Robben is ook nog niet 100% hersteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Bruce117 het volgende:
Aaai, als wissel gewisseld worden is nooit lekker
Volgens mij lag ie 'n cm of 2 achter de lijn.. Ik ben natuurlijk "bevooroordeeld" maar ik heb echt 't idee dat ie over de lijn was, helemaal welteverstaan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De vraag is natuurlijk of hij er helemaal over was ook ..
Was hij wel volledig over de lijn ? Op de beelden denk ik nog altijd van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als 't een overtreding was, dan had ie moeten fluiten. Nu is de bal over de lijn en dus 'n soort van voordeel. Dus eigenlijk is 't gewoon 'n doelpunt
Maar bij de CL wel, AC Milanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef borisz het volgende:
weer een finale die niet na 90 minuten beslist is. KNVB beker, Uefa cup, FA cup ....
Ja, maar die camera staat schuin erop hé dat is een soort gezichtsbedrog nog dat je hebt tov een recht beeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij lag ie 'n cm of 2 achter de lijn.. Ik ben natuurlijk "bevooroordeeld" maar ik heb echt 't idee dat ie over de lijn was, helemaal welteverstaan..
Ik wil IJzeren Rinus, ik heb gelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar die camera staat schuin erop hé dat is een soort gezichtsbedrog nog dat je hebt tov een recht beeld.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef kevin6188 het volgende:
Nog iets gebeurd het eerste kwartier in de verlenging? Ben net terug, was eten.
Whehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er dan ook eten tijdens de cupfinal
Ik hoop maar voor hem dat het Fish & Chips waren danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef DarkShine het volgende:
Koude bami is ook niet alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef DarkShine het volgende:
Whehehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor hem dat het Fish & Chips waren dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |