Tuurlijk wel, maar Giggs heeft ook niet 't eeuwige leven. Of ken jij andere verhalen?quote:
nog 5 minuten en 0-0, dus lijkt me welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef Jnk18 het volgende:
dus het wordt verlengen? ben zelf niet aan het kijken dus..
Tegenwoordig hebben bijna alle spelers persoonlijke schoencontracten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef Mr.Johnson het volgende:
Heeft Robben geen schoenen aan?? Wat is er mis met de ouderwetse zwarte voetbalschoen?
Hoe duur was hij ook alweer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef endr0me het volgende:
Dat ze Duff weg hebben gedaan en SWP hebben gehouden, die kleine heeft alleen snelheid
Ik vond Duff altijd een beetje overated, hoewel hij keihard werkt moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef endr0me het volgende:
Dat ze Duff weg hebben gedaan en SWP hebben gehouden, die kleine heeft alleen snelheid
Slaat dat op ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op de rest van het internet ofzo?
Ik vond Duff altijd wel een aardige speler, betern dan SWP in ieder geval..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vond Duff altijd een beetje overated, hoewel hij keihard werkt moet ik zeggen.
Bellamy zou wel een goeie zijn.
wie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef mcyodogg het volgende:
Drie wedstrijden dit seizoen, 3 gelijke spelen. Zegt alles eigenlijk.
Ajax en Az, nou goedquote:
omgquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
sorry, ik heb hem ff niet door![]()
Maar Chelsea heeft Cech, word leukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef endr0me het volgende:
Hoop op strafschoppen en wat reddingen van Sardat gun ik hem wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |