Pas nog 1 gestopt. Waardoor ze kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sar en strafschoppen, zie jij 'n link?
Ik niet, of 'n heel slechte in ieder geval
Vandaar ook ''dat gun ik m wel''quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sar en strafschoppen, zie jij 'n link?
Ik niet, of 'n heel slechte in ieder geval
Tjongejongequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het nog ergens te volgen op internet ?
Da's volgens mij z'n eerste ooit geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pas nog 1 gestopt. Waardoor ze kampioen zijn geworden.
Euro 2004.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's volgens mij z'n eerste ooit geweest
Dus ik hoef je niet meer serieus te nemen ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kom op zeg, ga er es niet zo serieus op in. Je snapt me toch?
Dude je leest mn gedachtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:07 schreef endr0me het volgende:
Geef die bal eens aan Robben, die heeft nog geen bal gehad in de verlening..
OMDAT GIGGS HEM ERIN GLIJD !!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
WEL DEGELIJK OVER DE LIJN!!!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ZIJNET, IK DACHT DAT DIE ZAT OMG !
maar wel een overtreding.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoals ze zeggen: in dat geval is het een fout van Giggs want zijn sliding duwt Cech achteruitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daar heb je wel een punt. Voordeel is het niet, de bal is immers buiten de lijnen geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er is niet voor gefloten..
Als 't een overtreding was, dan had ie moeten fluiten. Nu is de bal over de lijn en dus 'n soort van voordeel. Dus eigenlijk is 't gewoon 'n doelpuntquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Voordeel is het niet, de bal is immers buiten de lijnen geweest.
Robben is ook nog niet 100% hersteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Bruce117 het volgende:
Aaai, als wissel gewisseld worden is nooit lekker
Volgens mij lag ie 'n cm of 2 achter de lijn.. Ik ben natuurlijk "bevooroordeeld" maar ik heb echt 't idee dat ie over de lijn was, helemaal welteverstaan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De vraag is natuurlijk of hij er helemaal over was ook ..
Was hij wel volledig over de lijn ? Op de beelden denk ik nog altijd van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als 't een overtreding was, dan had ie moeten fluiten. Nu is de bal over de lijn en dus 'n soort van voordeel. Dus eigenlijk is 't gewoon 'n doelpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |