank?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ferreira krijgt steeds minder grip op de aanval van ManU.
Want Robben wilt zo graag geblesseerd zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Kut robben
Hij stond toch vrij na de vrije trapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Man, je doet alsof het de beste voetballer op aarde is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |